|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-12-10, 20:41 | #16 |
Hur länge kommer den vanliga jokersystemet fungera?
|
|
2016-12-10, 20:55 | #17 |
Tills dess att "ditt" abonnemang går ut på PC-versionen...skulle ATG ev. göra någon större uppdatering av atg.se så kan det hända att du blir tvungen att gå över till webbversionen istället.
Detta då PC-Joker är skrivet med så gammal kod att den inte längre klarar av dom nya ATG-uppdateringarna |
|
2016-12-10, 21:00 | #18 |
Fattar inte att Joker lyckas ha monopol med sitt reduceringsprogram, hur ingen konkurrent kan skapa en liknande produkt?
|
|
2016-12-10, 21:04 | #19 | |
Citat:
|
||
2016-12-10, 21:06 | #20 |
|
|
2016-12-10, 21:27 | #21 |
Jag tycker joker har monopol, eftersom de är de enda som kan erbjuda med loppkommentarer!
Syftade alltså inte på just enbart reduceringsverktyg utan programmet som helhet |
|
2016-12-10, 23:18 | #22 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8343Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
2016-12-11, 01:59 | #23 | |
Citat:
Det slutade med att jag fick "ett erbjudande jag aldrig kunde acceptera". I praktiken ville travfakta ha merparten av intäkterna från programmet.
2016-12-11, 07:31 | #24 |
ATG/ST har idag ett förkrossande informationsmonopol, men som alla smarta begriper är det en tidsfråga innan det monopolet krossas. Det här har några begripit på t.ex. Kanal75 där folk som kan nu hoppar av till andra jobb med bättre framtidsutsikter. Det är naturligtvis så att när ett licenssystem införs så kommer knappast något av de nya spelbolagen att vara intresserade av att finansiera Kanal75 och deras famösa pengarullning.
På samma sätt är det med Jokersystemet. Vem kommer att vilja samarbeta med något som är så hårt knutet till en konkurrent? Att ST fortfarande äger TR media är märkligt, för det torde tappa i värde för varje månad man kommer närmare ett licenssystem. Nu börjar det också dyka upp konkurrerande media, vilket kan inverka menligt på Rondens skara av prenumeranter och annonsörer. Detsamma gäller sådant som loppkommentarer och liknande. Idag finns det EN köpare av externt material i praktiken. Därav finns det få producenter. Med fler spelbolag på marknaden kommer det att öppna för konkurrens. Det finns en hel del länder inom EU där man klarar sig bra med 1500€ i månaden, där skatter och sociala avgifter är nära noll, där vädret är vackert och dit svenskar gärna flyttar för att slippa arbetsförnedringen, förnedrinskassan och övriga byråkratsverige. Jag tycker lite synd om de som har sin utkomst från ATG eller ST:s maktsfär. Det kommer att bli ett brutalt uppvaknande när de möts av konkurrens från unga och hungriga företag som använder EU:s fria rörlighet maximalt. Jag tycker kanske ännu mer synd av spelare som satt sig fast i deras produkter. Om man inte kan reducera på annat sätt än med Joker kommer det att vara samma sak som att handikappa sig själv. Att inte kunna spela med bästa villkoren i framtiden kommer att bli dyrt.
2016-12-11, 13:51 | #25 |
Vad hjälper det när man har, i mitt tycke, världens sämsta gränssnitt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25) |
|
2016-12-11, 14:12 | #26 |
Jag skrev till dom och till liten tröst kunde dom erbjuda en gratismånad. Skitsida! Hur vet man att det inte händer igen...
|
|
2016-12-11, 15:09 | #27 |
Jag sa upp mitt jokermedlemskap direkt. Det är oacceptabelt att en sån här grej händer före inlämning. Man kan antingen fortsätta eller så ger man ett annat reduceringsverktyg förtroendet tills vidare. Jag gör det sistnämnda.
|
|
2016-12-11, 15:31 | #28 | |
Citat:
lämna in något spel. Själv är jag glad när någon kamel snubblar in som 4:a. Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2016-12-11 klockan 15:32. |
||
2016-12-11, 16:26 | #29 |
När jag spelar reducerat på V75 kör jag 4 helgarderade lopp och 2 spikar och nu var det i garderingsloppen skrällarna kom, dock vann inte ena spiken men missa en del pengar:/
|
|
|