Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-26, 22:22   #46
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hotshotknick Visa inlägg

Hade verkligen varit kul om Monica Janisels fick vinna med Jeepster i första, bara ladda Kajjan.
Jo, det hade varit riktigt kul. Men har väldigt svårt att se Jeepster städa av Shadow Woodland. Target Kronos, Magic Tonight - ens från spets. Så, det finns nog bättre "bedövare" i omgången......
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-26, 22:31   #47
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Går jeepster 11 på varvet bör han ha fart för 1.11.5 sista 700, jag rankar 5~3~2~9
Då måste hon ha typ 100 meters försprång då, när de närmar sig sista sväng., de andra går ju nedåt 1.07 sista 500....
Gammal 2017-05-26, 22:32   #48

midcapkings avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zibelius Visa inlägg
Harpers har vunnits från mellanvolten 5 av de senast 10 åren.

"Gör om gör rätt!"
Inte med bara 3 st på mellanvolten samt 8-9 på start, även om Sorbet var bra sist har han 3 kanoner i ryggen efter 4-500 meter, Ledsen men den kan verkligen inte vinna....,

Gör om gör rätt 👍
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-26, 22:42   #49

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Då måste hon ha typ 100 meters försprång då, när de närmar sig sista sväng., de andra går ju nedåt 1.07 sista 500....
Hästen kan kanske gå en låg 10 tid med dagens förusättningar och extra thjoande från publiken. Efter närmare genomkoll blev ranken: 5-3-6-10 och dessa spelar jag med också på lappen.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-26, 22:44   #50

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Hur ska Wild Honey torska mot dom här? Hade lika gärna kunnat vara med i Elitloppet.
Garderar ni bara för att det är omgångens största av ren princip eller hur ser scenariot ut då hon torskar?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-26, 22:44   #51

Klankes avatar

Standard

avd3.
Spetsstriden står mellan 1-2-3-5 jag säger fördel nr 2.

Draget: Malkin som är Bergs val av två hästar. Hästen håller toppform senast fick han bestämma i spets och vann pliktskyldigt. Han var grym i dödens 1400 kvar den 22 april, taktiken härifrån är oviss men jag tror att Berg söker sig fram det är den enda chansen han har om han skall vinna. Bakom denne är det vidöppet Passa även Havbergs Knight som fick bestämma en del i spets senast men kunde avsluta under 1.10.4 sista 700 det indikerar form, Vem vet kanske glömmer de bort spetshästen och kör för sent.. Rolig emot.. Utgång: Malkin...
Gammal 2017-05-26, 22:47   #52

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hur ska Wild Honey torska mot dom här? Hade lika gärna kunnat vara med i Elitloppet.
Garderar ni bara för att det är omgångens största av ren princip eller hur ser scenariot ut då hon torskar?
Inte säkert den kommer till spets, 74%.. (tömde sig helt senast)
Gammal 2017-05-26, 22:56   #53
Banned

Standard

Citat:
avd2
Spetstriden: National Prince har toppchans att nå ledningen.

Tipsettan: National Prince fick öppna nedåt 1.06 senast och kunde inte hålla reda på benen. Hästen galopperade i vinnarhålet 250 meter kvar från mål såg förvisso slagen ut då. Nu går man ner i klass och Erik känner hästen väl. Kan bl spets ut och slut. Målsättningen är att köra barfota runt om men man vill se så han har hovar för det när det är dags. Förr var han lite irriterad i munnen efter loppen men nu har han på senare tid fått nytt bett som han trivs riktigt bra med. Man väntar till efter provstarten för att se om det blir barfota bak eller barfota runt om. Jag vill också gärna ha med Rushmore Face som bara har sig själv att tävla emot, hästen var godkänd efter galoppen i kungapalskval nyligen, hästen har bra styrka för klassen. Han vann v75 försöket från dödens, i felfritt lopp blir han att räkna med. Lås!
Fick National Prince öppna nedåt 1.06 senast? Sorry, jag måste ha missat nåt, kan du inte berätta för mig hur du kommit fram till det? När jag klockar så hamnar jag på ungefär 1.10.
Gammal 2017-05-26, 22:56   #54

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Klasskillnaden är ändå markant här, hon är 2 sekunder snabbare. Dessutom luktar det utdragen spetsstrid mellan Jeepster och Patricia vilket bara gynnar Örjan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-26, 23:02   #55
Banned

Standard

Citat:
"Tömde" hon sig, helt?! Har vi sett samma lopp? Shadow Woodland tömdes ordentligt, packade ihop fullständigt 200 kvar - men Wild Honey? Jag ser inte att hon töms nånstans i loppet. Du som kan det här med trav, kan du inte bara berätta var i loppet som hon töms?
Gammal 2017-05-26, 23:05   #56

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
"Tömde" hon sig, helt?! Har vi sett samma lopp? Shadow Woodland tömdes ordentligt, packade ihop fullständigt 200 kvar - men Wild Honey? Jag ser inte att hon töms nånstans i loppet. Du som kan det här med trav, kan du inte bara berätta var i loppet som hon töms?
JÄVLAR va du ryter till ibland!
Gammal 2017-05-26, 23:11   #57
Banned

Standard

Citat:
avd3.
Spetsstriden står mellan 1-2-3-5 jag säger fördel nr 2.

Draget: Malkin som är Bergs val av två hästar. Hästen håller toppform senast fick han bestämma i spets och vann pliktskyldigt. Han var grym i dödens 1400 kvar den 22 april, taktiken härifrån är oviss men jag tror att Berg söker sig fram det är den enda chansen han har om han skall vinna. Bakom denne är det vidöppet Passa även Havbergs Knight som fick bestämma en del i spets senast men kunde avsluta under 1.10.4 sista 700 det indikerar form, Vem vet kanske glömmer de bort spetshästen och kör för sent.. Rolig emot.. Utgång: Malkin...
Sorry, jag förstår ingenting. Indikerar 1.10,4 sista 700 "form"? Då borde väl avslutningen sista 500 efter 1.08,5 indikera "anabola steroider"?

Om man inte hade öppnat första 2000 efter 1.15...
Gammal 2017-05-26, 23:16   #58
Banned

Standard

Citat:
Hästen kan kanske gå en låg 10 tid med dagens förusättningar och extra thjoande från publiken. Efter närmare genomkoll blev ranken: 5-3-6-10 och dessa spelar jag med också på lappen.
Ok...så nu blev hon helt plötsligt mer än en sekund snabbare än i ditt förra inlägg? Utan ngn form av utrustningsändring, "bara" lite tjoande från publiken...du tror inte att "alla" hästar då också blir en sekund snabbare, givet samma förutsättningar...?
Gammal 2017-05-26, 23:17   #59
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
JÄVLAR va du ryter till ibland!
Tycker du? Jag trodde att jag uppfattades som oerhört subtil i mina inlägg...
Gammal 2017-05-26, 23:19   #60
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tyvärr så ser det lite favoritbetonat ut. Men jag fick bra betalt förra gången hon vann på V75, så helt uppgivet är det inte...
Svara

td