Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-31, 23:05   #31

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Tveksamt att finnpajsarn får sitta i fred med tanke på hur han körde mot Robban på Kalmar.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 00:08   #32

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Har fått för mig att 8 Iago Zon i avdelning 6 kan vara omgångens bästa drag där jag tror/hoppas att i första hand 2,4 och efter 1-200 meter även 6 kör hårt om spets och att den ödmjuke Lövgren hittar ner till 2-4 utvändigt, när han väl sitter där så är det nog många som slår sig för pannan när de ser att han endast är lirad till 6%...men då är det ju alldeles för sent att hoppa på tåget!

Ville få bekräftat att han ska gå balanserad minst som senast vilket han ska enligt fredagsintervjuerna och tack vare det lite krångliga åttondespåret och en blygsam tränare så är det många som står över.

Joakim Lövgren: "Iago Zon är jag fortsatt nöjd med. Varit som jag har velat hela vägen. Inte aktuellt med några ändringar. Man ­vinner inte en final från spår åtta. Normalt sett. Strykningar. Galopper. Väderlek. Tokkörning. Någonting sådant måste ske. I en jämn final är det som att ha tillägg, säger Joakim"

Ett av dessa "vinstkrav" sitter ju redan då man blivit nedstruken ett hack och då invändiga galopper eller tokkörning inte alls är någon utopi så blir inte jag förvånad ifall Jocke lyckas sticka nosen först bara att han lyckas hittar ner i vettig slagläge vilket iofs inte alls är givet men man kan ju inte få allt på en 6-procentare ^^
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 00:36   #33

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Har fått för mig att 8 Iago Zon i avdelning 6 kan vara omgångens bästa drag där jag tror/hoppas att i första hand 2,4 och efter 1-200 meter även 6 kör hårt om spets och att den ödmjuke Lövgren hittar ner till 2-4 utvändigt, när han väl sitter där så är det nog många som slår sig för pannan när de ser att han endast är lirad till 6%...men då är det ju alldeles för sent att hoppa på tåget!

Ville få bekräftat att han ska gå balanserad minst som senast vilket han ska enligt fredagsintervjuerna och tack vare det lite krångliga åttondespåret och en blygsam tränare så är det många som står över.

Joakim Lövgren: "Iago Zon är jag fortsatt nöjd med. Varit som jag har velat hela vägen. Inte aktuellt med några ändringar. Man ­vinner inte en final från spår åtta. Normalt sett. Strykningar. Galopper. Väderlek. Tokkörning. Någonting sådant måste ske. I en jämn final är det som att ha tillägg, säger Joakim"

Ett av dessa "vinstkrav" sitter ju redan då man blivit nedstruken ett hack och då invändiga galopper eller tokkörning inte alls är någon utopi så blir inte jag förvånad ifall Jocke lyckas sticka nosen först bara att han lyckas hittar ner i vettig slagläge vilket iofs inte alls är givet men man kan ju inte få allt på en 6-procentare ^^
Håller med Iago Zon är sjukligt underspelad. Men spår 8 är spår 8 och det är inte många finaler där segraren står högst på pallen från bricka 8.

Som tur är vankas det körning mellan 4 & 6 som jag läser det och då finns möjligheten att han hittar ner bakom någon vettig häst tredje utvändigt. Underspelad men på inget sätt någon klar vinnare. Ska med på alla kuponger oavsett. Detsamma gäller förövrigt för Cupido Sisu i sista även om T.H kör bort hästen alldeles för ofta så borde segern sitta där snart.. Hästen har ju sett dunderfin ut.

Med några kantbollar så kan det bli miljonutdelning även fast det är en V5:a till halva priset. Det har ju trots allt hänt förut.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 00:40   #34

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
En vacker dag kör inte kusken bort 4 Cupido Sisu. Då vinner han. Senast var han sanslöst bra efter galopp bakom 8 Ajlexes Cubano. Nu går han felfritt och vinner endast streckad till 4 %. Ett måstestreck.
Att vara tvåa bakom Ajlexes Cubano är ju dock ingenting som får en att lyfta på ögonbrynen nämnvärt. Men visst fan såg kusen rysligt bra ut - som ofta på senare tid. Har jobbat ihop till en vinst.

