|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-01-31, 21:48 | #1111 |
Administrator
|
Jaha, då var man väl blåst på den sista degen från Rune.
Försökte ta ut de sista tusenlapparna och avsluta kontot men får meddelande att jag är spärrad och chatten vet inget om detta och kan inte svara... Har dock blivit lovad att få svar imorgon!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
2019-01-31, 21:54 | #1112 |
Ze classics. Fick samma innan nyår när jag skulle plocka ut men då begärde de in leg och adressintyg för "omverifiering" vad det nu betyder men sen så löste det sig.
|
|
2019-01-31, 21:55 | #1113 | |
Citat:
Leaderboard sport visar inte på alls sådana nivåer på spelandet som nätcasinot men ändå astronomiska summor i omsättning jämfört med travet. Fasta odds på trav tycks inte erbjudas längre av dom heller, trots att dom i slutet på förra året drog igång en tävling om att bli legolas bästa travspelare genom att just lira på de fasta travoddsen. Syftet med en sådan tävling måste väl från deras sida vara ett få kunderna att lira på fasta travodds. Varför slutar man då helt erbjuda sådana kort senare? Så mycket som senaste månaderna varit helt obegripligt att man undrar om det överhuvudtaget finns någon operativ ledning med kompetens hos spelbolaget. |
||
2019-01-31, 22:00 | #1114 |
Jag var också spärrad när jag skulle tömma kontot där häromdagen, men till mig sa dom att jag måste verifiera min folkbokföringsadress, skicka in kopia på id kort samt fram och baksida på kontokort igen trots att jag redan gjort det. Skickade in det igen och dagen efter fick jag e-post att jag nu var godkänd för att ta ut pengar. Tömde kontot och fick till min förvåning in pengarna på kontot ganska snabbt (idag). Jag vågade inte ha pengar kvar där då väl det snart blir ett totalt tekniskt haveri eller att dom bara försvinner pga allt strul just nu.
|
|
2019-01-31, 22:08 | #1115 |
Hur fan ska man bevisa för spelinspektionen att 5k försvann från ens konto då? De kommer ju knappast tro en... Suck. Och historiken är ju helt värdelös.
Har spel som det står "attempted" på men vet att spelet gick igenom och pengarna drogs |
|
2019-01-31, 22:15 | #1116 | |
Citat:
Ett tips är att skriva till dom och lägga fram all fakta och kräva utredning . Det räckte för mig. Steg 2 om det inte hjälpt att berätta att ärendet kommer anmälas till SI med allt vad det innebär. Hade ju inte varit lika ”farligt” för spelbolaget innan dom fick licens hos en svensk statlig myndighet. |
||
2019-01-31, 22:15 | #1117 |
Vadå blev du av med pengar som du fick tillbaka?
Senast redigerad av DonYolo den 2019-01-31 klockan 22:18. |
|
2019-01-31, 22:20 | #1118 |
Ja. Dom sa att dom skickat ärendet till sin casinoleverantör för utredning . Utredningen kom fram till exakt vad jag kommit fram till när jag kontaktade legolas. Legolas kunde ju inte se att något var fel överhuvudtaget .
Kanske det hjälpte att dom såg i min historik att jag aldrig haft fel när jag upptäckt fel hos dom. Fick ju till och med en hel drös med presenter av dom för något år sedan när jag uppräckte att det gick att spela på travlopp och få vinster utbetalda efter att loppen körts. |
|
2019-01-31, 23:24 | #1119 |
Mm får se om de löser det då, sega är att de inte ens har en mailadress på sidam.
|
|
2019-02-01, 16:48 | #1120 |
Får se, blev nog blåst. Fick inget svar på hela dagen. Inte ens ett vi kikar på det. Skrev till chatten som säger att de återkommer kanske nästa vecka
|
|
2019-02-06, 12:35 | #1121 |
Känner mig lite töntig som sitter här och gnäller, men fortfarande inte fått någon ersättning från Legolasbet. Vill alla ska veta så inte fler än jag blir blåst.
Jag lade ett spel där jag klickade i Lag 1, när spelet sedan ligger på kupongen har jag tydligen spelat på LAG 4 (Alltså inte ens samma match som jag har uppe och försöker spela på) Prt screenar och mailar dem och får detta svar. "Grafiken är bara en guide" När jag trycker på LAG 1 och satsar på LAG 1 så tror ju jag att det är de som gäller, men tydligen inte. Hej DonYolo Hoppas att allt är bra med dig idag. Jag skriver för att meddela dig om att det rapporterade problemet har blivit åtgärdat och att ett sådant fel ska inte hända igen. Du som spelare måste alltid se över din kupong innan du lägger denna. Då kupongen är kundens eget ansvar. Eftersom grafiken är bara en guide och ingen officiell källa |
|
2019-02-06, 12:48 | #1122 |
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 367
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Skandal att de ens fick en licens alltså!
|
2019-02-06, 13:51 | #1123 |
Gör en anmälan till Spelinspektionen om bristande teknisk plattform hos licenstagare i enlighet med LIFS 2018:8 (flertalet kapitel och paragrafer).
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling. |
|
2019-02-06, 14:50 | #1124 |
Anmälan till SI är inlämnad, dock räknar jag inte med något där. På flera ställen verkar det ju som att SI inte lägger sig i enskilda ärenden utan då är det ARN som gäller, och jag antar väl att totalt 0 av bolagen väljer att följa ARNs rekommendationer. Så körd i guess,
|
|
2019-02-07, 11:13 | #1125 | |
Citat:
Förstår inte hur de kan försvara sig när jag har bevis på att jag klickade på LAG 1 men när spelet går igenom har jag spelat på LAG 4, de har till och med bekräftat det men hävdar det är grafikfel... zzzz |
||
|