Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-03, 09:32   #31

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Luktar väl favoriter lång väg som tar spets sen är spänningen över denna lördag, jackpott med. Vill gärna tro att det sällan blir bra utd då, men finns säkert statistik som säger annat. Men skulle lika gärna kunna bli miljonutd också då det är lite klurigt läge på vissa av favoriterna ändå o lite viktiga ? att ta ställningen till..

Avd 1 kingen lever nog farligt i bronsloppet lär få kämpa om den ska vinna, vanlig vagn och lite osäker plus galopp%en är ju inte direkt smickrande läsning på en så stenklar spik. Hoppas även på omstart här också. Men kanske bara är bäst ändå och dumstrut på men spik nej tack. 2,3,4,6,7 är väl motbud. 10 lyxstreck. Men banan är väl bred o lätt att vända på så Kingen vinner väl trist nog.. Men försöker fälla i första avd.

Avd 2
Har medel-liten plånbok o kör lås 2-5. Men skulle gärna ta flera men hoppas på spets o slut och att kort upplopp gynnar mitt lås. Klurar dock på häst 1 som ska göra spännande ändringar i utrustningen men lyxstreck ja vet o blir väl fast i kön.

Avd 3 Känns som favorit på start eller någon halvskräll på tillägg. Men tror mer på start kommer gynnas idag, spik kanske 6 men kommer den verkligen ta spets är frågan men Ulf går ju inte av för hackor men galopp? Men 1 6 10 11, möjligen 13 och lyx 15, som kanske bara är bäst nu utan magen full av gräs:-). Men Goop spika häst 1 ja då vinner han säkert själv!

Avd 4 Svårt men måste ju välja. Lås på 4 hoppas den håller sig på benen bara men litar på Örjan, 3 gången gillt nu med ändring av vagn, hoppas slår väl ut o häst 9 får hoppas den har form bara. Men nog öppet klass 1 lopp bakom dessa hästar...

Avd 5 Frågan vem som tar spets Fossen eller Aron, Fossen ja då är väl spänningen slut speciellt om den kommer dit snällt. Men tänker att dessa två kommer strida hårt om ledningen då kommer 6 o 7 bjudas in och sen står kollektivet och kliar sig i skallen:-). Måste testa när % är som den är att gardera lite.

Avd 6 Bläddrar vidare, 1 eller typ alla, inget jag har råd med. Spikar 1. Men säkert här det kommer sluta för oss vanliga dödliga om det blir bra utd... Emot att spika spår 1 men får bli så idag.

Avd 7
Spika spår 10 med kort upplopp låter ju inte så klokt. Men tror nog ändå att Peter kommer köra lite i ryggar och låta framhästar trötta sig. Sen i tid komma på upploppet och säga hejdå.. I min dröm ialf. :-)... Anna mix som är ett motbud behöver nog lopp samt kommer bli över i start. Men en typiskt häst som vaknar på rätt sida och slår allt o alla, men inte idag hoppas jag, men har man råd så. Men sto och ej i form slår normalt inte 10. Samt skrällar i guld är väl inte så vanligt ändå så att massa hästar måste med?, spik 10 inget jag darrar över heller, Peter kör bara kör:-).

Flerbongen

7 (2)
2,5 (1)
6,1,11 (13)
4 (9)
1,7 (6)
1 (9)
10 (3)

Men blir väl tok-utdelning idag. Ja bara säga grattis till dem som vinner då:-)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5)

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-03 klockan 09:42.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 09:33   #32

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2520
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
V75-5 nr. 4 Paparazzi M... sista starten hos Stig H. Hästen är såld.
Hehe det senaste den här helgen, inte första jänkarvagn, första skorycket eller första Goop utan huruvida man äger hästen eller inte efter starten
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 09:41   #33

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2531
Standard

3 Aron The Baron och 4 Baron Gift chansspikas idag. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 10:56   #34

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9212
Standard

Laddar Persson med Britt Palema är både Baronen och Fossen chanslösa på spets. Släpper säkert sen men ingen gratisledning här. Någon som sätter emot så har jag gott om sharps.
Rob (+20)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 11:06   #35
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3082
Standard

Dagens drag blir Kungkurt i klass 2. Häst och kusk i toppform, bra spår
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 11:22   #36

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Laddar Persson med Britt Palema är både Baronen och Fossen chanslösa på spets. Släpper säkert sen men ingen gratisledning här. Någon som sätter emot så har jag gott om sharps.
Ja det tror jag också och då sitter mest troligt Re Doc i spets efter 500 körda
Två skrällar som kan få loppet om det blir högt uppskruvat är Make it Quick som gjorde sitt bästa lopp hittils senast, gör han om den presentationen blir han farlig även här. Och sen vill jag även varna för Beppe Am som är ojämn men gillar när farten är hög och fäller många upploppet ned om det klaffar och är hans dag. 0%
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 11:42   #37

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Mantorp

Favoritfall ligger alltid nära till hands, när favoriten erhållit bricka 1. Ett bra spår om du försvarar ledningen, annars en utmaning att hitta väg fram till slagläge.

