Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-13, 11:33   #31

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Tänk på att Fire to the Rain förlorade endast mot Propulsion senast. Idag ser vi ingen sådan motståndare......se upp för Reijos häst
Jag respekterar om du streckar Fire To The Rain om du tidigare vunnit en massa pengar på den. Men stallet och i intervjun igår i atg.se med Ulf Ohlsson är man inte optimistiska. Sprint och sämsta spåret.

Han förnedrades slagen med 30 meter av Propulsion senast i Umeå. Han slog B-laget Cool Keeper, Al Dente, Special Promise, Poochai, Prawns och Nahar. Och idag skall han kvala in till Elitloppet
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 12:08   #32

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag respekterar om du streckar Fire To The Rain om du tidigare vunnit en massa pengar på den. Men stallet och i intervjun igår i atg.se med Ulf Ohlsson är man inte optimistiska. Sprint och sämsta spåret.

Han förnedrades slagen med 30 meter av Propulsion senast i Umeå. Han slog B-laget Cool Keeper, Al Dente, Special Promise, Poochai, Prawns och Nahar. Och idag skall han kvala in till Elitloppet
Har inte vunnit en massa pengar på den. Nej. Hästen har form ! Många kommer hävda att den är bäst i spets , men idag strider den ! Litet fält är ett plus dessutom
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 12:09   #33

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Har inte vunnit en massa pengar på den. Nej. Hästen har form ! Många kommer hävda att den är bäst i spets , men idag strider den ! Litet fält är ett plus dessutom
Detta lopp sticker ingen ut ur mängden. En formlös OTP och en massa andra sämre gör att Fire to the Rain är med på fotot idag
Gammal 2017-05-13, 12:11   #34

Standard

Från stallet ligger man givetvis lågt. Det gäller att läsa mellan raderna och inte tro på allt som sägs
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+5)
Gammal 2017-05-13, 12:15   #35

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

https://pinracer.se/systems/njungefa...xw-5e72/shared (lördag)

avd1.
Snackade med Crille Krukan och han är lite inne på att Cleas som också kör i flytet kan få ryggen på ledaren nr 1 och då lär det bli spännande upploppet ned. 2%

avd2.
Donato E tar normalt hand om spets, jag tror 6an spetsar och släpper det enda emot är att galoppen kan komma men hästen ser mer stabil ut nu än tidigare. Värst emot är Kenn om han sänder och kör som en dåre.

avd3.
Det har länge varit surr om sugarmakemecrazy från svåra lägen, idag fick han perfekt läge och nu blir det racerbalans. Måste våga ta betalt när allt är exakt som jag vill ha det

avd4.
Bra chans att erik vänder upp och leder loppet runt om....

avd5.
Spriing erom fick läget och håller han spets är det troligen slut..

avd6.
Favoriten kanske vinner men Great king wine lär bjuda upp till dans. Drag!

avd7
Deiomos körs nog i spets och är loppets drag. Men loppet är vidöppet och bakom kan vad som helst hända.

Lycka till
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 12:32   #36

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Blir samma balans på Västerbo Hardcash som i finalen
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 12:59   #37

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

CASH CROWE. Sprang på inner spår sist, hela vägen , nu måste hon ut i spåren , nja det blir tufft .
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 13:11   #38

midcapkings avatar

Sharp$: 1818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nu har Cash Crowe blivit streckfavorit i första. På bolagssystemet garderar jag henne från spår 12 - men på mitt privata blir hon spik.

Mitt bolagssystem

1) 1,3,4,6,12 r9-5 (3 tar sannolikt ledningen och leder länge. 1 får vinnarhålet och därmed bra chans på OS. 4 toppas idag med bfro, jänkarvagn och som vanligt Örjan. 6 är näst bästa hästen - men kan bli över från spåret. 12 har överlägsen kapacitet men har många att runda. Bfb och hur är dagsformen hos kusken?)

