Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Kalmar 4/3 Barfotaförbud hävt (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28337-kalmar-4-3-barfotafoerbud-haevt/)

eveton 2017-03-04 12:13

Reflektion: TT, Snoken och Spelvärde har samma spik i 10 Iago Zon avd.6. från bakspår över 1640 mot skapligt motstånd från bättre lägen. Har själv varit inne på 4 Face Ribb då man gör en del spännande utrustningsändringar. Att Ludde inte kör betyder snarare + än något annat och att han styr 11 är pga av ägarintresse i den...

Själv anser jag att bästa spiken är Kash Brodda, framförallt kapacitetsmässigt, men även grundat på att PU säger sig ha koll på läget och tror på felfritt idag. Under 60% i nuläget är definitivt godkänt!

Lite inne på att chansspika Explosive i guld. 5% på fältets potentiellt bästa häst känns sjukt bra och värt att chansa på.

Låser sista på 4, 10

Lyckat till!

Lazze 2017-03-04 12:27

Citat:

Själv anser jag att bästa spiken är Kash Brodda, framförallt kapacitetsmässigt, men även grundat på att PU säger sig ha koll på läget och tror på felfritt idag. Under 60% i nuläget är definitivt godkänt!
Nja...
Känns väl snarare som stort spelvärde emot..
Dagens överlägset största favorit (58%) i princip alla andra i loppet under 10% !!(Dvs spik på väldigt många system)Galopp i 50% av starterna varav de senaste 4 sista loppen.
2:a spår volt .
Ingen spik för mig i alla fall:no:
("Bra" ,"Bästa spik etc)= Den med lägst streck % , dvs på ditt system så är Kash Brodda den "sämsta" spiken:D
L

eveton 2017-03-04 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 521251)
Nja...
Dagens överlägset största favorit (58%) i princip alla andra i loppet under 10% !!(Dvs spik på väldigt många system)Galopp i 50% av starterna varav de senaste 4 sista loppen.
L

Är en stor del av spelet är att vi gör det olika...

Hur intressant skulle det vara om vi alla spelade på samma sätt?

eveton 2017-03-04 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 521251)
Nja...
("Bra" ,"Bästa spik etc)= Den med lägst streck % , dvs på ditt system så är Kash Brodda den "sämsta" spiken:D
L

Är Autostart INTE volt!!

Lazze 2017-03-04 12:36

Citat:

Är Autostart INTE volt!!
:ohmy: Ouups , vet inte om det är så mycket bättre dock ,men bad av mig:lol:
Min luring i detta lopp= 10 Dirty Dancing In .
Jämförelse med 2 Kash Brodda :4 raka segrar vs 4 raka galopper , rekord 1.13.5M vs 1.14.3 .% 57 vs 2.5 (!!!) länge sedan jag såg en häst med 4 raka med sån låg %...Bfro idag .....
Men , Kash B. är säkert bästa hästen!

oggeb 2017-03-04 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 521255)

Eftersom du inte vet så kan jag berätta för dig att spår 2 auto mycket bättre än spår 2 volt.

Lazze 2017-03-04 12:49

Citat:

Eftersom du inte vet så kan jag berätta för dig att spår 2 auto mycket bättre än spår 2 volt.
........Ähem ..titta i lopparkivet så galopperar Kash till synes omotiverat de tre senaste starterna (AUTO) senast när hästar snabbt kommer utanför..Volt kanske bättre??(Korrigering:Vet inte om det är så mycket bättre För den hästen.....)

oinkk 2017-03-04 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 521255)
Min luring i detta lopp= 10 Dirty Dancing In .
Jämförelse med 2 Kash Brodda :4 raka segrar vs 4 raka galopper , rekord 1.13.5M vs 1.14.3 .% 57 vs 2.5 (!!!) länge sedan jag såg en häst med 4 raka med sån låg %...Bfro idag .....
Men , Kash B. är säkert bästa hästen!

Dom 4 vinsterna är tagna i monte', verkar ha svårare att vinna sulkylopp

Lazze 2017-03-04 12:54

Citat:

Dom 4 vinsterna är tagna i monte', verkar ha svårare att vinna sulkylopp
Helt sant! ,samtidigt så har vi sett flera exempel på att hästar kan tända till när dom går tillbaks till sulky . Borde vara streckad på runt 10% , långskott=javisst ,ej otänkbar.

Spiken64 2017-03-04 13:45

Umberto Axe skräller nog till idag.

Shooter 2017-03-04 14:10

Royal Fighter anmäld barfota runt om. I början av veckan sa han skor på, så man får nog avvakta och se hur de tänker.

newbranch 2017-03-04 14:23

Kan ngn förklara varför lopp 2 nr 7, Raspberrysky står i 5 ggr med den raden? Visserligen bara tippad till 6 % men ändå. Rycker skorna också.

newbranch 2017-03-04 14:25

Ska vara V75-lopp nr 2. Sorry

Peter123 2017-03-04 14:28

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 521268)
Royal Fighter anmäld barfota runt om. I början av veckan sa han skor på, så man får nog avvakta och se hur de tänker.

Exakt...vi VET inte för tränaren kan ändra sig fram till 15 min innan start...ALLA spelare borde protestera mot dessa satans barfotaregler...OM det ändras så är det inte ens säkert att vi får den här infon för sekretariatets barfotainformation uppdateras INTE per automatik på atg.se

I RFs fall med en bra värmning och barfota så är den klar...om klåparen Per K Eriksson slår på skor blir den garanterat utsvarad i spetsstriden och chansen försvinner i stort sett...Fy Fan!

Moonfala 2017-03-04 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 521268)

I intervjun som publicerades idag på atg.se sa tränaren:
Citat:

Barfota eller inte bestämmer vi när vi kommer till banan.