Jovisst visar både Fossens Bonus och Cyber Lane prov på toppintryck och är startsnabba.
Störst möjlighet att hålla upp spets? Jag gissar på Cyber Lane.
I övrigt känns omgången trevlig och Ina Scots Ära innehåller förmodligen en hel del djur vi ännu inte sett botten hos? Vilken % hade Cyber haft idag om norska Ferrarin kommit till start?

Spikarna:

5 Springfield är en häst jag gillat mest hela tiden. Insatserna mot årgångstoppar på topptider borde räcka långt här. Ursvag senast, men rimliga 37% idag. Det känns lockande. Test Drive verkar ju mest testköra för galopp för stunden...

???...just nu.

Lås:

Avd 5:
1 Fossens Bonus och 7 Re Doc. Det luktar spets och slut här.
(Baronen har inte lämnat samma intryck på slutet och faller bort ifrån min bong. Är nuvarande tränare samma familj som tidigare (JeHan)?)

Guld:
Topphästar är alltid topphästar, inte minst de franska.
1 Anna Mix, 10 Carabinieri och 6 VästerboOTheNews har jag valt ut.
Anna är grymt bra i grunden.
Carabinieri litar Peter på i spurten.
Västerbo tog andraplatsen i Finland och är ofta med och hugger i guld.

Tre ickefavoriter:

10 Seethestar var härlig att skåda i målgången den 29/4. 11% smakar mumma, när Johnny finishkör genom sista sväng! Aha, motiveringen såg ut så!

1 Leonas Sami (6%) åkte med som helt okörd över upploppet senast. Bra till slut som 5:a. Luring i nuvarande klass. Jag tänker fortsätta strecka hästen ett tag till. Flashar förbi likt blixten eller blir träffad av densamma?

10 Frisco Flame (2%) skriks det inte alls om idag? Dags för mig att gardera med den då. Magiskt intryck över målrakan vid senaste 4:e-platsen.
Långa steg förbi mjölksyrestinna konkurrenter strax innan linjen?

Ina Scots Ära:

Jag rankar 6 och 12 sist, men kanske borde reducera in alla här? Många fina djur!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 12:13   #38

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Flerbongen
7 (2)
2,5 (1)
6,1,11 (13)
4 (9)
1,7 (6)
1 (9)
10 (3)
När du väl gjort en analys så är flerbong aldrig något bra alternativ.

Du behöver inte bli en Sharpsare direkt och hoppas på en låg utdelning.

Jag tycker som vanligt att majoriteten av streckfavoriterna å V75 är tveksamma.

Limma gärna in en kopia på din bong när du väl lämnat in.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 12:19   #39

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Som vanligt är den stora frågan vilken/vilka spikar man skall välja. Det finns en utpräglad favorit i nästan varje avdelning. Blir detta Fredrik Perssons dag? För detta bolagssystem är målsättningen sju rätt med femsiffrig utdelning och potential till sexsiffrig.

1) 1,2,4,6,7,10 r5-3 (favoriten 7 såldes igår. Kari Lähdekorpi är inte den som säljer något av värde och hästen skall garderas. 6 tar ledningen och får 7 i dödens. Här finns flera urstarka. 1 med Örjan är alltid farlig. 2 undviker idag galopp med skor ro. 4 låter det bra på i Björnkollen. 6 kan leda hela vägen. 10 är tidig och bortglömd till 2 %)

2) 2,3,5,8,9,12 r1-10 (Fredrik P kör 2 och är spelad till favorit. 3 är bra men inte startsnabb. 5 stimmas det om - men kusken.......? 8 körde Jepson helt galet med senast. Dessutom sägs det från stallet att hästen hade halsinfektion. Glöm inte denna småskräll till 9 %. 9 kan få smörlopp och stallet är optimistiskt. 12 kommer från två raka i regi Björn)

3) 1 r13-6 (orutinerade 1 Dear Money körs bfb. Berghs bästa vinstchans idag. Värste konkurrenten 6 är inte så startsnabb och jag räknar med att 1 leder runt om)

