|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-04-26, 09:34 | #1 |
Galopp??
Vad är tanken med norska galoppen på lunchen?
Det finns tydligen inte nog med hästar och lopp i Sverige för att kunna köra galoppen här. Väldigt konstigt man vill ha fler B-lopp i Sverige för travare varför inte lägga dessa på V-4 an? Tror att intresset för detta är mycket större än för norska galoppörer. Lika intressant som kall gröt. |
|
2017-04-26, 15:30 | #2 |
Omsättningen är ungefär densamma, vare sig man rider lunchgalopp på Bro Park, Jägersro eller norska Övrevoll. Det gör alltså ingenting på spelet.
Precis som travet så dras galoppen med få hästar som tävlar och därför behöver man göra en del utbyten med grannländerna för att fylla spelschemat. Fler B-lopp har jag inte hört så mycket om, man har ju besvär med att ens fylla dagens lopp. Det är väldigt få amatörtränare som vill köra häst mitt på dagen en vardag. Då är de på jobbet.
2017-04-26, 17:39 | #3 |
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2017-04-26, 17:46 | #4 |
I Norrland då det varit B-loppsdagar har det varit knökfulla fält
|
|
2017-04-26, 19:11 | #5 | |
Citat:
2017-04-26, 19:13 | #6 |
Det är det säkert, men skulle det vara fullt i de loppen om de avgjordes från lunch och framåt på onsdagar? I vanliga lopp är det tyvärr ganska glest bitvis och därför tror jag inte riktigt på att skapa fler B-lopp till spelobjekt dessutom.