Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-15, 12:53   #31

Moonfalas avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 4885
Standard

Piraten får sitt glidarlopp nästa V75 på Färjestad istället...

On track piraten har 13.500 poäng, följt av Thai Broadway med 2.845, Allaballakaitoz 1.135, 3 hästar med 8-900 poäng, en med 600 och två med 160-220 poäng Totalt 9 hästar.

Antar att de inte vågade ta bort ett till så att det inte skulle räknas in i hans V75-statistik :P

https://www.travsport.se/kompletteri...ceDayId=560415
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av Moonfala den 2017-01-15 klockan 13:00.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-16, 18:06   #32

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Ja att de inte vågade plocka bort honom 2 gånger på raken med rädsla över mer dålig press måste vara enda anledningen till att de inte lyfte ut loppet den här gången. I och med kortare distans och en aning bättre motståndare är han något mer sårbar än i förra loppet men vinstchansen uppgår väl ändå till sisådär 90%.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-16, 19:05   #33

Moonfalas avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 4885
Standard

Japp, särskilt med tanke på att han fick ett bra spår medan Allaballakaitoz och Thai Broadway fick dåliga.. Royal Fighters spår är ju visserligen bättre men han funkar ju bara barfota :P
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 19:15   #34

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Japp, särskilt med tanke på att han fick ett bra spår medan Allaballakaitoz och Thai Broadway fick dåliga.. Royal Fighters spår är ju visserligen bättre men han funkar ju bara barfota :P
Tycker det låter komiskt att prata i termen "med tanke på bra spår"
Jag menar, han vinner på lördag om han så hade fått starta med dubbla tillägg.
Med Fossen i Silver har denna V75:a förvandlats till V5.
Båda loppen skulle ha kastats ut från V75.
Lockar veckans V75 till spel?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 20:55   #35

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Länge sen Royal Fighter fungerade, oavsett skodon.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-17, 22:03   #36

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Länge sen Royal Fighter fungerade, oavsett skodon.
Du menar väl att det var länge sedan Jennifer Tillmann fungerade. Konstigt att de kan bli så fördärvade (inte utseendemässigt) av lite stugvärme. Let's dance nästa?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 00:03   #37

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Grattis till trådstartaren som nu får sin On Track Piraten på V75 och en totalt stendöd omgång på köpet. Bra jobbat ATG!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 00:37   #38

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Grattis till trådstartaren som nu får sin On Track Piraten på V75 och en totalt stendöd omgång på köpet. Bra jobbat ATG!
Tips: De vill ha JACKPOTT.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 00:48   #39

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Tips: De vill ha JACKPOTT.
Jo, de går väl för nåt slags rekord. Jackpot 6 av de 7 senaste dagarna nu så är väl bara att försöka förlänga sviten. Dock inte mycket till jackpot för spelarna som får låga utdelningar och samma återbetalning, när jackpotten bara flyttas framåt hela tiden.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 10:58   #40

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Absolut inget att gratulera. Det jag efterlyser är fortfarande att man får börja tänka till lite ang hur loppen skall vara utformade. OM det nu är så svårt att få till riktig tävling av guldloppet under merparten av vinterperioden så kanske man skulle köra något typ av voltlopp med tillägg?! Spårtrappa? Varför inte några storlopp på vintern med åtminstone 500k i första pris?! Nu spånar jag hej vilt! Fortfarande vill jag se de bästa hästarna TÄVLA på V75. Det duger inte att bara byta lopp tycker jag.

Jag vill också gärna ha spelvärde när jag tippar men i de bästa av världar behöver inte det ena utesluta det andra.
emkungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 12:16   #41

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av emkungen Visa inlägg
Absolut inget att gratulera. Det jag efterlyser är fortfarande att man får börja tänka till lite ang hur loppen skall vara utformade. OM det nu är så svårt att få till riktig tävling av guldloppet under merparten av vinterperioden så kanske man skulle köra något typ av voltlopp med tillägg?! Spårtrappa? Varför inte några storlopp på vintern med åtminstone 500k i första pris?! Nu spånar jag hej vilt! Fortfarande vill jag se de bästa hästarna TÄVLA på V75. Det duger inte att bara byta lopp tycker jag.

Jag vill också gärna ha spelvärde när jag tippar men i de bästa av världar behöver inte det ena utesluta det andra.
För inte så måmga år sedan justerade man upp prispengarna i guld till att vara 250.000kr i försöken och 400.000kr i finalerna. Det tog man dock tyvärr snabbt bort igen när spelet vek. Men vi har ju en del hästar som tjänat fantastiska pengar under vintersäsongen genom att tävla i Sverige. Acclaim, Digital Ink, Triton Sund, Quarcio du Chene för att nämna några. Inte sällan då för att de varit ganska "ensamma" på plan och kunnat bygga staket med segrar.

Med nuvarande prissummor för högsta klassen verkar de flesta ägare av dessa hästar antingen satsa på Frankrike, eller så vintertränar man med sikte på den mycket penningstinna sommarsäsongen i Sverige/Norden.

td