Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-11, 15:29   #121
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Vad gör den där lilla jävla horan kolghini?!?!
Mellby Duke blev sabbad. hatar den där jävla muppen
Det är ju johan som sabbar för peter i sista sväng , härligt med körning ADRIAN gör inget fel
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:30   #122
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jag spikar Mellby Duke den här omgången.
Har lite feeling
Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Exakt! Konstigt att inte fler reagerade på detta. Knappast härligt av Bergh, Duke hadee vunnit hur lätt som helst om det inte vore för Adrian. Ändå så var det bara nån cm ifrån att duke skulle vinna. Hästen är en klass bättre än Berghs inget snack om saken.

Helt klart!
Adrian borde vara kvar i lärlingsloppen för helvete.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:31   #123
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Örjans styrning och kroppsspråk skrek att han satt "klar" i dödens, men sen fanns det inte tillräckligt med kräm när det skulle avgöras. Hade han haft chans om han pressat in i sista sväng redan?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:31   #124
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ajaj, orutinerat av Johan att inte ta rygg på Örjan där utan bromsa sig ut bakom en bromkloss och ta vida spår. Vinner annars.
Ja det blev inte bra alls. skönt dock med en lite skräll i inledningen. Jag hade velat se jepson ta rygg på Peter runt sista sväng men han smög invändigt istället och det kanske var smartast trots allt. Vad gjorde Östman i starten egentligen?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:32   #125
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 331
Sharp$: 6307
Standard

Alltid sådär med sopor. Mest ivägen med sina skräp till hästar.

Adrian vet ju att han har en sämre häst. Så ja vet inte vad han skulle vara i vägen för, han var då inte med dom 3 bästa iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:33   #126
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 959
Sharp$: 4940
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Exakt! Konstigt att inte fler reagerade på detta. Knappast härligt av Bergh, Duke hadee vunnit hur lätt som helst om det inte vore för Adrian. Ändå så var det bara nån cm ifrån att duke skulle vinna. Hästen är en klass bättre än Berghs inget snack om saken.
Ingen som reagerar på sånt längre eftersom det är vardagsmat. Tycker faktiskt att Adrian borde överväga om han ska fortsätta som kusk, men det har han ingen aning om själv kan jag garantera. Knappast någon som vågar yttra sig i det stallet heller.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:33   #127
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 154
Sharp$: 26725
Standard

Antingen gnälls det för att det inte tävlas, eller så gnälls det lika hårt eller värre när någon faktiskt gör något i loppen (täckning eller ej)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1), SO (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:33   #128
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Kanske det här blir vändningen för Bergh?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:34   #129
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Alltid sådär med sopor. Mest ivägen med sina skräp till hästar.

Adrian vet ju att han har en sämre häst. Så ja vet inte vad han skulle vara i vägen för, han var då inte med dom 3 bästa iaf.
Exakt!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:37   #130
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Adrian måste försöka ta sig framåt med den starke ospeedige hästen. Blir fel för alla kuskar nån gång så också för Adrian.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:37   #131
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2253
Standard

Johan Untersteiner har iaf sportsmanship.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:38   #132
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 959
Sharp$: 4940
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Antingen gnälls det för att det inte tävlas, eller så gnälls det lika hårt eller värre när någon faktiskt gör något i loppen (täckning eller ej)
Skillnad på att tävla och göra jättemisstag som ser ut vara en lärling som kör sitt första lopp med en chanslös häst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:40   #133
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2302
Standard

Haha herregud intervjun med adrian... Så otroligt stöddig.
Hoppas man inte träffar han på krogen.
(skojar såklart)

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2017-02-11 klockan 15:42.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:42   #134
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 023
Sharp$: 1453
Standard

Citat:
med en chanslös häst.
Faktum är att Face Ribb gjorde ett jättelopp..nästa gång..Nu ökade Örjan tempot i dödens så att 8,9 inte skulle komma enkelt till dödens ,detta var loppavgörande..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3)
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 15:43   #135
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 39
Sharp$: 355
Standard

Att jag tror en hel del på nr5 i avd4, bör väl knappast ha undgått någon.. Har inte lagt någon som helst energi i veckan på att spekulera om att de största favoriterna ska förlora.. Streckprocenten bör väl motsvara vinstchanserna på ett ungefär tycker jag. Skulle jag nu ha fel så tar jag mer än gärna på mig dumstruten. Dessutom lovade jag mig själv att spika Master Crowe senast när den startade på Åby, då jag dubblade systemet med Digital Archive. Nu blev det ju som tur är spår 6 här och inte spår 12, helt ok för mig..

Ser än så länge inte ett enda litet orosmoln på himlen för min spik i avd4, förutom möjligtvis banunderlaget och Jörgen Westolm.. Hur han kommer att köra här med nr3 blir jag inte klok på. Att Stella Newmen ska leda runt om får andra gärna tro, dessutom då med Erik i sulkyn som kanske har haft semester lite för länge.. Tyckte att han verkade lite lätt övertänd i onsdags.. Hoppas de två kör rejält mot varandra eller att båda galopperar. Bara nu Christoffer tar det lite piano från början så ska det nog gå bra. Både tror och hoppas att PU släpper om 5:an kommer fram tidigt. Tycker att 18% på denna är helt klart rimligt, trodde den skulle bli hårdare streckad.. Avec Wine gjorde absolut ett bra lopp på Åby, men fick ju en inte helt smidig resa av Kontio. Frågan är om det blir så mycket bättre nu från spår 8? Funderade ett tag på att spika den eller Persimmon Face på Åby. Inte heller lika säker nu på att Bergh kör fram tidigt när 2:an är struken, vilket självklart skulle underlätta för min spik.
Andros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td