Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-06, 19:08   #31

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Top of the world rätt bra förra vintern ja, vann 4/6 i de starterna han gjorde med skor, nolla och galopp i de han tappade. Blir spik där! En häst som tog 8/22 på mest bara V75-starter och med en kusk som vill vinna mot en favorit som tog 2/23 och har en kusk som gärna kommer in som tvåa med spänst över mål? Utöver det har den förstnämnde lätt den större spetschansen i loppet. Rätt enkel ekvation och konstigt att kollektivet kan med att välja fel favorit här.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/8M3P-3QSH-4313

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 19:36   #32
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Alorac Mathbell spikade jag förrförra gången. Den här hästen gillar jag och jag hade tänkt spika även i den här starten, men det går bara inte med tanke på spåret. Fyra fina hästar som räknas, ändå lurar jag på att byta taktik och singla Forecast. Vinner när som helst. Jag gillar även att spika kallblod, då många garderar upp de loppen hårt, och tror mycket på Moe Svarten som är van tufft motstånd. Borde vara en vettig chans att runda de här om den inte hamnar för illa på det i spåren.
Tror nog att det är näst in till riskfritt att spika Alorac Mathell! Westholm är en skicklig kusk och hittar ut i andraspår snabbt om han blir av med spets!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 20:32   #33

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

"om" han blir av med spets?

Vad är sannolikheten för att han tar spets? 5%?
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 20:34   #34

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

2,3,6,8 borde göra upp om spets.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 20:44   #35

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1285
Standard

3 7 9
3 ( mycket spel i veckan på hästen)
9 ( tror Örjan måtta in favoriten)
4 5 14
8 ( gått framåt med loppet sist hemmabana)
2 5 13 15
1 3 4 9 12
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 23:10   #36

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 784
Standard

Kylan släpper blir runt 0 grader men broddar krävs så passa nr.2 i andra med Susanne o ska ni dubbla eller gardera i 6e ta med jockes häst nr. 4
Oldljungken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 23:53   #37

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Spikvalen:

5 Ioana Hanover blir min ena spik(Avd VI).
Jag brukar sällan spika veckans största, men nu gör jag det. Vilket härligt intryck vid i princip samtliga segrar! Lär kunna klättra en bit upp i klasserna. Avsaknad av hårdhet kan vara en fälla. Jag gillar att spika i fulla lopp, så det här passar mig perfekt. Örjan fixar det mesta.

Jag går på Per Lindroth i avdelning II
9 X.Factor (13%) har varit bra mest hela tiden i nya regin. Det känns som om att fältet är halvljummet för att vara på V75.
Härlig upploppsspurt levererades näst senast. Senast klart godkänd. Hästen verkar klara av att avancera av egen kraft eller att ha speed kvar efter lopp på rulle.
Det här kan bli smaskens!

Sågen:
1 Bonbon Mearas är en vekling över upploppet rent allmänt. Sådana brukar komma till korta i V75.

Testar Kajan som skrällkusk en dag till:
Ur-form-strecket:
Jag kör reducerat. När jag ser att 8 Spitcam Jubb står i 0,27%, så ska hästen med på kapacitet.
De flesta i det här gänget befinner sig väl kapacitetsmässigt en bit ifrån de hästar han tampats med tidigare i V75, eller?
Tredje, fjärde invändigt och lucka in mot sista sväng när favoriterna tampats lite? Jag måste testa. Helt under isen senast. (Avd I)

I-form-strecket:

4 Diora From My (4%)är inte häst för att duga här. Ruskig formtopp dock. (Avd V)
Ännu en häst jag har råd med, när jag kör ABC. Glöm inte att vinka till publiken Kaj!

Dragen:

Det är nu 10 Amphibian Madness(5%) ska testas på V7 om någon gång alls(Avd V).
Jag tycker allmänt att det varit en omtalad häst som har mycket kvar att bevisa. Det gäller fortfarande.
Senast var första gången sedan ett årgångskval, då jag verkligen kände att det där var någonting att ta med sig.
Gåvillig värre i avslutningen senast. André behöver nog bara se till att få fritt i tid.

9 Cut Him Some Slack lyser form (3%). Det är bara att lägga sig kvar i andraspår och hoppas att övriga är slaka när upploppet nalkas.
Givet garderingsstreck i sista.

Låset:

4 Reiug, 13 Trippa Undan och 14 Moe Svarten.
Go kapacitet på dessa.

Nu ska jag knåpa ihop systemet. Kom ihåg att form ofta slår klass!
Det hoppas jag Kaj ska både bevisa och motbevisa för oss denna omgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 00:05   #38

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Spikvalen:

5 Ioana Hanover blir min ena spik(Avd VI).
Jag brukar sällan spika veckans största, men nu gör jag det. Vilket härligt intryck vid i princip samtliga segrar! Lär kunna klättra en bit upp i klasserna. Avsaknad av hårdhet kan vara en fälla. Jag gillar att spika i fulla lopp, så det här passar mig perfekt. Örjan fixar det mesta.

Jag går på Per Lindroth i avdelning II
9 X.Factor (13%) har varit bra mest hela tiden i nya regin. Det känns som om att fältet är halvljummet för att vara på V75.
Härlig upploppsspurt levererades näst senast. Senast klart godkänd. Hästen verkar klara av att avancera av egen kraft eller att ha speed kvar efter lopp på rulle.
Det här kan bli smaskens!

Sågen:
1 Bonbon Mearas är en vekling över upploppet rent allmänt. Sådana brukar komma till korta i V75.

