|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-03-24, 12:37 | #31 | |
Citat:
Nu är det dock många som har högre vinstchans i omgången och jag streckar på några i det hör loppet. Egentligen borde man nog avstå spel helt, men det gör man ju inte
2017-03-24, 15:35 | #32 |
|
|
2017-03-24, 15:37 | #33 |
Loppet är typ en eller alla. Ganska billigt att heltäcka med få hästar. Frågan är om någon vågar syna dödens?
|
|
2017-03-24, 16:26 | #34 | |
Citat:
Då kanske du inser själv att nr 12 inte startar på platsen där normalt nr 10 startar utan flyttas ner ett spår och då blir det inget andraspår utan start från spår 11. |
||
2017-03-24, 16:59 | #35 |
Super Moderator
|
Är det popcorn dags nu??
2017-03-24, 17:21 | #36 |
V75-2
Att hitta en spik i detta lopp är guld värt eftersom "alla" tycker loppet är svårt och garderar. hugotheboss och sjukstuga har kommit fram till att 8 resp 10 har bäst chans. Jag håller med. Uhrberg känner 8 väl, som han kört och vunnit många lopp med varav ett par V75 ganska nyligen. Spåret - sju efter strykningen - långt ut på vingen kan medföra en jobbig resa. Därför tar jag inte med honom. 10 Albatros D.K. är en dansk derbyhäst. Han är urstark och har en rutinerad kusk. Efter vinterträning har han fått två lopp i år och är ordentligt förberedd. Kolla senaste loppet i lopparkivet så förstår ni vad jag menar. Eller lita på mig:10 Albatros D.K. är en riktigt bra spik. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3) |
|
2017-03-24, 20:43 | #37 |
Trodde Rushmore Face i sista skulle vara mer streckad (28%). Hästen har den bästa kapacitet i loppet och verkar lugnat ner sig i år. Ludde får ta det lite lugnt i början så det inte blir galopp, sen bara gasa fram till dödens och krossa de. För min del bästa spiken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Indeed (+5) |
|
2017-03-24, 21:39 | #38 |
avd1,
Hade spikat sambuca om jag bara vetat hur det ligger till i stallet hos Bergh. avd2. Kevin kör den knappa favoriten till 20% han är minst 50 meter bättre än farsan. Borde väl vara klar? avd3. Shadow till spets där han trivs som bäst, kan aldrig tänka mig att man släpper nu när läget är perfekt. Dags för Rejo att tjäna lite pengar också avd4. Target kronos kan vara den i omgången med bäst vinstchans men han kan också hoppa bort sig. Galactica är vässad till denna uppgift. Duell? avd5. Valeur 14% loppets fynd och drag. Örjan och toppform smakar mumma avd6. Peter har en bra häst i form av nr 1. Barfota runt om nu och bike, spets och slut man tackar 4% avd7. Erik sänder från start och den blir nog ytterst svårslagen.. DD1. 1 DD2. 2 Kanske kan ge 100 ggr? |
|
2017-03-24, 22:09 | #39 | |
Citat:
Okej viktigpetterkuk.. Huvudsaken som Jens även säger. Nerstruken så den står överjävligt bra till. Spika 10 med en dansk som kör bort hästar värre än Torbjörn "ja kör försent" Jansson är 10an lika bra som den han körde bort nå grönjävulskt sist från bakspår.? Jag har bestämt mig redan. Kanske kommer nån strykning till. Då är det ännu bättre. Visst kan 2-3-8-10 vinna. Men spikar hellre Kevin än dom andra inavlena. Rushmore face, target k gaddar ja. Kanske onödigt. Det är det eller fleris som nån sa. Kanske gör en fleris också Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) Senast redigerad av shjuve9le den 2017-03-24 klockan 22:14. |
||
2017-03-24, 22:10 | #40 | |
