Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 22:31   #1

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1368
Standard

för er som har svårt att läsa start listan

http://www.aftonbladet.se/sportblade...ticle481512.ab

jag minns när jag själv vart nyfiken på trav, var den inte den lättaste att uttyda
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 14:02   #2

Sharp$: 0
Standard

Bra artikel! Men om man spelar på internet bookies, hur går det till då? Jag har förstått att man inte får en hel kupong som denna och att det troligen bara är ATG som har det (?).

Jag är nybörjare, aldrig spelat på trav. Men jag skulle väldigt gärna lära mig mer om det Förstår inte ens grunderna i hur man spelar... Är det oftast flervals alternativ som man lägger? e.g 4,3,7,11
Dinosaur är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 15:05   #3
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dinosaur Visa inlägg
Bra artikel! Men om man spelar på internet bookies, hur går det till då? Jag har förstått att man inte får en hel kupong som denna och att det troligen bara är ATG som har det (?).

Jag är nybörjare, aldrig spelat på trav. Men jag skulle väldigt gärna lära mig mer om det Förstår inte ens grunderna i hur man spelar... Är det oftast flervals alternativ som man lägger? e.g 4,3,7,11
Dom där har du i alla ATG ombud, de är gratis och bara knalla in och ta en.
I gratisprogrammet står vilka hästar som startar, både samma dag och dagar framåt.

Knalla in och ta en sån bara, ska stå vid spelavdelningen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:45   #4

Sharp$: 0
Standard

Ok, Tackar!

Blir nog att ta sig ner till ett ombud och skaffa sig ett program.
Dinosaur är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 17:36   #5

Standard

jag spelar själv bara trav på ATG , både internet och hos ombud, så kan inte svara något om andra bolags travutbud, jag ska försöka få tag på en kupong att lägga upp oxå och förklara hur den funkar(har ingen scanner själv)
Gammal 2010-01-15, 17:39   #6

Standard

var bara att leta lite

http://www.aftonbladet.se/sportblade...ticle481507.ab
Svara

td