Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-15, 09:43   #106

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Jag har inget bättre för mig just nu så...
Avslöjar hemligheten för att vinna stort på V75(Ej vunnit några miljoner själv,men har tron
1:Våga spika skrällar under 10% om du tror på dom
2:Garderar du en storfavorit med 1 häst? våga spika emot..
3:Läs alla tips du kan komma över och sålla ut dom dåliga(som kan vara bra för spelvärdet)..Som igår ..TT spikade 6 travelling man på allt!!Jag kommenterade detta och sade att 4:an är klar..oförklarligt tips från denna spelservice..
4:Timing...........Spelade V65 Fredag några veckor sen..1 5:a = 8000:- ca..ingen vinnare på 6 rätt..spelade för 80:- = fel timing..normalt slängt in en rad på 200-500:- = minst 5 X
5 rätt eller ensam på 6...(missade i ett lopp där jag chanspikade en 5% ..1% vann..ouch..)
5:Titta på värmningar och lär dig hur det skall se ut(ser en 80% streckad kuse ut som en Dromedar från Östra Sahara med 3 ben...ta bort den från sys..)
6:Ha en jävla tur , gör goda gärningar och hoppas på Karma
Cheers ,
L

Senast redigerad av Lazze den 2016-10-15 klockan 10:03.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 09:44   #107

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Dagens Poll:
Kommer ni vänta att lämna in V75 till efter värmningar (16:00-16:20)
Med tanke på förra helgen + hårt tryck på spelet idag känns problem för ATG´s online tjänster ej osannolikt.....
Jag velar...Men mitt lokala atg ombud stänger 16:00 så känns som en stor risk att vänta för länge...
Tänk på att "värmningar" som sådana är mycket överskattade.

T ex så värms de flesta av barfota-hästarna MED skor. osv osv.

Jag lämnar in ca 15:30-15:45 för att få med så mycket som möjligt av utrustnings-info, samtidigt som jag försöker minimera risken att V75%en förändras alltför mycket på mina spel-idéer.

Idag spikar jag Alfas da Vinci och låser V75-2 på Sloppy Joe & Oki Doki Face.

U-hästar blir

V75-1: 6
V75-2: 8
V75-3: 9
V75-4: 6
V75-5: 5
V75-6: 3
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 09:56   #108

Standard

Citat:
Tänk på att "värmningar" som sådana är mycket överskattade.
=sant!
Eller ..mera värmningskommentatorens åsikter..
Många gånger har en favorit höjts till skyarna (och skrällar för all del) innan lopp för att floppa sedan..
Jag tittar mer på avslag , hästar som har hela bröstet fullt av skum , travar illa osv(speciellt tacksamt när dom är hårt spelade)
Om personen också officiellt tippar på Atg´s hemsida eller liknade så är dom ganska ovilliga att såga deras egna ideer,egot kommer i vägen=spelvärde..
Tips = stäng av ljudet och titta på hästen själv..
L
Gammal 2016-10-15, 10:15   #109

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38071
Standard

Inte min tur att göra V75 idag, men det är en kul omgång. Det enda som gäller är sju rätt när alla stålar ligger i den potten och då ska man nog inte krångla till det i onödan. Heartbreaker V.S. och Mosaique Face är två toppchanser. Sedan finns det gott om utrymme för skrällar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 10:16   #110

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
=sant!
Eller ..mera värmningskommentatorens åsikter..
Många gånger har en favorit höjts till skyarna (och skrällar för all del) innan lopp för att floppa sedan..
Jag tittar mer på avslag , hästar som har hela bröstet fullt av skum , travar illa osv(speciellt tacksamt när dom är hårt spelade)
Om personen också officiellt tippar på Atg´s hemsida eller liknade så är dom ganska ovilliga att såga deras egna ideer,egot kommer i vägen=spelvärde..
Tips = stäng av ljudet och titta på hästen själv..
L
Tror Strappa i korta ordalag var inne på detta gällande just värmningar och jag
håller med om att värmningar är överskattade.

Lyckas inte posta bild så skickar länk.

https://www.spelvarde.se/om/var-spelfilosofi

Senast redigerad av Helge den 2016-10-15 klockan 10:18.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 10:24   #111

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tror Strappa i korta ordalag var inne på detta gällande just värmningar och jag
håller med om att värmningar är överskattade.

Lyckas inte posta bild så skickar länk.

https://www.spelvarde.se/om/var-spelfilosofi

och ett exempel om just svettningar, går inte dra alla över en kam om man nu inte VET.
(SS gratisintervju)

"Här är en av alla intervjuer! Berne Gustafsson låter segersäker med 11 Wellino Avenue (V75-1).