Citat:
Ynka 2%. Mina spikar ser ut att bli el mago pellini och rushmore face. Rushmore kan uppbarligen springa snabbt i år pch vinna bakifrån. Shadow woodland årsdebut och bytt spår 4 mot spår 3. För övrigt tycker jag target kronos gjorde ett kanonlopp mot en inte alls superblek gulddivision som någon föregående kallade den. Dessutom med skorna på. Men garderar ändå och ber till han Där nere. Trots allt jackpotomgång. Valeur 14% loppets fynd? Omgångens mest överspelade måhända. Står sig inte mot morgondagens motstånd. tar jag inte med på 8 kusar, toköverspelad, spikar bartender in på lilla lappen. Senast redigerad av Indeed den 2017-03-24 klockan 22:20. |
||
2017-03-25, 08:52 | #41 | ||
Citat:
Då kanske du inser själv att nr 12 inte startar på platsen där normalt nr 10 startar utan flyttas ner ett spår och då blir det inget andraspår utan start från spår 11. Citat:
Hmm... han skriver den senare och det betyder nr 8 Rubacuori Alca. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) |
|||
2017-03-25, 10:54 | #42 | |
Citat:
|
||
2017-03-25, 11:08 | #43 |
Ludde har ytterligare en fin helg framför sig. Två toppchanser idag i Djali Boko och Target Kronos. Förvånar mig inte om han får ytterligare 1-2 segrar under dagen samt ett par placeringar. Salvador Face inom V4 kan vara intressant och jag spikar. I morgon på extra V75 så vinner de troligen med Like A Star och har vettig chans med Bravo Navarone. Dessutom tror jag att det blir revansch för Marciano. Den här helgen får man utgå från stall Kolgjinis hästar.
|
|
2017-03-25, 11:17 | #44 |
|
|
2017-03-25, 11:39 | #45 |
Med två spikar och ett tvåhästarslås fanns det plats för en hel del garderingar i bolagssystemet.
1) 1,4,6,8,10,11,12 r5-9 (storfavoriten 6 från springspår körs med vanlig vagn idag. Det kan bli SoS men jag garderar. 12 radar upp segrarna och får nu proffskusk - min förstahäst. 8 Thaitec galopperade som hårt spelad i loppen med bilstart. I år har han anmälts till voltstart och gått felfritt. PU kör på säkerhet och kan få loppet. Gardera) 2) 10 r8-12 (jag ryggar hugotheboss och spikar 10 Albatros D.K.. En dansk derbyhäst med rutinerad lärling i jollen. Hästen är i toppform - se senaste lopp i lopparkivet. Han har i skrivande ögonblick blivit streckfavorit. Bra spik) 3) 4,5 r10-3 (låser på de två som har chans) 4) 3 r4-5 (har efter stor vånda senaste natten bestämt att spika 3 Target Kronos. Konkurrenterna säger, att deras hästar ska få snälla lopp. Alla släpper favoriten till ledningen och radar upp sig bakom. Kan endast förlora om Adrian kör bort loppet. Tråkig spik) 5) 2,3,4,5,6,10,12 r11-8 (här har vi råd att gardera favoriten 5, som inte känns distansgynnad. Det behövs en skräll för vettig utdelning. 12 var hårt betrodd på Momarken men felade) 6) 1,3,4,5,9,11 r10-8 (alla som såg 4 Dragster i årsdebuten på Halmstad hyser stor respekt för den insatsen. Han vann överlägset på 11,6 med kräm kvar. Hästen är lika oberäknelig som sin gladlynte kusk och jag garderar. 5 måste streckas vid gardering) 7) 1,2,8,9,10 r6-3 (2 och 10 har bäst kapacitet i detta gäng, som hittills varit en ekonomisk börda för sina ägare. 9 låter Jorma och stallet uppåt på. 8 går bfro. 1 har bästa läget) Kostar 1470:-. Hoppas någon/några inom sharps tar jackpotstålarna idag. Jag unnar ingen turgubbe Harry sno våra hopsparade spel från förra veckan. |
|
|