Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-15, 20:43   #16
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag lider av svår allergi (efterhandare) och ser gärna att man redovisar sina system
i därför avsedd tråd innan start. Är sen systemet inlämnat så är det än trevligare.

Själv spelar jag enbart Joker när jag väl spelar och därför inte mycket att skriva om.
588:- är f.ö. alldeles för mycket att spela bort en måndag. Möjligen kan jag göra en
ram på 588 rader som reduceras ner till 30 rader men helst betydligt större ramar.

Mvh Uffe
& var är din förhandare ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 21:05   #17

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
& var är din förhandare ?
Idag har jag varken någon förhandare eller efterhandare då jag inte spelat.
Jag kommer heller inte att redovisa något som helst spel i efterhand.

Däremot satte Ove Sundberg sin förhandare.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 21:19   #18

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Är det inte lite konstigt att dessa stallkörningar för fortgå utan några påföljder? Eller är det bara nåt som vi spelare ska finna oss i och räkna med i loppen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mattiasb (+5)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 21:26   #19
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Idag har jag varken någon förhandare eller efterhandare då jag inte spelat.
Jag kommer heller inte att redovisa något som helst spel i efterhand.

Däremot satte Ove Sundberg sin förhandare.

Mvh Uffe
& var är Ove Sundbergs förhandare ?
Gammal 2017-05-15, 21:33   #20

Grants avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Är det inte lite konstigt att dessa stallkörningar för fortgå utan några påföljder? Eller är det bara nåt som vi spelare ska finna oss i och räkna med i loppen?
Det är bara att räkna in i analysen. Vi ska utnyttja det vi vet.

Mvh Uffe
Gammal 2017-05-15, 21:51   #21
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Det är bara att räkna in i analysen. Vi ska utnyttja det vi vet.

Mvh Uffe
Besvara gärna min fråga
Gammal 2017-05-15, 22:13   #22

Reg.datum: nov 2016
Sharp$: 318
Standard

Citat:
Jag lider av svår allergi (efterhandare) och ser gärna att man redovisar sina system
i därför avsedd tråd innan start. Är sen systemet inlämnat så är det än trevligare.

Själv spelar jag enbart Joker när jag väl spelar och därför inte mycket att skriva om.
588:- är f.ö. alldeles för mycket att spela bort en måndag. Möjligen kan jag göra en
ram på 588 rader som reduceras ner till 30 rader men helst betydligt större ramar.

Mvh Uffe
Kan tycka det är lite märkligt hur du resonerar vid en del tillfällen Uffe då jag kanske inte arbetar vardagar och är ledig helger som de flesta andra? Jag spelar ibte alls speciellt mycket på helger o dylikt utan riktar mina spel de dagar jag är ledig, vilket råkade vara idag. Jackpott idag. Trevligt tänkte jag, jag passar på att spela lite då jag hade lite extra spelpengar kvar på ATG.
Att det blev en skitomgång för mig är jag van vid då jag spelat ett tag nu med många nergångar men samtidigt en del uppgångar som gör att jag har råd att spela för 200-600kr den dag jag känner för, oavsett måndag, onsdag eller lördag.
Men jag tackar för dina trevliga inlägg, de tillför alltid väldigt mycket här på forumet. Förstår att aktiviteten går ner här inne.
Men stort stort lycka till med dina betydligt större efterhandare (jokersystem)

Mvh Matte
mattiasb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-15, 22:14   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Tyvärr är det nog så då detta pågått under relativt lång tid utan egentlig förändring, men vi kan alltid hoppas något händer framöver!
Gammal 2017-05-15, 22:59   #24

Grants avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av mattiasb Visa inlägg
Kan tycka det är lite märkligt hur du resonerar vid en del tillfällen Uffe då jag kanske inte arbetar vardagar och är ledig helger som de flesta andra? Jag spelar ibte alls speciellt mycket på helger o dylikt utan riktar mina spel de dagar jag är ledig, vilket råkade vara idag. Jackpott idag. Trevligt tänkte jag, jag passar på att spela lite då jag hade lite extra spelpengar kvar på ATG.
Att det blev en skitomgång för mig är jag van vid då jag spelat ett tag nu med många nergångar men samtidigt en del uppgångar som gör att jag har råd att spela för 200-600kr den dag jag känner för, oavsett måndag, onsdag eller lördag.
Men jag tackar för dina trevliga inlägg, de tillför alltid väldigt mycket här på forumet. Förstår att aktiviteten går ner här inne.
Men stort stort lycka till med dina betydligt större efterhandare (jokersystem)

Mvh Matte
Jag tror inte att jag någonsin lagt in någon allvarlig efterhandare på något forum.
Men vi är alla olika och det är roligt, vill man smyga in saftiga efterhandare ska man
givetvis göra det. Jag ventilerar bara min åsikt i detta ärende precis som i andra frågor.
Och det är ju därför jag anses som obekväm och besvärlig, för att jag har åsikter.
Det rätta svaret är alltid; Jag vet inte.

Mvh Uffe
Gammal 2017-05-15, 23:05   #25

Standard

Citat:
Jag tror inte att jag någonsin lagt in någon allvarlig efterhandare på något forum.
Men vi är alla olika och det är roligt, vill man smyga in saftiga efterhandare ska man
givetvis göra det. Jag ventilerar bara min åsikt i detta ärende precis som i andra frågor.
Och det är ju därför jag anses som obekväm och besvärlig, för att jag har åsikter.
Det rätta svaret är alltid; Jag vet inte.

Mvh Uffe
Jag förstår inte riktigt vad du pratar om längre? Jag har väl ibte lagt in någon efterhandare? (Det du började tjafsa om?) jag redogjorde endast för vilka spikar jag tänkt spela med idag samt drag OM någon mot förmodan skulle vara intresserad av det.. sen gjorde jag en redigering på att jag skulle chansa denna gång o spela lite större än vanligt samt välja bort en del favoriter för jag är inte intresserad av att vinna tillbaka pengarna eller så...
Eh orkar inte ens svara längre trevlig kväll herr Uffe och hoppas jag inte gjorde dig allt för arg med mitt första inlägg. Var endast menat för att få ihåg tråden samt dela med mig av min tankar, wont happen again.
Godnatt och sov gott.

Mvh Matte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
Gammal 2017-05-16, 16:12   #26

Grants avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av mattiasb Visa inlägg
Godnatt och sov gott.

Mvh Matte
Livet är ofta hårt och obegripligt.

Vi blandar ofta ihop oss med någon annan.

Trots det gäller det att aldrig vika ner sig.

Mvh Uffe
Svara

td