Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-02, 13:30   #256

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Någon som vet hur man skapar XML filer från webbjoker? Vad jag kan se måste man spara en sådan fil på hårddisken för att kunna använda legolas filspel. När man hade PC joker (finns inte mer) skapades sådana filer automatiskt när man sparade systemet, men ser inga sådana filer längre på hårddisken med webb joker. Hur ska man i så fall kunna spela reducerat hos legolas utan att sitta och mata in systemen manuellt som innan?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:34   #257

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Någon som vet hur man skapar XML filer från webbjoker? Vad jag kan se måste man spara en sådan fil på hårddisken för att kunna använda legolas filspel. När man hade PC joker (finns inte mer) skapades sådana filer automatiskt när man sparade systemet, men ser inga sådana filer längre på hårddisken med webb joker. Hur ska man i så fall kunna spela reducerat hos legolas utan att sitta och mata in systemen manuellt som innan?
Det finns väl fler reduceringsprogram än Jokersystemet dock?

Nu vet jag inte vilka format som Legolas stöder, bara att det är XML räcker ju inte...
HPT skapar i alla fall filer i XML-format och jag antar att Legolas har stöd för HPT.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:40   #258

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Klicka på "Spela" och sedan "Spara fil på din dator".
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 13:55   #259

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3526
Standard

Citat:

Jokerfilen finns i: Dokument, Hämtade filer
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 14:00   #260

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Klicka på "Spela" och sedan "Spara fil på din dator".
Tack. Det funkade. Tyvärr vill dock inte legolas bet ta den sen när man testar. När man försöker ladda upp den står det bara att dom försöker verifiera filen men sen händer inget. Ja ja, hade kanske bara hoppats att det skulle fungera första lördagen.
Gammal 2017-09-02, 15:26   #261

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 963
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Det finns väl fler reduceringsprogram än Jokersystemet dock?

Nu vet jag inte vilka format som Legolas stöder, bara att det är XML räcker ju inte...
HPT skapar i alla fall filer i XML-format och jag antar att Legolas har stöd för HPT.
Att det skulle handla om något annat format än samma som atg använder ( dvs inlämnngsfil i xml-format ) håller jag för att vara högst osannolikt.
Gammal 2017-09-02, 16:03   #262

Standard

Fick skippa C hästar. Funkade inte med legolas filuppladdning tyvärr. Med bara a och B blev det "bara" 9 bongar att lägga in manuellt.
Gammal 2017-09-02, 16:09   #263

Standard

Citat:
Fick skippa C hästar. Funkade inte med legolas filuppladdning tyvärr. Med bara a och B blev det "bara" 9 bongar att lägga in manuellt.
För mig gick det utmärkt. Sparade ner filen, in på Legolas och la in den från "Hämtade filer" i datorn. Gick oväntat smidigt, tycker jag.
Gammal 2017-09-02, 16:14   #264

Standard

Citat:
För mig gick det utmärkt. Sparade ner filen, in på Legolas och la in den från "Hämtade filer" i datorn. Gick oväntat smidigt, tycker jag.
Körde du med internet explorer?
Gammal 2017-09-02, 16:16   #265

Standard

Citat:
Körde du med internet explorer?
Nej, chrome.
Gammal 2017-09-02, 16:19   #266

Standard

Citat:
Nej, chrome.
Får testa det nästa gång då.
Gammal 2017-09-02, 16:26   #267

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 1502
Standard

Funkade inte för mig med filspel från HPT och webläsare Chrom.

Skulle då göra ett manuellt och hade 10-15 minuter på mig men Legolas buggade hela tiden så jag fick inte in något spel alls.

Spik på Geneaal Bianco hade jag
kalksten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:14   #268
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3406
Standard

Jag försökte lämna in en fil på ca 1800 system, det bara snurrade och snurrade i läge verifiera filen, gjorde då en fil på endast 65 system då tog dom i mot filen men det var ändå segt. Nej inte bra Legolas det blir bakläxa !!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-02, 17:40   #269

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Jag försökte lämna in en fil på ca 1800 system, det bara snurrade och snurrade i läge verifiera filen, gjorde då en fil på endast 65 system då tog dom i mot filen men det var ändå segt. Nej inte bra Legolas det blir bakläxa !!
Mitt system som inte gick att lämna in var på 696 kuponger.

Hade varit kvar även efter avd. 4
Gammal 2017-09-02, 17:54   #270

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kalksten Visa inlägg
Mitt system som inte gick att lämna in var på 696 kuponger.

Hade varit kvar även efter avd. 4
Och där vann spik nr 2. JÄVLA LEGOLAS!
Svara

td