Man börjar nästan undra vad Tomi har för skit på Salmela som låter den idioten köra bort säkra pengar vecka ut och vecka in.
Gammal 2017-04-01, 02:25   #35

2018

Standard

Nuncio's spelprocent

Eller ännu värre.. 25% på OTP. Finns ingen dag under några förhållanden OTP har 25% vinstchans mot Nuncio (under förutsättning att Stefan inte startar en häst som inte är i tävlingsskick).
Gammal 2017-04-01, 05:59   #36

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Timos tankar och spelledigt

http://vinnartips.se/timos-tankar-he...r-ledig-vecka/

Detta gillas

Om någon av dem faller så står han där med strutshalsen i backen.
Gammal 2017-04-01, 09:14   #37
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8931
Standard

Trot Kronos - det förvånar mig att JS fortfarande får hästar att köra...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 09:23   #38

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Trot Kronos - det förvånar mig att JS fortfarande får hästar att köra...
utveckla tack

han och veijos kusar brrukar funka fint
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 09:44   #39

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6325
Standard

Antagligen för att han skickat dickpics och varit ett svin
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 10:22   #40

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Finfina lopp och jag får unna mig en rad. Det ska tas ställning i ett par lopp och vaskas fram lite skrällar.

Jag börjar med låset:

Guld:

5 Nuncio (70%) är bästa hästen i landet. Det har han visat gång på gång under det senaste året.
Det finns en motståndare som bara vinner och vinner på V75 för tillfället. Klart det är ett tacksamt lås att stänga loppet med.
Om Nuncio kommer bort talar det mesta för att 3 OTP (25%) vinner.
En formstark OTP på sin bästa dag i ledningen borde bli åtminstone halvjobbig för Nuncio att ta ner, eller?

Spikvalen:

Avd I:

8 Delicious kan vara bättre än Nuncio, om man ska lyssna på Redén.
Stoet var sjukt bra under formtoppen vid världsrekordloppet på Bollnäs och vid Sundsvall Open Trot 2015, då hon åkandes for undan på sluttiden 10,0 2140a. Vilket intryck!
Att stå emot henne när det speedas som fortast är ingen lätt match.
Det är till att hoppas på att toppformen infinner sig i år också, så att liknande tider levereras.
Hon ska vara motståndet överlägset i grunden. Jag spikar min favorithäst.

Avd VII:

7 Zenit Brick (13%) har varit finfin vid de flesta loppen på slutet. Senast var det lite utav meningen att hästen ej skulle vinna. Plockade ner Re Doc utan prut ifrån dödens näst senast och loppscenariot blir väl detsamma idag? Jag tror på vinstchans och när hästen endast är fjärdehandare testar jag densamma som omgångens roliga spik.
Stark häst, Jorma! Bara söör!

Kupongrensare:

Jag garderar avd IV:

Här vill jag ha med 6 Caprese (1,65%), som var mycket bra i avslutningen senast.
Jämför insatsen mot 5 och 7 i senaste loppet och hästen känns streckvärd som "helt ospelad".
13 Ninepoints Gaagaa (3,08%) visade fin fart i spurten senast och kommer att ta många till slut. Skönt intryck att spela på nästa gång!

Tar omtag i avd V:

"Bronsdivisionens svar på elitens Bold Eagle" kommer ut igen. (Min jämförelse på hästen som får lov gälla för ett tag till...upp till bevis och se till att röra på trumpinnarna nu! Kortspeed ska du klara av som bronsdivisionare även om du är öm för utvändiga positioner.)
Det blev dödens senast och därifrån visade 2 Blue Star Champion (3,45%) inga mästartakter alls. "Stenslagen" tidigt!
Omtag gäller trots senaste missräkningen gällande konkurrensduglighet och nu kan det hittas en rygg att gå i istället?
I så fall ska väl hästens spurtegenskaper kunna fälla väldigt många?
Kom igen nu, Svante!