Testar Kajan som skrällkusk en dag till:
Ur-form-strecket:
Jag kör reducerat. När jag ser att 8 Spitcam Jubb står i 0,27%, så ska hästen med på kapacitet.
De flesta i det här gänget befinner sig väl kapacitetsmässigt en bit ifrån de hästar han tampats med tidigare i V75, eller?
Tredje, fjärde invändigt och lucka in mot sista sväng när favoriterna tampats lite? Jag måste testa. Helt under isen senast. (Avd I)

I-form-strecket:

4 Diora From My (4%)är inte häst för att duga här. Ruskig formtopp dock. (Avd V)
Ännu en häst jag har råd med, när jag kör ABC. Glöm inte att vinka till publiken Kaj!

Dragen:

Det är nu 10 Amphibian Madness(5%) ska testas på V7 om någon gång alls(Avd V).
Jag tycker allmänt att det varit en omtalad häst som har mycket kvar att bevisa. Det gäller fortfarande.
Senast var första gången sedan ett årgångskval, då jag verkligen kände att det där var någonting att ta med sig.
Gåvillig värre i avslutningen senast. André behöver nog bara se till att få fritt i tid.

9 Cut Him Some Slack lyser form (3%). Det är bara att lägga sig kvar i andraspår och hoppas att övriga är slaka när upploppet nalkas.
Givet garderingsstreck i sista.

Låset:

4 Reiug, 13 Trippa Undan och 14 Moe Svarten.
Go kapacitet på dessa.

Nu ska jag knåpa ihop systemet. Kom ihåg att form ofta slår klass!
Det hoppas jag Kaj ska både bevisa och motbevisa för oss denna omgång.
vad tror du om Lövdala Princi. i avd 3 ? eller står det mellan 9 och 10 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 00:18   #39

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad tror du om Lövdala Princi. i avd 3 ? eller står det mellan 9 och 10 ?
Svårt lopp. Jag tycker den hästen verkar duga fint. Jag har med många där.
Favoriten verkar ha stor kapacitet på sikt. Ser klassig ut.
Ärligt talat tror jag att Örjan lägger sig utvändigt och reglerar hem det hela.

Krusse har jag missat i Kallisloppet. Gick finfint senast mot vassa djur!

Har du någon spik klar?
dado (+5)
Gammal 2017-01-07, 00:22   #40

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

http://miljondragen.bloggo.nu/v75-Lordag-7-Januari/

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 00:29   #41

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

SO - hacka ut dig ur igloon och ge oss några idéer om kallbloden.
Jag är inne på att strecka 4,5,9,12 och 14.
10 Krusse är en underbar häst att titta på. Han skrällde på V75 förra året en gång till 86 ggr, men han får bli förstareserv. Måste man ha med 13 Trippa Undan?
Här behövs hjälp!
dado (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 00:33   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Svårt lopp. Jag tycker den hästen verkar duga fint. Jag har med många där.
Favoriten verkar ha stor kapacitet på sikt. Ser klassig ut.
Ärligt talat tror jag att Örjan lägger sig utvändigt och reglerar hem det hela.

Krusse har jag missat i Kallisloppet. Gick finfint senast mot vassa djur!

Har du någon spik klar?
kommer spika samma som du i avd 6 sen spikar jag i kallblodsloppet Moe Svarten, om inte SO ger avslag på denna favorit annas spik där.
draget: hero sjöhammar, greyhound boko, lövdala princi. och tar igen lincoln lawyer, vad tror du om mina drag?
Gammal 2017-01-07, 00:35   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
10 Krusse är en underbar häst att titta på. Han skrällde på V75 förra året en gång till 86 ggr, men han får bli förstareserv. Måste man ha med 13 Trippa Undan?
Här behövs hjälp!
jag behöver också hjälp med kallblod annas spikar jag moe svarten, har inte råd
Gammal 2017-01-07, 00:37   #44

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Här behövs hjälp!
Krusse ser intressant ut. Vid gardering är den given.
Ruskigt fin avslutning vid V7-vinsten förra året.
Snudd på lika bra till slut senast, då endast Storm Odd gick samma spurt. Den andra före var självaste Myr Faksen. De två hade du nog streckat idag, eller?
Jag tror Krusse är bland de första i det här loppet.

SO framhåller nog bara Modd Brun...
mackpeter (+2)
Gammal 2017-01-07, 00:50   #45

Fiduss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
kommer spika samma som du i avd 6 sen spikar jag i kallblodsloppet Moe Svarten, om inte SO ger avslag på denna favorit annas spik där.
draget: hero sjöhammar, greyhound boko, lövdala princi. och tar igen lincoln lawyer, vad tror du om mina drag?
Greyhound har jag inte tagit till mig. C-häst för mig då jag har med de flesta i det garderingsloppet.

Hero gick ganska jämnt med 12:an sist som var lite bättre. Van detta motstånd. 2% gör hästen till en rimlig kantboll. Sprudlar ej av form. Jag avstår den här gången.

Lincoln till 4%. Formstark, men genomuselt läge.

Lövdalens hade fått agera A-häst för mig utav dessa. Om kuskintervjun låter påställd. Den tror jag mest på av dina drag.

God tur!

Red: Jag måste säga att Greyhound gillar jag mer efter att ha tittat lite lopparkiv. Den tror jag mer på nu. Kenneth är ju stekhet för dagen dessutom.
dado (+2)

Senast redigerad av Fidus den 2017-01-07 klockan 10:22.
Svara

td