Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-03, 22:30   #31

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73 Visa inlägg
Alla säger? Han är inte startsnabb? Var hittar du dom uppgifterna?
Master Crowe hade jänkarvagn i somras på Halmstad 27/6 men då var han sjuk.
Nej, han gick inte i jänkarvagn 27/6. Däremot är det enda gången man provat barfota runt om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 22:34   #32

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 153
Standard

Nån som har koll på Nurmos hästar? Hur såg Going for Gold Zaz ut när han kom till Nurmos stall. Iordningställt?
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 22:46   #33

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du har ALDRIG haft fel angående MC.
Jag kommer ALDRIG ifrågasätta din koll där, jag garderar ENBART för att du gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
"Alla" säger, att min halvbror Master Crowe (vi har samma mamma) skall gå med jänkarvagn ffg. Den uppgiften skall du ta med en nypa salt. Puro säger, att han med största sannolikhet går med sin vanliga vagn.
Några saker man bör tänka på är, att kusken hittills aldrig ryckt tussarna På Master Crowe, han är inte startsnabb och får förmodligen gå i dödens och att hästen är inkvalad till finalen. Där ska han gå med jänkarvagn och där rycker man tussarna om det behövs.

Master Crowe har enorm vinnarskalle och kan vinna. Jag spikar inte utan streckar 1,5,8 och 9. 2 Hades Håleryd är enligt min mening överstreckad och blir möjligen femtestreck.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 23:15   #34

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Klarar inte Örjan av att få den där att gå felfritt så är jag tveksam till att Jansson har nån större lycka.
Örjan misslyckades med helt andra förutsättningar. Innerspår och voltstart. Marcus Schön lotsade runt hästen felfritt näst senast, så nog finns det en chans att Jansson lyckas. Felfri är den överlägsen och jag överväger att spika... minst utgång.
spalato (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 23:42   #35

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
"Alla" säger, att min halvbror Master Crowe (vi har samma mamma) skall gå med jänkarvagn ffg. Den uppgiften skall du ta med en nypa salt. Puro säger, att han med största sannolikhet går med sin vanliga vagn.
Några saker man bör tänka på är, att kusken hittills aldrig ryckt tussarna På Master Crowe, han är inte startsnabb och får förmodligen gå i dödens och att hästen är inkvalad till finalen. Där ska han gå med jänkarvagn och där rycker man tussarna om det behövs.

Master Crowe har enorm vinnarskalle och kan vinna. Jag spikar inte utan streckar 1,5,8 och 9. 2 Hades Håleryd är enligt min mening överstreckad och blir möjligen femtestreck.
Tjenis.

Vet att du har full koll på travet , men vill gärna höra varför du rankar ner 2 Hades Håleryd ? Och vad anser du om 1 Digital Archives chanser? Den kan ju t o m ta ledningen !
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 00:23   #36

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Örjan misslyckades med helt andra förutsättningar. Innerspår och voltstart. Marcus Schön lotsade runt hästen felfritt näst senast, så nog finns det en chans att Jansson lyckas. Felfri är den överlägsen och jag överväger att spika... minst utgång.
Det är annat på V75 än att glänsa i vardagslopp. Även om det blir felfri avgång så kommer han tappa från start och få ett tungt lopp. Med snikspåret finns risken att han blir nerspeedad.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 00:42   #37

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Tjenis.

Vet att du har full koll på travet , men vill gärna höra varför du rankar ner 2 Hades Håleryd ? Och vad anser du om 1 Digital Archives chanser? Den kan ju t o m ta ledningen !
Jag skrev inlägget kl 16 efter genomgång med min (mycket kände) rådgivare på västkusten. Han låg lågt på 2 Hades Håleryd och lyfte 1 och 5. Med 8 och 9 som bra outsiders.

Vid en samlad bedömning under kvällen funderar jag så här. 1 kan hålla ledningen men är inte supersnabb från start. Sannolikt tar 2 ledningen med 1 i vinnarhålet. Bästa hästen 5 får nog dödens, trots att Puro inte vill detta. 5 har en enorm vinnarskalle, men går inte med optimal utrustning. Därför ska han garderas denna gång. 1 kom senast från tre raka segrar, var spelad till 1,60 och får chansen på OS. 2 är en av Peter Untersteiners bästa chanser - tillsammans med Magic Happens - och får fyra getingar.

Det känns som ett bra lås med 1,2 och 5. Möjligen kan man lägga till 9.
Jag har med andra ord tänkt om vad gäller 2 Hades Håleryd.
spalato (+10), putte64 (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 01:37   #38

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 153
Standard

Hades Håleryd måste väl ha bra chans om Master Crowe inte ska "offras" inför finalerna nästa vecka. Om inte MC pressar i dödens så får Untersteiner bestämma hur han vill där framme...1an kommer att få en vilsam löpning till skillnad mot de två senaste...blir farlig....allt surr om 9 Aron Palema förstår jag inte...de lopp han gjorde i höstas där han var så jävla bra var b a r f o t a runt om...skor nu...dessutom uppe i brons och inte vilket bronslopp som helst...Lås 1-2
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 06:37   #39

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Funderar starkt på att spika 6.Valla D'estino i första avdelningen för det här är ingen skit som Veijo har fått till sitt stall.Största plusset idag måste väl ändå va att hästen får körspö.Tro den kan bli en stjärna i Veijostallet och den skall passa direkt.

Jobb i November https://www.youtube.com/watch?v=PAq0mthMCT8

Senast redigerad av Spiken64 den 2017-02-04 klockan 07:06.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 08:06   #40

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

6 Whega i V75 3 är min chansspik idag. Hoppas Jansson prickar starten... Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 09:33   #41

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
6 Whega i V75 3 är min chansspik idag. Hoppas Jansson prickar starten... Lycka till!
3 är snabbare
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 09:51   #42

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4414
Standard

Anna Isabelle Karlsson vinner väl inte nu när det är V7, vågar man plocka bort Rafiki Fri helt?
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 11:09   #43

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
3 är snabbare
I starten?

Men vilket ekipage är snabbast i mål?

Nog så viktigt.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 11:20   #44

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
I starten?

Men vilket ekipage är snabbast i mål?

Nog så viktigt.

Mvh Uffe
Du menar nog så oviktigt?
Det som kan anses viktigt är väl den fastställda ordningsföljden i mål?

Mvh Fidus
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-04, 11:23   #45

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 937
Standard

Hur ser banförhållandena ut på Åby idag?
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td