Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-25, 09:26   #31

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Usch så många lurkers här som aldrig bidrar med något vettigt i forumet. Många jag ser för första gången, bara kolla deras inlägg.. Skryta om sina vinster kan de däremot göra..

Något att tänka på för er som kommer med tips ofta, håll era bästa tips/drag för er själva eller bara er närmsta krets. Varför hjälpa lurkers? Man tjänar ingenting på det, tvärtom kan man förlora pengar på det..

Lika lite tjänar man på att skryta om sina vinster här, får inte ut något av det. Tänk efter lite. Även om jag själv hade vunnit jackpoten eller flera miljoner finns inte en chans jag hade berättat det i något forum.
det inlägget säger mer om dig än någon annan
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 09:59   #32

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4129
Standard

Du har rätt där, men jag tyckte han har varit borta längre en så.
Vi får se om en vecka då.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 10:05   #33

Standard

en=än
till cyran
klart man kan se det som skryt, men man kan också säga att man blir så himla glad att man för en gångs skull lyckades få in de stora pengarna så man vill dela med sig av sin glädje. Sen är det upp till mottagaren att endera dela glädjen eller sura över att det inte var hen som lyckades. Bara o välja.
/N
Gammal 2017-02-25, 10:41   #34

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Otaliga vinster mellan 10-100k på V7, men fortfarande inte fått sätta pricken över i:et. Gått över till reducerat sedan några månader tillbaka och hoppas detta ska hjälpa mig mot en framtida miljonvinst som är målet med mitt travspel.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 10:59   #35

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Hej
Skryter väl jag också då!
2,6 mille på Hugo Åbergs 2015. Spikade Alfas Da Vinci till 6% innan ni andra hittade den. Tror också jag spika Your Higness i första. Möjligen A-häst. Har bara kopia på vinstbongen kvar.
Om någon lär mig hur man lägger ut en bild så kan ni få se bongen.

Till Cyran kan jag säga att jag skrev en del på travcafet och e-travet men har väl tröttnat med ålderns rätt. Dessutom tycks ni skrämt bort Olle som väl egentligen var den ende jag läste och tog på alvar.
De flesta rapar bara repriser på inlägg från andra media.
/N
Jag har inget emot Olle, men ska man snacka om att rapa repriser från andra media så var ju det hans signum; att sammanställa barfota och andra balansändringar från de media han läste.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 11:37   #36

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
det inlägget säger mer om dig än någon annan
Jag skiter i vad det säger om mig, fullständigt. Ville bara förmedla faktan och få folk att inse hur många lurkers som hänger i forumet som aldrig bidrar med något utan bara utnyttjar. Just av den anledningen kommer jag aldrig komma med något tips, inte för jag gjort det speciellt mycket hittills (av samma anledning)

Och nej jag är inte bitter för jag ser travet som ett arbete och spelar dagligen. Har spelat endast med spelpengar sen jag började seriöst i Augusti förra året, så jag är mer än nöjd.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 11:44   #37

Standard

När du säger det så, så måste jag ge dig lite rätt Shooter
Men det var ju kalas för oss som inte har/hade tid att lägga massa timmar på att efterforska travfakta. (eller ork)
Mera skryt:
Det var ju hans tjat om första barfota runt om som gav mig min största vinst på vinnarspel. Mûllers dagen för en 6-7-8 år sedan när Robban Berg satte en vinnare i gulddiv. till 136x pengarna och jag satte 50:- på den. Så jag är nog skyldig honom en öl eller två :-)
/N
Gammal 2017-02-25, 11:47   #38

Standard

Till er som inte gillar efterhandare.
Det stod tydligt i rubriken att det avhandlades efterhandare så varför gå in och läsa om man hatar dessa.
/N
Gammal 2017-02-25, 11:54   #39

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3620
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Jag skiter i vad det säger om mig, fullständigt. Ville bara förmedla faktan och få folk att inse hur många lurkers som hänger i forumet som aldrig bidrar med något utan bara utnyttjar. Just av den anledningen kommer jag aldrig komma med något tips, inte för jag gjort det speciellt mycket hittills (av samma anledning)

Och nej jag är inte bitter för jag ser travet som ett arbete och spelar dagligen. Har spelat endast med spelpengar sen jag började seriöst i Augusti förra året, så jag är mer än nöjd.
Oavsett hur duktig du än må vara i dagsläget så har vi alla en gång i tiden varit nya i gambling-världen och då är det inte så lätt att bidra med något!