2) 1,7,11,12 r3-9 (7 från springspår och Örjan är berättigad favorit. 1 håller Johan högt. 11 ser allt bättre ut och Ecce kan småskrälla. 12 ser allt starkare ut och vinner snart)

3) 6 r2-11 (tråkig storfavorit som spik. Men vad göra när den bara är bäst)

4) 1,2,3,6,12 r8-9 (dagens svåraste lopp. Gardera)

5) 1,3,4,7,9 r8-2 (motiverade jag igår kl 17. Hoppas på 3)

6) 1 r8-6 (1 SoS. Tränaren meddelar toppform)

7) 1,2,3,4,7,12 r10-6 (4 är berättigad favorit - se doobs inlägg ovan. Alla försöksvinnarna 1,2,3 och 4 har naturligtvis chans. 7 var heroisk i dödens utanför 3. 12 bfb kan vinna vid överpace)

Kostar 1500:-. Lycka till!
Tjena, tycker du har bra och "nyktra" inlägg. Måste bara få klaga "lite". Antar att du tycker lopp 4 är svårast som så många andra? Måste vara helt iskallt att i öppnaste loppet ta de 5 mest streckade, varav en från spår 12 med dagens förutsättningar på Åby. Du har streckat alla de största idag och din maxutdelning är ca 22000 på V7 enligt HPT, dock kan det dra iväg till 130K med Edward Ale som vinnare och resten av loppen vinns av din minst streckade häst. Helt iskallt system brorsan, lämna INTE IN!!!!!

/ Peace

/ Lycka till bolaget
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 13:15   #39

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Quick Fix anmäld med skor
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 13:17   #40

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Cash Crowe, många spikar hästen från tolftespår mot toppston där framme. Hästen blir favorit dessutom och var stor favorit mot Undine sist, när Cash slog på en gunga och blev trea. Före det har den segrat mot betydligt enklare motstånd än det här. Favoritskapet senast berodde nog på stor del på att hon var obesegrad så långt. Kommer med om jag inte behöver strecket i ett annat lopp, men jag tror hon får svårt att vinna det här.
Cash crowe la 50 meter i starten sist och lyckades ändå kamma hem en tredje plats. Lägg till att hästen inte fick travet att flyta optimalt pga för tung balans. Lättas i balansen nu och slår det väl ut känns hon mycket het trots knepigt tolftespår. Det kan va så att hon är "klar" om inte Takter misslyckas kapitalt med styrningen.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 13:21   #41

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Dominion Beach anmäld barfota runt om, men vet vi verkligen att det blir så?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 13:22   #42

midcapkings avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Quick Fix anmäld med skor
Quicken har vunnit många många lopp med skor men visst drar det ner chansen.
Gammal 2017-05-13, 13:25   #43

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Dino Baggio vinner idag.
Gammal 2017-05-13, 13:25   #44

midcapkings avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Cash crowe la 50 meter i starten sist och lyckades ändå kamma hem en tredje plats. Lägg till att hästen inte fick travet att flyta optimalt pga för tung balans. Lättas i balansen nu och slår det väl ut känns hon mycket het trots knepigt tolftespår. Det kan va så att hon är "klar" om inte Takter misslyckas kapitalt med styrningen.
Finns det något värde kvar nu? Helgens mest upphaussade häst är nu uppe i 25% och har "fina" 165K på kontot mot mycket hårdare hästar!? Vinner denna märr från spår 12 kliver förmodligen jag av då det är omöjligt att vinna ute i 3:e spår sista 5-600.

TT lyckades göra en "rookie" till favorit från spår 12, man bara måste älska spelexpertena!

Senast redigerad av midcapking den 2017-05-13 klockan 13:27.
Gammal 2017-05-13, 13:43   #45

Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av midcapking Visa inlägg
Finns det något värde kvar nu? Helgens mest upphaussade häst är nu uppe i 25% och har "fina" 165K på kontot mot mycket hårdare hästar!? Vinner denna märr från spår 12 kliver förmodligen jag av då det är omöjligt att vinna ute i 3:e spår sista 5-600.

TT lyckades göra en "rookie" till favorit från spår 12, man bara måste älska spelexpertena!
Och jag blir lika överraskad varje gång, att man köper det .
UNDINE är minst lika bra, för tillfälligt.

GINNY WEASLEY är loppets dark hors
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td