Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-23, 19:38   #421
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Otroligt bra. Själv fick jag knappt 500:- på sex rätt efter miss i kallblodsloppet hos ATG. Hur kunde det ge så bra hos Legolas egentligen? Trodde ddt var mer pålästa spelare där?
Ja att det kunde ge så bra hos legolas är dagens stora gåta , men bara tacka och ta emot .
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 19:59   #422
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Ja att det kunde ge så bra hos legolas är dagens stora gåta , men bara tacka och ta emot .
Flera som var mindre streckade där till skillnad från förra lördagen då det var tvärtom, men legolas skrev på Twitter att omsättningen var 540 tkr. Vinstpoolen på 877 tkr. Hälften i sjurättspoolen , dvs ca 438 tkr. Hade svenska atgs förutsättningar gällt hade med en omsättning på 540 tkr bara 351 tkr återstått att dela ut i vinster efter spelavdrag och i sjurättspoolen (40 procent) hade funnits 140 tkr. Hos legolas fanns som sagt 438 tkr eller drygt 3 ggr så mycket. 55/3 = ca 18. Sju rätt hade således gett ca 18 tkr hos legolas med atgs spelavdrag, icke dopad pool och 40 procent till sju rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 20:29   #423
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Flera som var mindre streckade där till skillnad från förra lördagen då det var tvärtom, men legolas skrev på Twitter att omsättningen var 540 tkr. Vinstpoolen på 877 tkr. Hälften i sjurättspoolen , dvs ca 438 tkr. Hade svenska atgs förutsättningar gällt hade med en omsättning på 540 tkr bara 351 tkr återstått att dela ut i vinster efter spelavdrag och i sjurättspoolen (40 procent) hade funnits 140 tkr. Hos legolas fanns som sagt 438 tkr eller drygt 3 ggr så mycket. 55/3 = ca 18. Sju rätt hade således gett ca 18 tkr hos legolas med atgs spelavdrag, icke dopad pool och 40 procent till sju rätt.

ja du har säkert rätt men när 3 favoriter och 3 andra-favoriter vinner så kunde jag inte drömma om att det skulle bli 1200 på sex rätt , kändes overkligt bra betalt.

Som regel så har det ju blivit sämre betalt än vad man har trott det ska bli på P76.

5 aug så hade jag 7 rätt och fick då 36 lax medans utdelningen hos staten var 49 lax.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 23:08   #424
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Gjorde precis 4e uttaget hos dom. Ska bli spännande att se hur långt tid det tar vid uttag en lördagskväll.


Gjorde mitt sista uttag i onsdags och det var ännu inte behandlat. Ska bli spännande o se om du får förtur.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 23:16   #425
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Gjorde mitt sista uttag i onsdags och det var ännu inte behandlat. Ska bli spännande o se om du får förtur.
låter märkligt. har gjort några uttag och alltid fått pengarna dagen efter
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-23, 23:21   #426
Banned
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 1
Sharp$: -3
Standard

hej! idioter
ILoveMYLife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 07:04   #427
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 879
Sharp$: 8565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ILoveMYLife Visa inlägg
hej! idioter
Det är på grund av en mängd av sådana här inlägg som Perra är permanent bannad från Sharps.

Vi låter detta ligga ute en stund för alla att se och jag hoppas ingen tar illa vid sig.

Det är ingen mänsklig rättighet att få skriva på forumet och kan man inte bete sig så får man söka sig någon annanstans.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), Lazlo (+5), 1William (+5), Spiritus (+1)

Senast redigerad av Gotland den 2017-09-24 klockan 07:20.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 08:03   #428
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Red face

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det är på grund av en mängd av sådana här inlägg som Perra är permanent bannad från Sharps.
Prata med Perra. Sen kan han vara med så länge han sköter sej.
Det är inte bra med olika regler för olika medlemmar och ingen
ska vara permanentad.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 08:48   #429
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 300
Sharp$: 25016

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Prata med Perra. Sen kan han vara med så länge han sköter sej.
Det är inte bra med olika regler för olika medlemmar och ingen
ska vara permanentad.

Mvh Uffe
Vi har pratat med Perra 100 gånger och han har fått varit med så länge han sköter sig 200 gånger. Det slutar alltid med samma sak och han kan aldrig sköta sig vilket gör att det blir ohållbart.

Vi stänger inte av honom för att vi tycker det är roligt, vi gör det för att han inte kan bete sig och han har bara sig själv att skylla. Han kommer med personliga påhopp och skriver massa otrevligheter varje gång vilket inte fungerar på ett forum.

Det här exemplet som ligger kvar är väldigt milt, det brukar vara hora, fitta, bögar osv och det har till och med gått så långt med mordhot där han säger han ska leta upp vart folk bor och komma dit.