4) 2,3,4,5,7 r9-1 (svårlöst lopp. 2 med Fredrik kan vinna. 3 kommer från två raka. 4 var stekhet senast och har hoppat på slutet. 5 är ganska startsnabb och är favorit. Besvikelse som storfavorit senast. 7 är en stark märr, som endera tar ledningen eller kommer på vingel. Hon är en tänkbar chansspik)

5) 1,3,5,7 r6-10 (loppet har startsnabba 1,3,5 och 7 och kan avgöras i första kurvan. 5 med Fredrik är blixtsnabb säger TOBYTYKE och kan ställa till det för streckfavoriten 1. 3 surras det mycket kring - nu bfro ffg och Björn i jollen. Hästen vann två V75-lopp i vintras med Örjan. 7 är härdad i V75 och var senast favorit i finalen, där han hoppade)

6) 1 r9-4 (1 Cyber Lane är en stjärna i vardande. Han är startsnabb och vet efter detta inte hur det känns att förlora - SPIIIK. Vad är 10 för en okänd italienare med Björn? 4 måste bevisa sin uppskrikna storhet innan vi tror på honom. 9 tillhör fyraårseliten - nu ffg bfro och tränar bra. Behöver nog fler lopp innan storformen)

7) 1,5,6,10 r3-12 (favoriten 10 är med i striden. 1 är inte startsnabb och kanske inte i form men är ett av världens bästa ston. Jag har råd att ta med ett par skrällar. 5 streckas efter ögonöppnare här på sharps av Shizznil. 6 är en bottenlös bankomat för ägaren - idag även för mig.....)

Kostar 1440:-. Hoppas jackpoten går till någon på sharps. Jag unnar inte amatörer att ta hem våra surt spelade insatser förra veckan.
spalato (+50)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 12:32   #40
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Mantorp

10 Seethestar var härlig att skåda i målgången den 29/4. 11% smakar mumma, när Johnny finishkör genom sista sväng! Aha, motiveringen såg ut så!
Och har väl fått lite bättre förutsättningar, nerstruken till ett tredjespår?
spalato (+20)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 12:33   #41

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Avd 1 kingen lever nog farligt i bronsloppet lär få kämpa om den ska vinna, vanlig vagn och lite osäker plus galopp%en är ju inte direkt smickrande läsning på en så stenklar spik. Hoppas även på omstart här också. Men kanske bara är bäst ändå och dumstrut på men spik nej tack. 2,3,4,6,7 är väl motbud. 10 lyxstreck. Men banan är väl bred o lätt att vända på så Kingen vinner väl trist nog.. Men försöker fälla i första avd.

Har du verkligen sett på startlistan över de senaste starterna? MT King of Cash har inte galopperat de senaste tio starterna, peppar, peppar... Har blivit valack och detta har stabiliserat honom riktigt rejält. Kan såklart hoppa nu, men att påstå att galoppsiffrorna ej är "smickrande", den senaste tiden, i alla fall, är att ta i.

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 12:42   #42

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37882
Standard

Jag kommer att spika Test Drive på V5. Kapabel häst med god chans felfri. Nästa spik har jag inte bestämt. Just nu lutar det åt Fossens Bonus som har vettig chans att hålla upp spets. Det får dock inte bli idiotkörning och ibland är ju Bergh på det humöret.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 13:01   #43

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6541
Standard

Dagens försök efter snabb analys och tydlig målbild att finansiera semesterresan nästa vecka:
Avd
1: 1, 4, 7, 8, 10 (2, 6)
2: 12 Twigs Ceasar (2, 5)
3: 1, 6, 10, 11, 12, 13 (15, 2)
4: 9 Conrads Definitif (5, 4)
5: 1, 4, 7, 12 (3, 6)
6: 1, 10 (9, 4)
7: 1 Anna Mix (10, 6)

10 märkligt bortglömd i första men kusk och pengar förstås inga plus. Dagens främsta skrällfeeling finns på Paparazzi M. Spikarna är djärva men tror bästa hästarna i resp lopp.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 13:20   #44
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5228
Standard

Är inte hästar som Seedorf O.M.F., Mind Your Face och Sir Ratzeputz lite för lite streckade i sista avdelningen?

Debut i guld och bakspår för Carabinieri, tveksam form och lurigt utgångsläge för Anna Mix?

Tror att jag garderar friskt i avslutningen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-03, 13:29   #45

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1337
Standard

V75 jackpot, tror på stor utdelning idag

7u,6,3,10,2,4,8,1
2,5,1,6
13,6,10
4,9
7
9,3,7,1,10,4