Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-23, 09:49   #16

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 781
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
3 Target Kronos i V75-4 verkar bli omgångens störste favorit - nu 63 %. I årsdebuten i Kalmar imponerade han inte som femma i årets sämsta gulddivision. Nu möter han jämnåriga - de två fina stona 7 In Toto Sund och 5 Galactica.

Jag är ingen Luddestallbeundrare och kommer att gardera. Hur gör ni?
Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hästen gick 10.2 sista 800 med en 08 repa under 500 meter.

Garantispets, få hästar där de enda motbuden gör årsdebut & lär rada upp sig.

Stannar den på nuvarande procent är det en mkt spelvärd spik.
Jag är själv lite undrande och tveksam. Inför Momarken kunde vi läsa att Adrian bara sätter en av tolv V75 favoriter. Efter segern med Mosaique Face är nu siffran två på tretton. Det är högst troligt att Bo W. Takters pojkar lärt lille Adrian nåt om att köra häst.

Igår surrades det rejält om Target Kronos i V86 studion och jag vill nog se det först innan jag instämmer i kören. Enligt mig har Target Kronos endast gjort ett bra lopp när han skrällde i Breeders Crown för fyraåringar.

Som tidigare svar nämns att flera starka motbud gör årsdebut ( Flash Håleryd och In Toto Sund ) och ska enligt tränarna ges snälla lopp och att Target Kronos sannolikt tar spets, så talar det för honom.

Jag kan dock inte riktigt släppa ett annat motbud som gjort en start i år och som ev. ska gå barfota runt om. Gör man detta så är det klart intressant. Galatica har sprungit 1,12,7 med skor jämfört med den enda gång Target Kronos lyckats springa barfota under 1,13. Min bedömning är att Galatica besitter större fartresurser och därmed är det enda tänkbara motbudet. Alltså funderar jag på att låsa loppet på nr 3 och nr 5.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 10:44   #17
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8965
Standard

Valeur 14,5%. Tre vinster över distansen. Kihlström kör. Emot är Djali Boko som har en vinst över 2640. Visserligen har Kolgijni hysterisk stallform. Men ekipage mot ekipage?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-23, 11:36   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Valeur 14,5%. Tre vinster över distansen. Kihlström kör. Emot är Djali Boko som har en vinst över 2640. Visserligen har Kolgijni hysterisk stallform. Men ekipage mot ekipage?
V75-5 nr 4 Valeur med Örjan och 14,5 % av insatsfördelningen innebär att den har fått 7 % extra i form av Örjan. Alltså överspelad. Tre segrar över aktuell distans på tiderna 1,17,9n, 1,16,0 och 1,15,8. Hur står sig dessa tider jämfört mot andra " ekipage " ? Särskilt på fina sommarbanor där de andra går barfota medan Valeur går med skor.

Nr 3 Springover, också tre segrar men som snabbast 1,14,2 i volt.
Nr 2 Bartender In, två segrar och som snabbast 1,13,1.

Där finns nog fler emot än årsdebuterande nr 5 Djali Boko. Det är vad jag tror.

Senast redigerad av Enkelrad den 2017-03-23 klockan 12:11.
Gammal 2017-03-23, 16:46   #19

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1473
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Jag är själv lite undrande och tveksam. Inför Momarken kunde vi läsa att Adrian bara sätter en av tolv V75 favoriter. Efter segern med Mosaique Face är nu siffran två på tretton. Det är högst troligt att Bo W. Takters pojkar lärt lille Adrian nåt om att köra häst.

Igår surrades det rejält om Target Kronos i V86 studion och jag vill nog se det först innan jag instämmer i kören. Enligt mig har Target Kronos endast gjort ett bra lopp när han skrällde i Breeders Crown för fyraåringar.

Som tidigare svar nämns att flera starka motbud gör årsdebut ( Flash Håleryd och In Toto Sund ) och ska enligt tränarna ges snälla lopp och att Target Kronos sannolikt tar spets, så talar det för honom.

Jag kan dock inte riktigt släppa ett annat motbud som gjort en start i år och som ev. ska gå barfota runt om. Gör man detta så är det klart intressant. Galatica har sprungit 1,12,7 med skor jämfört med den enda gång Target Kronos lyckats springa barfota under 1,13. Min bedömning är att Galatica besitter större fartresurser och därmed är det enda tänkbara motbudet. Alltså funderar jag på att låsa loppet på nr 3 och nr 5.
Känns spontant som att det är mycket onödigt att gardera. Spetsgaranti, blufflopp, bra årsdebut och en häst som enligt mig kommer slåss mot de allra bästa snart --> spik oavsett procent.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 00:40   #20

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:

Ettan är loppets rysare....grym e galopp senast
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 08:03   #21

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
3 Target Kronos i V75-4 verkar bli omgångens störste favorit - nu 63 %. I årsdebuten i Kalmar imponerade han inte som femma i årets sämsta gulddivision. Nu möter han jämnåriga - de två fina stona 7 In Toto Sund och 5 Galactica.

