Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-15, 15:16   #151
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1785
Standard

Västerbo Highflyer i sista, boom booom booooooom!
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:18   #152

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Hoppas jag också ..men inte med dom kusarna...Kolgini + favoriter+överoptimistiska styrningar(ibland)
Partizan i 1:a och the true F i tredje ....bye bye Harry boy kuponger o favoritspelare
Gillar Adrian och Ludde,men dom kostar.Måste spelas,men ofta utan resultat,men kan inte hoppa över för dom vinner då och då
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:19   #153

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1331
Standard

Citat:
Dessutom rygg på en trögstartande Reckless. Nej jag tycker den är överspelad.
Bara tvungen att kommentera..Tror nog han tar rygg på HH som blåser till spets intialt.....(Ivar Sånna i sista) Han har spår 9 och det är Auto...???????
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)

Senast redigerad av Lazze den 2016-10-15 klockan 15:23.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:23   #154

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Bara tvungen att kommentera..Tror nog han tar rygg på HH som blåser till spets intialt.....
Så han ska vinna från 3:e-4:e in?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:26   #155

Standard

Citat:
Så han ska vinna från 3:e-4:e in?
Han tar väl för fan inte rygg på 1 Reckless.......................................... ......AUTO..............................Spår 9 .......hur tänker du??
Perfekt rygg i HH , kan tom sitta i spets in i 1:a om han limmar HH´s rygg..

Senast redigerad av Lazze den 2016-10-15 klockan 15:27.
Gammal 2016-10-15, 15:28   #156

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
I mina ögon är det här rätt motsägelsefullt. Musse går mot guldhästar och bättre för jämnan och Ivar många ettor mot silvermotstånd i Norge i princip. Lägg på Blekkan och bakspår och det är obegripligt att han är uppe i tvåsiffrig spelprocent för mig. Spikar Musse utan prut, att Heartbraker istället för den är omgångens största med tanke på galopper och bakspår är jättekonstigt!
Det kan mycket väl bli så, att Mosaiquen vinner idag. Lycka till!
Jag har låst loppet med honom och Ivar Sånna. Ivar har tjänat över 3 mkr trots halsproblemen, som nu är kurerade. Det är nästan dubbelt så mycket som sjuårige Vennkatesh och mer än flera andra i detta lopp.

Men jag kan ha bedömt Ivars insatser på slutet helt fel. Det gjorde jag med Heartbreakers inför dennes lopp på Färjestad senast. Jag hade sju streck i det loppet - men favoriten Heartbreaker vann pisslätt. Björn tog honom lugnt från start och det gör han även idag. Därför har jag tagit lärdom av mitt misstag och spikat honom på det system jag med motiveringar presenterade här kl 12.

Jag har ännu inte sett ditt system här med motiveringar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:31   #157

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Han tar väl för fan inte rygg på 1 Reckless.......................................... ......AUTO..............................Spår 9 .......hur tänker du??
Perfekt rygg i HH , kan tom sitta i spets in i 1:a om han limmar HH´s rygg..
Kommer oavsett inte ut från sargen? Rygg på HH som sedan släpper till Mosaiquen, dvs 3:e in. I värsta fall släpper Adrian till farsgubben en gång för att sedan ta över, då blir det 4:e in.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:32   #158

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Dessutom rygg på en trögstartande Reckless. Nej jag tycker den är överspelad.
Ivar Sånna tar rygg på katapultstartande Harry Haythrow. Han kan få rygg på Mosaique Face.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:37   #159

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Även om det är en startsnabb häst på bricka 2 så är det ungefär 1 på 50 högt räknat som spår 9 tar någon tidig ledning, det är en av de största myterna inom travet ni snöat in på vill jag påstå. Mest troliga positionen är fjärde ytter och därifrån vinner man inte så många storlopp, speciellt om man laddat upp mot medelmåttor i Norge. Ska bli ett kul lopp att se hursomhelst, liksom många andra lopp den här omgången. Är inte Åby helt enkelt fantastikt!!??

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:38   #160

Standard

Citat:
Kommer oavsett inte ut från sargen? Rygg på HH som sedan släpper till Mosaiquen, dvs 3:e in. I värsta fall släpper Adrian till farsgubben en gång för att sedan ta över, då blir det 4:e in.
????????
ursäkta ..men 5924 inlägg...och vet ej att spår 9 i Autostart kan välja att ta rygg på 1 eller 2.....Blekkan kommer ej att ta rygg på ej startsnabba 1 Reckless i starten ,sitter i andra spår från start...
Citat:
Kommer oavsett inte ut från sargen?
....what???vilken sarg??
Mvh ,
L
Gammal 2016-10-15, 15:43   #161

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Citat:
????????
ursäkta ..men 5924 inlägg...och vet ej att spår 9 i Autostart kan välja att ta rygg på 1 eller 2.....Blekkan kommer ej att ta rygg på ej startsnabba 1 Reckless i starten ,sitter i andra spår från start... ....what???vilken sarg??
Mvh ,
L
Har du glömt andas mellan alla frågetecken och punkter? YIKES.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:45   #162

Standard

Citat:
Har du glömt andas mellan alla frågetecken och punkter? YIKES.

Tusan ..glömde caps...Tack för headsup!
Gammal 2016-10-15, 15:48   #163

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
????????
ursäkta ..men 5924 inlägg...och vet ej att spår 9 i Autostart kan välja att ta rygg på 1 eller 2.....Blekkan kommer ej att ta rygg på ej startsnabba 1 Reckless i starten ,sitter i andra spår från start... ....what???vilken sarg??
Mvh ,
L
Vet inte hur du tänker när du tror att Ivar skall kunna få rygg på mosaique eller rent av ta spets?!

Harry spetsar och släpper till Adrian...vart hamnar Ivar då? Knappast i rygg på mosaique...vill det sig ännu värre så släpper Adrian till pappsen och sen övertar igen...så att Ivar skulle vara nån positionsvinnare eller rent utav ledare är en utopi.

Edit: Har visserligen inte kollat Ivar´s öppningar men jag har definitivt inget minne av att han är katapultsnabb direkt.

Senast redigerad av Speedyearl den 2016-10-15 klockan 15:49.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:49   #164

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 326
Standard

nytt inlägg ang Kontio

Läste Expressen trav, Pajasen Rickard Hansson- uttallade sig om Kontio.
En Pajas som söker rubriker, han kan inte mycket om trav, inte någon
kunskap om journanaistik--obs! ingen utbildning, bara stor i käften!
Tänk till innan du skriver Rickard, tänk rätt, du lever i en travbubbla!!!!!!!!!!!
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-15, 15:49   #165

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Läste Expressen trav, Pajasen Rickard Hansson- uttallade sig om Kontio.
En Pajas som söker rubriker, han kan inte mycket om trav, inte någon
kunskap om journanaistik--obs! ingen utbildning, bara stor i käften!
Tänk till innan du skriver Rickard, tänk rätt, du lever i en travbubbla!!!!!!!!!!!
Håll käften bara
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td