Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-13, 19:23   #151

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av midcapking Visa inlägg
Hoppas ni tog rygg på mina förhands funderingar!! @spalato, bättre än dina älsklings "experter"!?
Snygg ...Grattis, nya tag imorgon
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-13, 23:41   #152

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Ingen som kritiserar Örjans styrning med Undine idag? Kanske man blir lite blind eftersom man spikat. Cash Crowe gjorde en enorm insats idag och hade nog blivit svår att ro på oavsett upplägg men han måste väl ialllafall försöka? Jag sa på förhand att det här loppet stod mellan dessa två hästar men valde att spika Undine på spår, jänkarvagn och bfro. Men Örjan sitter bara och myser i kön som att han kör en 30-oddsare. När man kör om en miljon kanske man vill försöka iallafall...?

Skönt i det osköna att alla andra analyser idag stämde till punkt och pricka förutom några skrällar som gärna hade fått sätta nosen först.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 04:16   #153

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Vinnarkuskarna

Ja som vanligt var det fyra av de bästa i V75-ligan som tog hem vinsterna:
Avd 1 Johnny Takter, Avd 2 Örjan, avd 4 Erik Adielsson, Avd 5 Björn Goop.

Men? Avdelningarna 3, 6 och 7 då? Christoffer Eriksson! Han är då makalös. Tar en trippel i den här fina omgången. Hur gick det till att han kom fram med Diamanten??? Och vann med egentränad 26-oddsare...

Dom tränare som anlitar honom behöver sällan ångra sig.

Senast redigerad av lokatten den 2017-05-14 klockan 04:50.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 09:34   #154

midcapkings avatar

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1803
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Ja som vanligt var det fyra av de bästa i V75-ligan som tog hem vinsterna:
Avd 1 Johnny Takter, Avd 2 Örjan, avd 4 Erik Adielsson, Avd 5 Björn Goop.

Men? Avdelningarna 3, 6 och 7 då? Christoffer Eriksson! Han är då makalös. Tar en trippel i den här fina omgången. Hur gick det till att han kom fram med Diamanten??? Och vann med egentränad 26-oddsare...

Dom tränare som anlitar honom behöver sällan ångra sig.
Håller med till 100%, tycker personligen att han numera hör hemma som 4-5 kusk i Sverige, tänk dig Bergh tränat och CE uppsat som körsven......Bergh skulle ha 4-5 miljoner mer inkört till stallet per år. Sedan undrar jag varför KH inte får mer "skit" som kusk!? Han bokstavligen suger och borde nog ta ett varv till på Wången.

/ Startsnabb
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+3), lokatten (+3)
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 10:57   #155

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Jag måste ge en stor eloge till Christoffer Eriksson. Han körde visserligen bort en av två spikar jag hade på honom häromdagen, men igår var hans styrningar toppklass. Dessutom ska gamlingen Spring Erom och kretsen kring hästen ha ett hedersomnämnande. En tolvåring som är så pigg och fin och dessutom Elitloppsklar - hatten av!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+3), lokatten (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-14, 14:28   #156

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av midcapking Visa inlägg
Håller med till 100%, tycker personligen att han numera hör hemma som 4-5 kusk i Sverige, tänk dig Bergh tränat och CE uppsat som körsven......Bergh skulle ha 4-5 miljoner mer inkört till stallet per år. Sedan undrar jag varför KH inte får mer "skit" som kusk!? Han bokstavligen suger och borde nog ta ett varv till på Wången.

/ Startsnabb
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td