- "Allt ser bra ut. Han verkar pigg och fin efter senast, och han ser jättefin ut i benet som var skadat. Vi har tagit det lugnt med honom och han blir bättre för varje lopp han får. Senast vann han okörd och Magnus var lyrisk efteråt. Nu är läget som det är, men distansen är en fördel och även voltstart. Han är snabbare ut då men det har han ju ingen fördel av härifrån. Det blir barfota bak bara banan tillåter, och sedan samma huvudlag, samma vagn och samma kusk. Han går med både järnskor och sulor fram och får fortsätta med det ett tag till samt sin fasta huva. Det finns att göra en del framöver och så småningom blir han en barfotahäst. Det är alltid bra emot på V75 men jag tror på min häst. Han tål att göra jobbet och utan strul tycker jag att han ska vara med i segerstriden. Man bör komma ihåg att han har lätt för att svettas, och blir han löddrig i värmningen är det inget som bekommer honom", säger Berne."

.

.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 10:26   #112

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Dagens Poll:
Kommer ni vänta att lämna in V75 till efter värmningar (16:00-16:20)
Med tanke på förra helgen + hårt tryck på spelet idag känns problem för ATG´s online tjänster ej osannolikt.....
Jag velar...Men mitt lokala atg ombud stänger 16:00 så känns som en stor risk att vänta för länge...
Ditt lokala atg-ombud borde antingen ha öppet på lördagar till 16.30 eller stängas och bytas ut.

För att hålla mig till tråden. Sista avdelningen låses med 3 och 9. Ivar Sånna klättrar efter halsoperationen upp i höjderna motsvarande inköpspriset. Form slår klass.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 10:29   #113

Standard

Ang. spelvärde...
V75:1 tycker jag att spel% är helt galen..
Min rank:
12-10-11-8-7-1-6 ...............
Detta efter tittat på loppvideos + att detta är volt 2640=håll i hatten(blir dock ej förvånad om Goop vinner eller Wellino...jämt..)

Senast redigerad av Lazze den 2016-10-15 klockan 10:33.
Gammal 2016-10-15, 10:37   #114
Banned

Sharp$: 76
Standard

Mina spikar Global Respons (Rygg Ledaren) och Mosaiq Face (Spets)
Låset Patricia Hastrup och Top Of The World.

Lycka till
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 10:41   #115

Standard

Citat:
Ditt lokala atg-ombud borde antingen ha öppet på lördagar till 16.30 eller stängas och bytas ut.
Håller med..
Men Bra ombud..vinstbevakning klar innan jag kommer till kassan ,prio trav kort innan spelstopp(Pensionärer med 18 lotto rader/Bingolotter mm vg vänta..)
Hatar lämna in på "typ Ica Maxi"
Oftast slänger dom in någon vid behov (utan ATG kurs..vilket är emot avtal) dom har ingen aning , vet ej vad vinstbevakning är osv...) ..Blir nog mitt nästa hobby projekt..anmäla och stänga ned dessa ombud..
L
Gammal 2016-10-15, 11:25   #116

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Mina spikar Global Respons (Rygg Ledaren) och Mosaiq Face (Spets)
Låset Patricia Hastrup och Top Of The World.

Lycka till
Ser att många är inne på att Global Respons ska hålla upp rygg ledaren. Stefan Persson är ingen kusk som är nåt vidare på att få fart på dem från början. Här flyger Uffe förbi och släpper han sedan till veijo (vilket han bör) så blir det tredje inner för persson. Därifrån räcker det inte till seger då Björn lär kasta loss redan på bortre lång.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 11:46   #117

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Guldloppet

Ett tag i dag var jag inne på att spika Mosaique Face. Men tog mig en grundligare titt på Alfas. Senaste loppet var på Vincennes, ett långlopp med förstapris cirka 500 000 kr. Jocke var tvåa och tjänade 243 000:-. Var över 2850 m och Alfas var tvåa på tiden 12,6 från spår 3. Ettan med krångligt namn vann på 12,2 från spår 9.

Måste ta med Alfas.

Senast redigerad av lokatten den 2016-10-15 klockan 11:52.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 11:48   #118

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Önskar Sofia Jocobsen lycka till med sin Tiptoe idag på v4an efter allt tråkigt som har hänt.
Gammal 2016-10-15, 11:49   #119

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Blåser bra i Mölndal kan jag meddela.
Gammal 2016-10-15, 11:49   #120
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Ser att många är inne på att Global Respons ska hålla upp rygg ledaren. Stefan Persson är ingen kusk som är nåt vidare på att få fart på dem från början. Här flyger Uffe förbi och släpper han sedan till veijo (vilket han bör) så blir det tredje inner för persson. Därifrån räcker det inte till seger då Björn lär kasta loss redan på bortre lång.
En Gallopp lysten häst till 59% ?
Aldrig i livet jag betalar för den.

Jag utgår från att Global R håller rygg ledaren just därför spikar jag. Liten chansning. Det tyckte jag var värt till 14%.

Senast redigerad av trance_error den 2016-10-15 klockan 11:52.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td