Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-10, 20:41   #16

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4280
Standard

Hur länge kommer den vanliga jokersystemet fungera?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 20:55   #17

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Hur länge kommer den vanliga jokersystemet fungera?
Tills dess att "ditt" abonnemang går ut på PC-versionen...skulle ATG ev. göra någon större uppdatering av atg.se så kan det hända att du blir tvungen att gå över till webbversionen istället.

Detta då PC-Joker är skrivet med så gammal kod att den inte längre klarar av dom nya ATG-uppdateringarna
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:00   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Fattar inte att Joker lyckas ha monopol med sitt reduceringsprogram, hur ingen konkurrent kan skapa en liknande produkt?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:04   #19

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Fattar inte att Joker lyckas ha monopol med sitt reduceringsprogram, hur ingen konkurrent kan skapa en liknande produkt?
Joker har inget monopol på sitt program och det finns flera olika leverantörer av reduceringsprogram = https://www.atg.se/spel/fil
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:06   #20

Sharp$: 7448
Standard

Citat:
Joker har absolut inte monopol, t ex HPT bättre på det mesta.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 21:27   #21

Sharp$: 2301
Standard

Jag tycker joker har monopol, eftersom de är de enda som kan erbjuda med loppkommentarer!

Syftade alltså inte på just enbart reduceringsverktyg utan programmet som helhet
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-10, 23:18   #22

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Finns gratis på atg.se
https://www.atg.se/spel/2016-12-10/V...ommentarer-v75

Citat:
Jag tycker joker har monopol, eftersom de är de enda som kan erbjuda med loppkommentarer!

Syftade alltså inte på just enbart reduceringsverktyg utan programmet som helhet
Gammal 2016-12-11, 01:59   #23

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1536
Standard

Citat:

Jag försökte få en offert på att köpa lopp-kommentarerna för att använda i ett reduceringsprogram.

Det slutade med att jag fick "ett erbjudande jag aldrig kunde acceptera". I praktiken ville travfakta ha merparten av intäkterna från programmet.
Gammal 2016-12-11, 07:31   #24

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

ATG/ST har idag ett förkrossande informationsmonopol, men som alla smarta begriper är det en tidsfråga innan det monopolet krossas. Det här har några begripit på t.ex. Kanal75 där folk som kan nu hoppar av till andra jobb med bättre framtidsutsikter. Det är naturligtvis så att när ett licenssystem införs så kommer knappast något av de nya spelbolagen att vara intresserade av att finansiera Kanal75 och deras famösa pengarullning.

På samma sätt är det med Jokersystemet. Vem kommer att vilja samarbeta med något som är så hårt knutet till en konkurrent? Att ST fortfarande äger TR media är märkligt, för det torde tappa i värde för varje månad man kommer närmare ett licenssystem. Nu börjar det också dyka upp konkurrerande media, vilket kan inverka menligt på Rondens skara av prenumeranter och annonsörer.

Detsamma gäller sådant som loppkommentarer och liknande. Idag finns det EN köpare av externt material i praktiken. Därav finns det få producenter. Med fler spelbolag på marknaden kommer det att öppna för konkurrens. Det finns en hel del länder inom EU där man klarar sig bra med 1500€ i månaden, där skatter och sociala avgifter är nära noll, där vädret är vackert och dit svenskar gärna flyttar för att slippa arbetsförnedringen, förnedrinskassan och övriga byråkratsverige.

Jag tycker lite synd om de som har sin utkomst från ATG eller ST:s maktsfär. Det kommer att bli ett brutalt uppvaknande när de möts av konkurrens från unga och hungriga företag som använder EU:s fria rörlighet maximalt. Jag tycker kanske ännu mer synd av spelare som satt sig fast i deras produkter. Om man inte kan reducera på annat sätt än med Joker kommer det att vara samma sak som att handikappa sig själv. Att inte kunna spela med bästa villkoren i framtiden kommer att bli dyrt.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 13:51   #25

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 95
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
t ex HPT bättre på det mesta.
Vad hjälper det när man har, i mitt tycke, världens sämsta gränssnitt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25)
abstruse är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 14:12   #26

Reg.datum: nov 2016
Sharp$: 237
Standard

Jag skrev till dom och till liten tröst kunde dom erbjuda en gratismånad. Skitsida! Hur vet man att det inte händer igen...
Tapper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 15:09   #27

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 588
Standard

Jag sa upp mitt jokermedlemskap direkt. Det är oacceptabelt att en sån här grej händer före inlämning. Man kan antingen fortsätta eller så ger man ett annat reduceringsverktyg förtroendet tills vidare. Jag gör det sistnämnda.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 15:31   #28

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Rakka Visa inlägg
Jag sa upp mitt jokermedlemskap direkt. Det är oacceptabelt att en sån här grej händer före inlämning. Man kan antingen fortsätta eller så ger man ett annat reduceringsverktyg förtroendet tills vidare. Jag gör det sistnämnda.
Du tänker efterhandare, en mycket stor majoritet gör en besparing när det inte går att
lämna in något spel.

Själv är jag glad när någon kamel snubblar in som 4:a.

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2016-12-11 klockan 15:32.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-11, 16:26   #29

Reg.datum: nov 2016
Sharp$: 237
Standard

När jag spelar reducerat på V75 kör jag 4 helgarderade lopp och 2 spikar och nu var det i garderingsloppen skrällarna kom, dock vann inte ena spiken men missa en del pengar:/
Tapper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-12, 12:02   #30

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Vilket av de andra reduceringsverktygen rekommenderar ni? Online då! Vill att det ska fungera på både mobil och padda (Apple)

td