Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-23, 21:20   #16

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50368
Standard

FÖRLÅT DOOB ATT JAG SKROCKADE...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 21:21   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 136
Standard

Varför är det så skeva odds på ddn hela tiden? Oftare och oftare för varje år som går att raketen ger mkt mer än ddn
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 21:44   #18
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Varför är det så skeva odds på ddn hela tiden? Oftare och oftare för varje år som går att raketen ger mkt mer än ddn
För att ngn större bet.tjänst klonkat rätt komb på få kombinationer.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 22:23   #19

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 962
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Det kan även vara för att folk spelar "emot" på vinnare på en del av de hästar de inte har kvar i sista.

En effekt av detta blir att vinnaroddset på andra hästar flyger upp i sista stund så att säga. När detta kommer att inträffa vet man inte. Allra helst inte innan det är dags att spela DD.

Sedan är det även så att raket-spel på motsvarande DD-komb inte tål till närmelsevis så mycket spel som samma DD-komb utan att oddset påverkas märkbart negativt.

Det är svårt sånt här. "Förr" spelades det mesta av DD-omsättningen i god tid innan DD-1. Det betydde att oddsen var betydligt mer stabila. Numera svänger oddsen så mycket att jag inte längre spelar DD regelbundet. Det är bara i enstaka undantag om jag har någon stark idé och jag har spruckit på streckspelet.

td