Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-15, 21:50   #46

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Rak DD: 1-9.
Nu var det trist. Inpaketerad fullständigt och vips får han fisbestämma i spets som storfavve, Peter.
Klabbet var reducerat i avdelningen och så skiter det sig på det viset.

Nä, nu avslutar jag med en liten chanstvilling med Baron Gift mot samtliga.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 21:55   #47

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Nu var det trist. Inpaketerad fullständigt och vips får han fisbestämma i spets som storfavve, Peter.
Klabbet var reducerat i avdelningen och så skiter det sig på det viset.

Nä, nu avslutar jag med en liten chanstvilling med Baron Gift mot samtliga.
Det där blev ju helt perfekt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 21:58   #48

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Grattis, jag spricker i ett lopp hela tiden oavsett spelform. Sprack i sista nu på 9an. Såg ej att Conny tagit över den. Lennartsson är sämst, tänkte jag. Den behöver väl 10 lopp innan den kan vinna. Så vare Conny som tränat..lol

Hade bara 1-3 i sista, dock endast gjort för 25:- v86a

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-03-15 klockan 22:00.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-15, 23:50   #49

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Ni som spekulerar i att Vivo Per Lei var sjuk bör nog träna upp hästögat. Anledningen till varför Christoffer inte driver hästen är för att den travade sämre och sämre ju längre loppet led, så om han hade svarat när Takter brakade på hade galoppen förmodligen kommit som ett brev på posten.

För övrigt är Go For Bananas en hon. Startade i ett stolopp, dessutom. Kalla mig gärna petimäter, men det ser så illa ut när man inte ens orkar komma ihåg (eller ta reda på) den grundläggande faktorn vilket kön hästarna har.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td