Reflektion: TT, Snoken och Spelvärde har samma spik i 10 Iago Zon avd.6. från bakspår över 1640 mot skapligt motstånd från bättre lägen. Har själv varit inne på 4 Face Ribb då man gör en del spännande utrustningsändringar. Att Ludde inte kör betyder snarare + än något annat och att han styr 11 är pga av ägarintresse i den...
Själv anser jag att bästa spiken är Kash Brodda, framförallt kapacitetsmässigt, men även grundat på att PU säger sig ha koll på läget och tror på felfritt idag. Under 60% i nuläget är definitivt godkänt! Lite inne på att chansspika Explosive i guld. 5% på fältets potentiellt bästa häst känns sjukt bra och värt att chansa på. Låser sista på 4, 10 Lyckat till! |
Citat:
Känns väl snarare som stort spelvärde emot.. Dagens överlägset största favorit (58%) i princip alla andra i loppet under 10% !!(Dvs spik på väldigt många system)Galopp i 50% av starterna varav de senaste 4 sista loppen. 2:a spår volt . Ingen spik för mig i alla fall:no: ("Bra" ,"Bästa spik etc)= Den med lägst streck % , dvs på ditt system så är Kash Brodda den "sämsta" spiken:D L |
Citat:
Hur intressant skulle det vara om vi alla spelade på samma sätt? |
Citat:
|
Citat:
Min luring i detta lopp= 10 Dirty Dancing In . Jämförelse med 2 Kash Brodda :4 raka segrar vs 4 raka galopper , rekord 1.13.5M vs 1.14.3 .% 57 vs 2.5 (!!!) länge sedan jag såg en häst med 4 raka med sån låg %...Bfro idag ..... Men , Kash B. är säkert bästa hästen! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Umberto Axe skräller nog till idag.
|
Royal Fighter anmäld barfota runt om. I början av veckan sa han skor på, så man får nog avvakta och se hur de tänker.
|
Kan ngn förklara varför lopp 2 nr 7, Raspberrysky står i 5 ggr med den raden? Visserligen bara tippad till 6 % men ändå. Rycker skorna också.
|
Ska vara V75-lopp nr 2. Sorry
|
Citat:
I RFs fall med en bra värmning och barfota så är den klar...om klåparen Per K Eriksson slår på skor blir den garanterat utsvarad i spetsstriden och chansen försvinner i stort sett...Fy Fan! |
Citat:
Citat:
|