Andra hästar jag vill ha med i omgången är bland annat:

Avd II: 11 Trot Kronos (13%) visar klass!
Avd IV:7 Julia Pellini (20%) har jag under lupp för tillfället. Fritt i tid idag?
Avd V: 11 Emir La Brousse såklart, på senaste loppet.
Avd VI: 4 Sherriff Bi (11%) är svårtuggad om spets nås. Här jagar jag 3 Quattro Töll (3,43%) som lågprocentare och blir därmed tvungen att ta med den idag också i ett av mina garderingslopp. Tufft emot!

Det var lite tipstugg...

dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 10:32   #41

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det har regnat en del i natt. Just nu plus 5 grader på Solvalla. Blir nog bra bana i em.
Så här blev mitt bolagssystem - ett inverterat TV-system.

1) 8 r4-2 (4 tar ledningen från 1 och släpper till stallkamraten 8. Redén kammar hem 300')

2) 2,7 r10-12 (svårt lopp och man borde ha med ranking 2,7,12,10,11,5,6. Tvingades låsa på 2,7)

3) 5 r3-1 (världsstjärnan spikas och loppet avnjutes)

4) 1,3,4,5,6,7,10,13 r2-15 (3 tar nog ledningen. Ursvårt lopp. Gardera)

5) 1,3,9,11 r2-6 (3,9 och 11 är måstestreck. Björn låter lurig på 1. 2 är skrällduglig)

6) 1,2,3,4,6,8,9,11,12 r5-10 (många med vinstchans. 12 satt fast med allt kvar senast)

7) 3,4,5,7,9 r6-8 (3 ser fin ut. 4 är snabbare ut från spår innanför 5. 4 vinner om kusken för en gångs skull låter bli att köra bort loppet. Ett härligt avslutningsfynd till fem %. 6 hårt betrodd men levererar inte. 7 skriker Huselius - som har bra kontakt med Nurmosstallet - ut som stenklar. 9 har hållit sig till trav senaste tiden och vunnit)

Kostar 1440:-. Lycka till!
dado (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 11:20   #42

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Antagligen för att han skickat dickpics och varit ett svin
Lagom off topic men då förstår jag dig bättre
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 11:28   #43
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

V75:1 8 Delicious U.S. (Helt överlägsen)
V75:2 5-10
V75:3 3 On Track Piraten (Nuncio har inte en suck mot OTP)
V75:4 1-7
V75:5 4-6
V75:6 1-4-12
V75:7 3-4-7

Solklart 7 rätt och rätt DD!!!

Senast redigerad av DanneKing den 2017-04-01 klockan 11:33.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 11:34   #44

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Fyfasiken vilken gulddivision! Vi lär bjudas på Högklassig travsport idag, men jag är fortfarande lite kluven på hur loppet kommer bli kört i avd. 3.. Tänkbara scenarion (som vissa av er bara kommer skratta åt) som jag anser kan ställa till det för Nuncio och Piraten.

Ludde kommer ju såklart ladda så det brinner i arslet på El magi pellini, och kadett C.D. blir het och hänger på. Det sätter Nuncio hängandes i tredje spår eftersom Piraten vill undvika att bli instängd och Going for gold zaz släpar lite och kanske också sätter sig utvändigt, och i det här fallet 3e utvändigt.
Nuncio laddar framåt och får överta ledningen efter lite körning, alternativt får nöja sig med dödens. Är verkligen Nuncio så stenklar då? Och klarar Takter att hålla det kallt i andra utvändigt, eller sänder han också fram med sin häst? Tror att Stall Kolgjini inte ska glömmas bort här faktiskt

God tur idag!
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-01, 11:35   #45

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37782
Standard

Det lär knappast bli någon topputdelning idag, men med ett par rensare så kan det bli femsiffrigt i alla fall. Nuncio och Delisious U.S. lär ju inte torska sina lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td