Den som är ny och nyfiken är oftast osäker, man läser andras inlägg, tar del av olika spelskolor, ser systemförslag och rekar och det är så man lär sig att göra egna spel till slut och först då kan man bidra med egna inlägg i olika forum.

Att konstant dissa "sk. lurkers" kommer inte att uppmuntra några medlemmar till att göra egna inlägg utan att riskera en massa trista kommentarer ifrån förståsigpåare.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 12:05   #40

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Oavsett hur duktig du än må vara i dagsläget så har vi alla en gång i tiden varit nya i gambling-världen och då är det inte så lätt att bidra med något!

Den som är ny och nyfiken är oftast osäker, man läser andras inlägg, tar del av olika spelskolor, ser systemförslag och rekar och det är så man lär sig att göra egna spel till slut och först då kan man bidra med egna inlägg i olika forum.

Att konstant dissa "sk. lurkers" kommer inte att uppmuntra några medlemmar till att göra egna inlägg utan att riskera en massa trista kommentarer ifrån förståsigpåare.
Problemet är att det finns många som långtifrån är några nybörjare, tjänat pengar på andra medlemmars tips och fortfarande inte bidrar med ett skit själva! Bara utnyttjar forumet och andra. Det är det jag stör mig på.

edit: Bästa hade varit om det fanns en del i forumet där endast de seriösa fick läsa/posta. Att man ska ha minst 100 inlägg och x antal rekar. Så borde det fungera egentligen då hade vi inte haft detta problemet. Vem som helst som vinner är välförtjänt pengarna då alla bidrar med någonting och hjälps åt.

Senast redigerad av Cyran den 2017-02-25 klockan 12:11.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 13:26   #41

Sharp$: 2269
Standard

Dannero 2014 augusti lyckades jag greppa 51 tusen. Jokersystemet kostade 200 kr.
Roligaste lunchtrav V4 20150310 på Östersund
Enkelrad 50 x 1370 kr drygt 66 tusen, så där bara.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 13:41   #42

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Finaste vinsten var min första V7:a på straxt över 50 000. En 192 raders kupong. Hade bara spelat ett halvår och för småpotatis (det gör jag fortfarande). Ändrade spik 5 minuter innan spelstopp vilket gjorde att jag hade råd med Stig H's häst i sista. Tur var det, för den vann!

Ligger fortfarande marginellt plus på travet då jag bara spelar för runt 400 kr i veckan och det kommer in 1-2 V7:or per år på runt 20-50 000. Men ingenting slår första gången!

Senast redigerad av oggeb den 2017-02-25 klockan 13:45.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 13:51   #43

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Roligt att så många på Sharps har vunnit fina vinster.
Vi håller god ton här inne
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 18:50   #44

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har inget emot X, men ska man snacka om att rapa repriser från andra media så var ju det hans signum; att sammanställa barfota och andra balansändringar från de media han läste.
Nja, det är väl lite det ett forum handlar om.

Att skriva sådant som står att läsa någon annanstans.

Alternativet är ju att hitta på information och det kanske
Inte är så lyckat.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-25, 19:14   #45

Shooters avatar

Sharp$: 37674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Nja, det är väl lite det ett forum handlar om.

Att skriva sådant som står att läsa någon annanstans.

Alternativet är ju att hitta på information och det kanske
Inte är så lyckat.

Mvh Uffe
För mig med flera handlar det mycket om att själv se och hitta spelobjekt och att ha en egen åsikt, men vi är alla olika.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td