Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-11, 18:25   #181

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Magnus Jakobsson kan ju äta skit i alla fall. Pressar så hårt och vägrar släppa förbi Usain Henna bara för att. Stor mening att fullständing skita ut loppet för in hen polle enbart för att han inte skulle släppa förbi Erik. 10an dog ju totalt redan innan upplopskurvan. Trött jag blir!
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:25   #182

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Chanslös oavsett. Framförallt med galopp..

Men det har jag sagt till dig sen igår. Trist för dig att du inte lyssnat på ALLA som sagt det till dig.
ja, speciellt med galopp.

sa till dig 1 och 11 emot, var låst på 3 om man ville gardera sig emot en galopp
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:26   #183

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Erica var tidig, trodde inte den skulle vara sådär bra dock.

Wahlman ska nog sluta lämna klartecken. Gick ju inte ett skit trots smörlopp.
Erica va bra, men hästen fick ju loppet totalt pga magnus körning. Usain Henna fick ju springa tredje ytter halva loppet. Grattis ni som hade Erica, jag valde bort den precis innan jag köpte systemet. Gah.
Gammal 2017-02-11, 18:26   #184

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5392
Standard

Som jag skrev i morse startvolten vinner detta lopp år efter år ändå blir det alltid en waoow att det skräller.
lenninen (+5), lokatten (+4)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:27   #185

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
V 75 mästaren vinns alltid från hästarna på startfältet, man minns bland annat de härliga skrällsegrarna på Åby
Admiral Sea med Takter
Maximillian QC med Goop
Rocket Power som slog självaste Commander Crewe

Tänk på det i dag, de 10 hästarna på start har tillsammans bara 27 % av strecken.

Mina tankar om loppet.
1 Erica till spets släpper (bäst på kort) till Tumble Dryer som kommer att dra i jämt tempo så att tilläggshästarna inte hinner fram.
Rank A 7 B 3, 1, 4, 5 C 10, 2, 8, 9, 6 D 12,11,15,13,14
Som sagt var..
Gammal 2017-02-11, 18:28   #186

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Magnus Jakobsson kan ju äta skit i alla fall. Pressar så hårt och vägrar släppa förbi Usain Henna bara för att. Stor mening att fullständing skita ut loppet för in hen polle enbart för att han inte skulle släppa förbi Erik. 10an dog ju totalt redan innan upplopskurvan. Trött jag blir!
Antingen hade han stallorder att under inga omständigheter släppa ner någon eller så tog hästen i och han ville inte strypa den (det troligaste). Tänk efter lite först tack! Usain hade ändå inte haft med utgången att göra om du nu spelat på den, det fick vi iallafall facit på.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:31   #187

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg

Vore inga fel med 1 Erica och 6 Brittish Steel på DD:n nu!
Lycka till nu! Är inne på att British Steel är klar, alla lampor lyser grönt där tycker jag. Oavsett borde du sitta säkert med de där om nu inte Aron hittar fint slagläge!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2017-02-11, 18:32   #188

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Antingen hade han stallorder att under inga omständigheter släppa ner någon eller så tog hästen i och han ville inte strypa den (det troligaste). Tänk efter lite först tack! Usain hade ändå inte haft med utgången att göra om du nu spelat på den, det fick vi iallafall facit på.
Knappast, hästen tog inte i, man får vara bra blind om man ser något annat Klart han hade, Henna är en bra sprinter över kortare distanser och så som han fick pressa i tredje ytter så kunde det inte sluta på något annat sätt. Dags att plugga kanske? Du borde tänka innan du skriver stekarn.
Gammal 2017-02-11, 18:34   #189

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gevgevgev Visa inlägg
Lycka till, men se upp för Bergh
Det här ser ju snyggt ut. Erica gick 13,3 och då blev hon omöjlig att nå för tilläggshästarna.
Du får en hyfsad utdelning om inte 8 kan lura dom. Håller tummarna.

Oj - skulle citerat din kupong.

Senast redigerad av mackpeter den 2017-02-11 klockan 18:36.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:37   #190

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Rejäl bortkörning Erik.A.?Nej hästen såg inte alls lika bra ut tycker jag.
Gammal 2017-02-11, 18:38   #191

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5475
Standard

@Mackpeter och @Stekel

Tack. Ja Erica drog på och klarade distansen bättre än jag hade kunnat hoppats på så blir spännande avslutning.

Hade 1000kr på Bet365 så har spritt ut vinnarspel på samtliga hästar som jag inte har för att lindra smärtan vid eventuell miss av 7an :P
Gammal 2017-02-11, 18:39   #192

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4895
Standard

Tycker det går bättre för Torbjörn Jansson men när man tittar på segerprocenten ligger den fortfarande på 7-8 procent. Hmmm.., Anledningen till detta är nog att han kör för mycket i andraspår med för dåliga hästar.

Haugstad börjar hitta tillbaka till sina 9-10 procent, 13 för tillfället i år. Tittar man på Frantic i fjärde som blev trea så såg man att det vinnaroddset steg med 80 % sen i förmiddags. Och det är inte så jävla konstigt för han vägrar köra bakifrån och det går inte att spela en sådan kusk från spår tolv.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:39   #193

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Knappast, hästen tog inte i, man får vara bra blind om man ser något annat Klart han hade, Henna är en bra sprinter över kortare distanser och så som han fick pressa i tredje ytter så kunde det inte sluta på något annat sätt. Dags att plugga kanske? Du borde tänka innan du skriver stekarn.
Nej jag tyckte också att det såg konstigt ut, att hästen inte var het. Men jag vet att Jakobsson inte är någon lallarkusk som gör sånt utan anledning. Lyssnade du på liven nu precis? Du får nominera Jakobsson till en lögnare av rang eller krypa till korset här helt enkelt...

Gammal 2017-02-11, 18:42   #194

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

1,11 för sju rätt
4,6,8,9 för 6 rätt
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 18:45   #195

Stekels avatar

Standard

Vilken jävla kuse han är Carabinieri, det ska verkligen bli intressant att se honom i guld framöver!

Svara

td