Det roligaste för oss vore om vi inte behövde stänga av någon alls. Det bästa vore ju om alla kunde bete sig trevlig och bidra med positiva saker till forumet. Tyvärr så fungerar det inte så, framförallt inte i travdelen där flera personer har problem att agera schysst och därför måste vi städa undan skiten som kommer titt som tätt.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+12), lenninen (+10), Basse (+20), Spiritus (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 08:49   #430
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Prata med Perra. Sen kan han vara med så länge han sköter sej.
Det är inte bra med olika regler för olika medlemmar och ingen
ska vara permanentad.

Mvh Uffe
Har han inte fått många chanser redan? Problemet är väl att han efter några "normala" inlägg/några timmar ständigt går över till att hoppa på andra medlemmar med personangrepp istället för att skriva om sådant (trav och spel) som forumet är till för. Då finns det väl inga andra alternativ för dom som ansvarar för forumet än att permanent stänga av honom. Annars kommer ju inte dom som vill diskutera trav och spel och som tycker det är viktigt att det inte är tillåtet med personangrepp på andra medlemmar skriva här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10), Spiritus (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 10:27   #431
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Ska bli spännande att se vad de dopade V poolerna i Rättvik kommer omsätta idag. Skulle det komma upp i samma omsättning som igår hade jag om jag varit ansvarig på legolas dopat V poolerna alla dagar med 1000 kr. Varför?

- omsättningen till skillnad från dopade P54/P76 pooler så pass "hög" att det inte kostar spelbolaget mer än kaffepengar . Omsätts det 5000 kr med 15 procents spelavdrag kostar det 250 kr per lopp, men om spelarna vet att det alltid är intressant att kolla V odds där ökar också förutsättningarna för ökad omsättning.

- sidan blir intressant att vara aktiv på från första till sista loppet alla dagar. Som det är nu är det ju stendött månd, tisd, torsd och fredag. Finns inget intressant att spela på med V pooler som knappt orkar upp i 100 kr i nästan alla loppen. Blir en helt annan aktivitet om det finns något att spela om, och 1000 kr i startpool räcker för att det ska börja rassla in spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 11:02   #432
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 536
Sharp$: 1388
Standard

Har fått 1 öre för mycket för 1 st 6:a
420.00 kr...... 1241.19 kr

Även på systemet med 3 st 6:or, Så har jag fått 1 öre för mycket..
72.00 kr....... 3723.55 kr

men stämmer på denna kupongen
36.00 kr....... 1241.18 kr

Konstigt att det blir så...
Och trodde de skulle ha ändrat på det tills idag.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 11:09   #433
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
låter märkligt. har gjort några uttag och alltid fått pengarna dagen efter


Pratade med supporten och de sa att de har 5 dagar på sig att behandla uttag. När jag föreslog att de skulle uppdatera faq och uttagssidan så sa de bara att det tagit ovanligt länge denna gång pga röda dagar på Malta
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 11:44   #434
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Pratade med supporten och de sa att de har 5 dagar på sig att behandla uttag. När jag föreslog att de skulle uppdatera faq och uttagssidan så sa de bara att det tagit ovanligt länge denna gång pga röda dagar på Malta
För mig är snabb behandling av uttagsbegäran en kvalitetsstämpel på ett spelbolag. 5 dagar är verkligen inte snabbt. Men mina tre tidigare uttag hos dom har gått väldigt snabbt. Ska bli spännande att se när pengarna kommer för de pengar jag tog ut vid 19 tiden igår .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-24, 14:51   #435
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska bli spännande att se vad de dopade V poolerna i Rättvik kommer omsätta idag. Skulle det komma upp i samma omsättning som igår hade jag om jag varit ansvarig på legolas dopat V poolerna alla dagar med 1000 kr. Varför?

- omsättningen till skillnad från dopade P54/P76 pooler så pass "hög" att det inte kostar spelbolaget mer än kaffepengar . Omsätts det 5000 kr med 15 procents spelavdrag kostar det 250 kr per lopp, men om spelarna vet att det alltid är intressant att kolla V odds där ökar också förutsättningarna för ökad omsättning.

- sidan blir intressant att vara aktiv på från första till sista loppet alla dagar. Som det är nu är det ju stendött månd, tisd, torsd och fredag. Finns inget intressant att spela på med V pooler som knappt orkar upp i 100 kr i nästan alla loppen. Blir en helt annan aktivitet om det finns något att spela om, och 1000 kr i startpool räcker för att det ska börja rassla in spel.
Om de inte vill dopa potterna på p54 varje dag tror jag en bra idé vore att införa en garanterad vinst om du är ensam med alla rätt. Säg att du får 50/100 tusen om du är ensam med alla rätt skulle väl det dra en del spel? Utan att det kostar legolas särskilt mycket då detta skulle inträffa rätt sällan...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td