|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2017-01-06, 19:08 | #31 |
Top of the world rätt bra förra vintern ja, vann 4/6 i de starterna han gjorde med skor, nolla och galopp i de han tappade. Blir spik där! En häst som tog 8/22 på mest bara V75-starter och med en kusk som vill vinna mot en favorit som tog 2/23 och har en kusk som gärna kommer in som tvåa med spänst över mål? Utöver det har den förstnämnde lätt den större spetschansen i loppet. Rätt enkel ekvation och konstigt att kollektivet kan med att välja fel favorit här.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/8M3P-3QSH-4313
2017-01-06, 19:36 | #32 | |
Guest
|
Citat:
|
|
2017-01-06, 20:32 | #33 |
"om" han blir av med spets?
Vad är sannolikheten för att han tar spets? 5%? |
|
2017-01-06, 20:44 | #35 |
3 7 9
3 ( mycket spel i veckan på hästen) 9 ( tror Örjan måtta in favoriten) 4 5 14 8 ( gått framåt med loppet sist hemmabana) 2 5 13 15 1 3 4 9 12 |
|
2017-01-06, 23:10 | #36 |
Kylan släpper blir runt 0 grader men broddar krävs så passa nr.2 i andra med Susanne o ska ni dubbla eller gardera i 6e ta med jockes häst nr. 4
|
|
2017-01-06, 23:53 | #37 |
Spikvalen:
5 Ioana Hanover blir min ena spik(Avd VI). Jag brukar sällan spika veckans största, men nu gör jag det. Vilket härligt intryck vid i princip samtliga segrar! Lär kunna klättra en bit upp i klasserna. Avsaknad av hårdhet kan vara en fälla. Jag gillar att spika i fulla lopp, så det här passar mig perfekt. Örjan fixar det mesta. Jag går på Per Lindroth i avdelning II 9 X.Factor (13%) har varit bra mest hela tiden i nya regin. Det känns som om att fältet är halvljummet för att vara på V75. Härlig upploppsspurt levererades näst senast. Senast klart godkänd. Hästen verkar klara av att avancera av egen kraft eller att ha speed kvar efter lopp på rulle. Det här kan bli smaskens! Sågen: 1 Bonbon Mearas är en vekling över upploppet rent allmänt. Sådana brukar komma till korta i V75. Testar Kajan som skrällkusk en dag till: Ur-form-strecket: Jag kör reducerat. När jag ser att 8 Spitcam Jubb står i 0,27%, så ska hästen med på kapacitet. De flesta i det här gänget befinner sig väl kapacitetsmässigt en bit ifrån de hästar han tampats med tidigare i V75, eller? Tredje, fjärde invändigt och lucka in mot sista sväng när favoriterna tampats lite? Jag måste testa. Helt under isen senast. (Avd I) I-form-strecket: 4 Diora From My (4%)är inte häst för att duga här. Ruskig formtopp dock. (Avd V) Ännu en häst jag har råd med, när jag kör ABC. Glöm inte att vinka till publiken Kaj! Dragen: Det är nu 10 Amphibian Madness(5%) ska testas på V7 om någon gång alls(Avd V). Jag tycker allmänt att det varit en omtalad häst som har mycket kvar att bevisa. Det gäller fortfarande. Senast var första gången sedan ett årgångskval, då jag verkligen kände att det där var någonting att ta med sig. Gåvillig värre i avslutningen senast. André behöver nog bara se till att få fritt i tid. 9 Cut Him Some Slack lyser form (3%). Det är bara att lägga sig kvar i andraspår och hoppas att övriga är slaka när upploppet nalkas. Givet garderingsstreck i sista. Låset: 4 Reiug, 13 Trippa Undan och 14 Moe Svarten. Go kapacitet på dessa. Nu ska jag knåpa ihop systemet. Kom ihåg att form ofta slår klass! Det hoppas jag Kaj ska både bevisa och motbevisa för oss denna omgång. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
2017-01-07, 00:05 | #38 | |
Citat:
|
||
2017-01-07, 00:18 | #39 | |
Citat:
Favoriten verkar ha stor kapacitet på sikt. Ser klassig ut. Ärligt talat tror jag att Örjan lägger sig utvändigt och reglerar hem det hela. Krusse har jag missat i Kallisloppet. Gick finfint senast mot vassa djur! Har du någon spik klar? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
||
2017-01-07, 00:22 | #40 |
|
|
2017-01-07, 00:29 | #41 |
SO - hacka ut dig ur igloon och ge oss några idéer om kallbloden.
Jag är inne på att strecka 4,5,9,12 och 14. 10 Krusse är en underbar häst att titta på. Han skrällde på V75 förra året en gång till 86 ggr, men han får bli förstareserv. Måste man ha med 13 Trippa Undan? Här behövs hjälp! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
2017-01-07, 00:33 | #42 | |
Citat:
draget: hero sjöhammar, greyhound boko, lövdala princi. och tar igen lincoln lawyer, vad tror du om mina drag? |
||
2017-01-07, 00:35 | #43 | |
Citat:
|
||
2017-01-07, 00:37 | #44 | |
Citat:
Ruskigt fin avslutning vid V7-vinsten förra året. Snudd på lika bra till slut senast, då endast Storm Odd gick samma spurt. Den andra före var självaste Myr Faksen. De två hade du nog streckat idag, eller? Jag tror Krusse är bland de första i det här loppet. SO framhåller nog bara Modd Brun... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
||
2017-01-07, 00:50 | #45 | |
Citat:
Hero gick ganska jämnt med 12:an sist som var lite bättre. Van detta motstånd. 2% gör hästen till en rimlig kantboll. Sprudlar ej av form. Jag avstår den här gången. Lincoln till 4%. Formstark, men genomuselt läge. Lövdalens hade fått agera A-häst för mig utav dessa. Om kuskintervjun låter påställd. Den tror jag mest på av dina drag. God tur! Red: Jag måste säga att Greyhound gillar jag mer efter att ha tittat lite lopparkiv. Den tror jag mer på nu. Kenneth är ju stekhet för dagen dessutom. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) Senast redigerad av Fidus den 2017-01-07 klockan 10:22. |
||
|