Jag är ingen Luddestallbeundrare och kommer att gardera. Hur gör ni?
Jag tar med alla 7. Litar inte riktigt på Target Kronos med tanke på årsdebutens resultat.
Rysarnicke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 08:44   #22

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

V75 Mantorp

Omgångens bästa lås

Avd 2

10, 8 R3,2

Bästa hästarna, Kevin och häst kass från bakspår, 10 danska derbyt, rutinerad kusk. 8 distansgynnad och har vunnit 46% av sina autostarter, bästa hästarna främre volten spår 7,8, bästa bakspår vid spårtrappa är 9,10, mest pengar i snitt, enkelt! Kör tvilling utgång på 8,10 gardera med 2,3. Trio 8,10-2,3,8,10-2,3,8,10! Glöm för all del inte egna reserver. 12 vill ni inte ha som första reserv. Tveklöst omgångens komunnare. Statistiken talar tydligt om varför den ska bort! 7-8 starter från bakspår, noll vinster, fyra tusen i snitt!
Gammal 2017-03-24, 09:05   #23

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

2 strukna. Jag kommer spika 12. Spår 10 nu, i andraspår direkt. Sen sveper han dom. Hästen har kanonform, Kevin är väl inte så dum heller

Inga vinster från bakspår, formen då ? Knappast som nu, form slår ju oftast klass

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-03-24 klockan 09:06.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 09:29   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
2 strukna. Jag kommer spika 12. Spår 10 nu, i andraspår direkt. Sen sveper han dom. Hästen har kanonform, Kevin är väl inte så dum heller

Inga vinster från bakspår, formen då ? Knappast som nu, form slår ju oftast klass
Du får gärna förklara för mig hur någon med spår 12 får starta från spår 10 och är i andraspår direkt ! Det måste vara helt nya startregler som inte jag känner till.

Senast redigerad av Enkelrad den 2017-03-24 klockan 09:30.
Gammal 2017-03-24, 09:33   #25

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:

Tveksamt att han spurtar om Umberto Axe OM han övertar spets, vilket jag tror att han kommer göra.
Tar med 5 hästar i loppet
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 09:37   #26

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:

Han är nedstruken till spår 11 ja.. men inte ens spår 10 är ju i andraspår direkt. Albatros får spår 9 efter strykningen och är direkt i andraspår.. funderar på att låsa på 2-10, spets och bästa hästen. Känns som att man sitter bra på det om man kommer billigt ur detta lopp då många sprider strecken ordentligt här.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 09:39   #27

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Tveksamt att han spurtar om Umberto Axe OM han övertar spets, vilket jag tror att han kommer göra.
Tar med 5 hästar i loppet
Oskar vill gå i ledningen med 2 som verkligen trivs i ledning. Ganska säker på att han inte släpper frivilligt iallafall.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 09:57   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Han är nedstruken till spår 11 ja.. men inte ens spår 10 är ju i andraspår direkt. Albatros får spår 9 efter strykningen och är direkt i andraspår.. funderar på att låsa på 2-10, spets och bästa hästen. Känns som att man sitter bra på det om man kommer billigt ur detta lopp då många sprider strecken ordentligt här.
Jag kollade vad Thomas Uhrberg sagt om just V75-2.

I min värld är Rubacuori Alca den absolut bästa hästen i V75-2, men läget är småtufft. Han är given tipsetta och chansspikas på det lilla systemet, så jag håller tummarna för honom i ett häftigt lärlingslopp.

Rubacuori Alca är en italienskfödd 7-åring som jag kört sju gånger och det blev först seger, sedan en andra- och en tredjeplats, därefter fyra segrar varav de två senaste i V75. Ja, han är riktigt stark och rejäl, så distansen 2640 meter är ett klart plus liksom att han nu är nerstruken ett spår. Märkligt nog är han inte så hårt betrodd bland övrig expertis och det gör honom än mer intressant vad det gäller spelet. Kanske blir han bara en 10-procentare.

( Han slog han M.T King Of Cash på Halmstad 28/12. )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Gammal 2017-03-24, 11:03   #29

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Jag kollade vad Thomas Uhrberg sagt om just V75-2.

I min värld är Rubacuori Alca den absolut bästa hästen i V75-2, men läget är småtufft. Han är given tipsetta och chansspikas på det lilla systemet, så jag håller tummarna för honom i ett häftigt lärlingslopp.

Rubacuori Alca är en italienskfödd 7-åring som jag kört sju gånger och det blev först seger, sedan en andra- och en tredjeplats, därefter fyra segrar varav de två senaste i V75. Ja, han är riktigt stark och rejäl, så distansen 2640 meter är ett klart plus liksom att han nu är nerstruken ett spår. Märkligt nog är han inte så hårt betrodd bland övrig expertis och det gör honom än mer intressant vad det gäller spelet. Kanske blir han bara en 10-procentare.

( Han slog han M.T King Of Cash på Halmstad 28/12. )
Ja det har varit min spik hela veckan faktiskt.
Kommer han till från spåret så tror jag ingen kan stå emot honom. Skönt också att tränaren ligger lite halvlågt i och med spåret. Tror det är omgångens mest spelvärda spik.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-24, 12:22   #30

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Ja det har varit min spik hela veckan faktiskt.
Kommer han till från spåret så tror jag ingen kan stå emot honom. Skönt också att tränaren ligger lite halvlågt i och med spåret. Tror det är omgångens mest spelvärda spik.
Vem står emot 7 Mellby Caddy (8,75%) om den kommer till då?
Det vankas bfro och när den vunnit med sådan balans har det varit en racermodell! Krossar allt och åker undan med härligt driv?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td