|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-06-02, 15:39 | #16 |
avd4.
Här möter spetshästen enklare hästar än på slutet. Lyfter fram några bortglömda drag. Springfield höll mycket bra från spets i kungapokals kvalet och i mitt program står det spets. Toppchans! Vill varna för Conrads D som såg smällfin ut från ledningen senast och drog undan med lätthet. Står perfekt inne penningmässigt. Mitica är van att tampas mot de bättre, kunde inte ta något trots 13 sista varvet från 8a ytter senast och inte startat vecka vecka vilket gör att man inte ser hästen mer än ett outisder bud. Vi köper henne dock som en låg 1%are. Sangria gillar jag men det kan bli tufft mot hingstar och valacker nu. Form har hon men risk för vingel... |
|
2017-06-02, 15:40 | #17 |
avd5.
Kliver ner i klass - Bör vara klart! Re Doc har mött den yppersta eliten på slutet, Senast krokade han i hop med ett annat ekipage i spetsrusningen, gången innan spurtade han riktigt bra bakom Elitloppsdeltagaren DDs Hitman, går ner i klass och bör vara med där framme. 13% är ett fynd! Aaron the baron är ojämn men bra när det flyter för honom. Ny kusk nu kan vara plus. Make it Quick har nog aldrig varit bättre än idag. Senast hamnade han utvändigt ledaren via 3e spår, höll bra bakom Whitehouse Express som vann loppet. Risk för grovjob men likväl tidig om han gör om det loppet från senast Beppe Am får agera bedövare, han är ojämn men om rätt dag kan han blåsa ner allesammans |
|
2017-06-02, 15:42 | #18 |
avd6.
Draget kommer rekordsänka, barfota runt om ff gg. Ubertino Grif kördes till spets via andra spår 900 kvar senast, finfin, spurtade vasst gången innan. Nu rycker man alla skorna vilket känns spännande. Jag kör utgång! Sliding Home såg helläcker ut senast på en låg 10 tid bakom Västerbro Highflyer men distansen är ett frågetecken, en häst som kan utvecklas till något riktigt bra. 0%? Brooklyn Hill spikade jag senast men då behövde han troligen loppet. Satt fast med allt och nu kanske han kan visa vilken bra häst han är. Musscle Hussle verkar också vara en lovande individ från USA, får Bergh i ordning denna maskin kan de bli en trevlig sommar för alla inblandade. Destiny am körde passivt senast och gick i mål med allt sparat. En häst som har mött bra hästar en tid och inte ofarlig med en sargresa likt den senaste och lucka till slut då kan ni få se en rejäl överraskning de lux Cyber Lane rankar jag faktiskt sist, kan vara lite märkligt men uppgiften ser onekligen riktigt tuff ut för honom. Så här tufft har han aldrig ställts mot tidigare och någon gång bryts segersviten. Tråkigt nog gör det nog nu på lördag. Johan har lite svajig form tycker jag och det måste man också ha med i sina beräkningar. |
|
2017-06-02, 16:39 | #19 | |
Banned
|
Citat:
Gör det ju dock enkelt för oss som spelar, precis som Magnus Jakobsson, det är bara att ta bort dem från kupongen när de är favoriter. De får aldrig till det. Har inte fattat innebörden av "skaffa sig position". Hamnar alltid i tredjepar invändigt eller sist utvändigt, när det är ett par dugliga kuskar omkring. "When the going gets tough...fredrik Persson Gets....shopping...!" |
|
2017-06-02, 16:48 | #20 | |
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2) |
|
2017-06-02, 19:52 | #21 |
S.p.e.l.v.ä.r.d.e spikar Flash Hammering
|
|
2017-06-02, 20:01 | #22 |
Banned
|
Brukar inte tokhissa speltjänsterna men här får man nog ge lite credd: spika Westerholm på riksstreckspel är som att frivilligt be någon om att få linda in ballarna av/i kevlar. Man blir oftast pungsparkad...
Klanke (+30) |
2017-06-02, 20:12 | #23 |
|
|
2017-06-02, 21:43 | #24 |
M.T. King of Cash är såld under fredagen och gör sin sista start hos nuvarande ägare (osäker på träningsregi), här kommer sista svettdroppen kramas ur!
mackpeter (+3) |
|
2017-06-02, 22:12 | #25 |
Banned
|
|
2017-06-02, 22:19 | #26 |
Super Moderator
|
Champagne, Stjärnor och Sällskapsspel får nog bli spikarna i morgon. Nån chans på pengar måste man ju ha....
2017-06-02, 22:44 | #28 |
Lähdekorpi säljer inget han tror på. Den store favoriten måste garderas. Jag streckar 1,2,6,7 och 10.
bokis29 (+5) |
|
2017-06-03, 02:29 | #29 |
Det är hårt motstånd, och Anna Mix till fin procent fick riktigt bra spår (men fomrfrågetecken plus att hon är trög ut och kanske kan bli instängd...). Dock: är det ingen som har sett hur Charrua Forlan sett ut på slutet? Min initiala tanke var att det bara är kusken emot (H-O S vinner med ungefär minus 278 % av sina styrningar på banor större än Scalextric). Jag får se hur jag gör, direkt given på min kupong iaf. Carabinieri är för ung och ännu för vek för att få plats på en kupong med färre än 6 streck. Jag tuggar gärna i mig det sura om jag har fel.
Perfect Dynamite i första ser jag att den har nämnts, given. Phototoy i andra, inte ens 2 %? Barbarescoviner gillar jag, och hästen i tredje skulle jag gärna pusha för om den bara haft lite mer bett från start. Plockas med på namnet, även om jag främst letar drag på tillägg. Cingvar spelade jag näst senast till bra odds. Fail. Senast hade jag missat att den startade, eftersom jag inte kollade utanför de stora spelen. Fail igen. Plats, eller kan det gå hela vägen till under 3 %? Britt Palema, plats? Skandalprocent på den. Och till sist måste jag nämna Charrua Forlan igen. Procenten får det att tjonga till i medaljongen. Jag får hoppas på en strykning. Av kusken. |
|
2017-06-03, 09:13 | #30 |
V75-5 nr. 4 Paparazzi M... sista starten hos Stig H. Hästen är såld.