|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-09-02, 18:51 | #271 |
|
|
2017-09-02, 22:23 | #272 |
Total katastrof. Brände också 6 rätt pga legolas katastrofalt usla hemsida. Men jag tar på mig all skuld själv. Deifnitionen av naivitet att tro att det skulle funka sett till hur otroligt usel sidan är som det är, och inte ha något form av backup-system redo för inlämning. Aldrig stött på en mer svårnavigerad och osmidig sida än legolas. Ingenting är byggt efter smidighet.
|
|
2017-09-02, 22:40 | #273 | |
Citat:
- på deras d2 spel (dagens dubbel) går det inte att se ev DD odds när första loppet väl startat. Varför? - deras huvudspel hade blivit väldigt mycket mer spännande med löpande redovisning av värde och antal kvarvarande system. Nu är det en ren gissning vad utdelningen kommer bli fram till dess att sista loppet körts. - går inte att lita på när dom stänger spelen. Till dagens inledande montelopp var vinnarspelet stängt flera minuter innan loppet startade. Sen blev loppet dessutom fördröjt utan att dom ens då öppnade för spel igen. Ska man i dessa små pooler kunna göra minsta bedömning av spelvärde måste man åtminstone veta när som stänger för spel till loppet. |
||
2017-09-02, 23:10 | #274 | |
Citat:
För övrigt är jag på minoritetssidan som tycker legolas är ett trevligt inslag i travspelets värld, men sidan är så gränslöst jävla ohanterbar att det är utom greppbar fattning att tro att någon faktiskt står bakom sidan och helt utan skam gör reklam för en sådan ofärdig produkt som om det vore guds gåva till spelvärlden. Men linjen mellan nuvarande avskräde till mjukvara och ett fullgott alternativ till ATG är inte svårpasserad. Det är bara direkt frapperande att man inte begriper själv hur löjeväckande det är med en sådan svårlotsad sida. Hade det bara gällt enklare förbättringsåsikter hade jag gärna skrivit ett vänligt mail utan denna precis hatiska ton, men att påpeka alla brister nu är som att förklara för en försäljare att det är en bra idé att vara trevlig. Så banalt att man häpnar. Nu är det bara kapitalisten i mig som gör att jag spelar där. Att P54 med 3 kr radpris är ett inbjudande spel räcker inte. Senast redigerad av forbidden_closet den 2017-09-02 klockan 23:14. |
||
2017-09-03, 14:37 | #275 |
Administrator
|
Jag stör mig rätt duktigt på att man blir automatiskt utloggad hela tiden. Sätt den limiten till längre än vad det är mellan varje lopp tack!
2017-09-03, 16:52 | #276 | |
Citat:
Så du missade 440 000 kronor? Jaråsåatt!
2017-09-03, 21:19 | #277 |
|
|
2017-09-03, 23:20 | #278 |
Har aldrig påstått att jag missade 440 000 kr.
|
|
2017-09-04, 09:05 | #279 | |
Citat:
1. Jag hänvisade till en tävlingsdag utan P76 eller V75. Hur kan du då tro att jag jämför med dessa spel ? 2. Jag tog upp TRE andra spelformer såsom plats, tvilling och trio. 3. Konstigt att du klagar på triopotterna men fakta var ju att den omsättningen i endast lopp 1 var ju lika stor som Legolas.Bets totala omsättning av alla tio loppen plus att man gått in med 10´000 kr i extra pengar. " Som sagt, vem som helst begriper att det såklart vore mer attraktivt att erbjuda marknadens alla spelformer snarare än några få. " Det var precis så jag resonerade och jämförde detta med mjölk. Att du sen blandar in lök är väl ett bevis på definitivt inte förstått. Där finns lättmjölk, mellanmjölk, ekologiskt mjölk och gammeldags mjölk
2017-09-04, 18:15 | #280 |
Nu verkar det roliga med dopade pooler vara slut. På onsdag på Solvalla nypremiär hos legolas med streckspel utan extra pengar . Då lär väl omsättningen gå tillbaka till Max några tusenlappar igen så dags att spela ev streckspel igen då hos atg som enda vettiga alternativ tyvärr.
|
|
2017-09-04, 19:15 | #281 | |
Citat:
|
||
2017-09-04, 19:24 | #282 | |
Citat:
P54 spelet har tyvärr inte (för legolas) fått sådan omsättning att det ens går ihop för dom trots dopade pooler i 2 månader nu. Dom går således back på allt där extra pengar skjuts in, och där det inte gör det spelas det knappt någonting. Tufft. |
||
2017-09-05, 18:49 | #283 |
Tyvärr går det inte att lira poolspel annat än för skojs skull med obefintliga pooler. Jag kommer inte fortsätta spela P54/76 med vinstpooler på några tusenlappar, men den dag poolerna blir vettiga tycker jag P54 är ett mycket bättre spel än V64.
|
|
2017-09-05, 19:41 | #284 | |
Citat:
Brukar det inte vara tvärtom? Spelbolagen sponsrar de som de vill använda i sin marknadsföring?
2017-09-05, 20:04 | #285 | |
Citat:
Vilket annat spelbolag har sponsring? Det normala är väl ändå att ett spelbolag sponsrar någon? Inte att spelbolaget blir sponsrat.