Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-09, 19:31   #16

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Pampalo såg lite seg ut hela vägen och säkert därför Goop inte styrde på i tredjespår när tåget gick. Tråkigt att åka direkt, men är kvar på Jokern. Men Helen Afrika är spik på allt, så nu håller vi tummarna för felfritt lopp.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:33   #17

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Ouch..varför trodde du Pampalo skulle ta spets??(Jag hade 3-5 som A häst då jag var säker på att nån av dom sitter i spets)
Enligt stallet skulle den köras i spets. Andra verkade vilja annat =)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:33   #18

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1339
Standard

Citat:
Det sista jag gör är att ta bort den där Pokemon ås då jag tänkte "hur många gånger har inte den här jävla hästen svikit mig"
Gjorde nästan detsamma....men han kom med som "sista"
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:34   #19

Standard

Citat:
Ouch..varför trodde du Pampalo skulle ta spets??(Jag hade 3-5 som A häst då jag var säker på att nån av dom sitter i spets)
Bra läge med toppkusk i vagnen och hästen har öppnat snabbt vid tidigare tillfällen. Men som sagt det såg segt ut och kanske att det var någon skillnad på utrustningen idag?
Gammal 2017-05-09, 19:35   #20

Standard

Citat:
Enligt stallet skulle den köras i spets. Andra verkade vilja annat =)
Shizznit är uppkopplad nu Rapportera inlägget
Hade Goop varit tränaren hade jag kanske lyssnat , kollade några starter i arkivet = nej tar ej spets..var ganska usel trots smörresa , trodde han skulle vinna varvet kvar
Gammal 2017-05-09, 19:36   #21

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38119
Standard

Nog hade jag hoppats på mer från Pampalo/Goop, men det är inte mycket att göra åt. Får sätta ihop en V4:a också.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:36   #22

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Gjorde nästan detsamma....men han kom med som "sista"
Skönt när man gör rätt-
Tror att jag snart är nära ett nervsammanbrott för jag lyckas göra såhär hela tiden.
Förra helgens V75 hade jag med favoriterna i varje avdelning - förutom Moni To Spare, spikade Goopen.

Han var den enda favoriten som vann den omgången
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:37   #23
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8077
Standard

Ojoj, jobbig start. Rankade ner Pokemon till C men fick trots allt vara kvar på lappen... Nu blir det till att kämpa ordentligt i de sista fem...
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:40   #24

Standard

Citat:
Hade Goop varit tränaren hade jag kanske lyssnat , kollade några starter i arkivet = nej tar ej spets..var ganska usel trots smörresa , trodde han skulle vinna varvet kvar
Vet inte vilka starter du kollade på men om du tittar på hur han öppnade den 5 september 2016 från samma startspår så ser du hur snabbt hästen kan öppna. Det var inte alls samma tryck ifrån början idag???
Gammal 2017-05-09, 19:40   #25

Standard

Citat:
Tror att jag snart är nära ett nervsammanbrott för jag lyckas göra såhär hela tiden.
Samma här...bytte spik från MTSpare i sista stund..6000:- annars på 6+5 ..och missade 7:an på min andra spik (Vi 1:a res...)
Gammal 2017-05-09, 19:40   #26
Banned

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1216
Standard

Pokemon Ås (V64-1) är allt bara bra med efter V75-segern senast och det här blir ett ”mellanlopp” inför finalerna på Solvalla om några veckor. Jag tycker inte att han är någon given vinnare, jag trodde faktiskt mer på honom senast än vad jag gör nu. Han möter några bra hästar, en sådan som The True F. är absolut likvärdig min häst. Dessutom är det inte säkert att det blir optimal balans. Självklart är vi på plats för att tävla, men det är samtidigt inte hästens viktigaste lopp ha ha MARCUS DIN PAJAS
hestfaust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:44   #27

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Pokemon Ås (V64-1) är allt bara bra med efter V75-segern senast och det här blir ett ”mellanlopp” inför finalerna på Solvalla om några veckor. Jag tycker inte att han är någon given vinnare, jag trodde faktiskt mer på honom senast än vad jag gör nu. Han möter några bra hästar, en sådan som The True F. är absolut likvärdig min häst. Dessutom är det inte säkert att det blir optimal balans. Självklart är vi på plats för att tävla, men det är samtidigt inte hästens viktigaste lopp ha ha MARCUS DIN PAJAS
Nu fick hästen en väldigt passande resa i ryggar. Avslutade ju riktigt fint sist på Umåker och jag lyssnade tack o lov inte på vad som sades inför starten idag. A-häst och utgång
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:46   #28

Standard

"Köper 4 H.Africa nu för att få en A-häst ...TV= 4-5-6X15 + 4-5-15X10:-
Gammal 2017-05-09, 19:47   #29

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4383
Standard

Spik nu på Helen A, så glädjen blir förmodligen kortvarig...
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-09, 19:47   #30

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Tycker det var ganska sakliga och bra svar. Han körde därefter också. "Vi ska tävla men inte gå på knockout, snarare köra till slut och hoppas det räcker i och med nästa start" skulle man kunna översätta det till. Precis som han gjorde och det räckte hela vägen.

Den där hästjäveln kunde dock inte hålla benen i styr i november när det begav sig på V75, gör fortfarande ont i mig när man var så tokrätt på det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td