Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-08, 18:44   #16

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Om man vill vara konspiratorisk kan man anta att det inte hade börjat fungera förrän starten hade gått och spelet var stängt. Någon kanske ville slippa konkurrens av de skickligaste spelarna som lämnar in efter kl 16? Det tekniska felet var galet vältajmat om det bara var en slump...
DDn samma sak? konspiratorisk? Nej
Gammal 2016-10-08, 18:48   #17

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12079
Standard

Går INTE! att lämna in DD heller ens spel i sista avdelningen... Nej, SPELMONOMOLET MÅSTE ÅT HELVETE!! IN MED SERIÖSA OCH FRAMFÖRALLT KOMPETENTA AKTÖRER SOM FÅR HANTERA DE STORA STRECKSPELEN PÅ MARKNADEN!!!!!!!!

Senast redigerad av Alanya den 2016-10-08 klockan 18:52. Anledning: felstavning
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 18:49   #18

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 938
Standard

Lämnade in en vm-rad tidigt...anade att atg skulle få problem idag...jackpot o vm...blir många extra system som ska lämnas in.
DD: Tur det finns andra bolag...otur att inte DD-spiken Mellby Darling orkade hålla undan:-(
jensapagen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 18:51   #19

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3526
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
Går INTE! att lämna in DD heller ens spel i sista avdelningen... Nej, SPELMONOMOLET MÅSTE ÅT HELVETE!! IN MED SERIÖSA OCH FRAMFÖRALLT KOMPETENTA AKTÖRER PÅ MARKNADEN!!!!!!!!
Och vilka är dessa aktörer då? Nätbolagen?

Som limmar och nekar kunderna att lägga bets så fort man är vinnande...och ibland behöver man inte ens vara en vinnande kund för att bli portad
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 18:59   #20

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12079
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Och vilka är dessa aktörer då? Nätbolagen?

Som limmar och nekar kunderna att lägga bets så fort man är vinnande...och ibland behöver man inte ens vara en vinnande kund för att bli portad
KOMPETENSEN! hos dessa har väl bevisats tydligt genom åren!? Visst, instämmer att jag inte gillar "limningen" av vinnande spelare etc, men de har ALDRIG (nästintill) de tekniska problemen ATG har med jämna mellanrum...

Då det dessutom gäller streckspel såsom V75, V86 etc där spelarna spelar "mot varandra" lär dem ju knappast "Limma" någon... Enda skillnaden möjligen att återbetalningsprocenten skulle bli högre, och det vore inte mig emot...

ATG är ett PAJASBOLAG som trots att de omsätter flera hundra miljoner i månaden inte kan tillhandahålla en fungerande sajt!? PINSAMT! är inte ens förnamnet!!!
Gammal 2016-10-08, 19:03   #21
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Jag är ganska säker på att det finns många "vinnare" här på Sharps, Dvs dom slapp förlora en massa pengar idag med tanke på resultaten. Grattis på er.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helgesson (+2), Emeffeff (+5), hammering (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 19:17   #22

Sharp$: 1715
Standard

Fler här som hade satt dubbeln om inte skiten var nere?

Tänkte lämna in

1. 8
2. 2,5,6,11,12

100kr insats.. 16 000 hade inte varit fel.. Aja inte hela världen men samtidigt otroligt irriterande..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 19:30   #23

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Och nu räddas ATG av tidernas största jackpot, 80 miljoner på 7rätt? På grund av det sjuka övervärdt lär man ju tyvärr få spela. Men sen blir det timeout fram till nyår för min del. Får väl iof se om det ens kommer gå att lämna in på deras skit sida. Den som sänkte sida idag lär ju göra det samma nästa helg.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 21:20   #24

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag är ganska säker på att det finns många "vinnare" här på Sharps, Dvs dom slapp förlora en massa pengar idag med tanke på resultaten. Grattis på er.
Tack så hemskt mycket, jag är en av vinnarna.

Men här inne riktar vi ilska mot ATG, det blir lätt
stämningsutjämnade när du lyfter fram positiva saker,
försök hålla dig till ämnet så ilskan inte lägger sig.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-08, 22:00   #25

Lindvallens avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Fler här som hade satt dubbeln om inte skiten var nere?

Tänkte lämna in

1. 8
2. 2,5,6,11,12

100kr insats.. 16 000 hade inte varit fel.. Aja inte hela världen men samtidigt otroligt irriterande..
Skrattar så tårarna flödar. Kul att du berättar det efteråt.
Gammal 2016-10-08, 22:47   #26

Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Skrattar så tårarna flödar. Kul att du berättar det efteråt.
Vad är det roliga? Jag är knappast ensam om detta. Tror du jag drar mig i håret för jag missade den vinsten? Ligger plus 50 000kr sen början av september så du kan skratta vidare din jävla pajas
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-13, 21:08   #27

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Vad är det roliga? Jag är knappast ensam om detta. Tror du jag drar mig i håret för jag missade den vinsten? Ligger plus 50 000kr sen början av september så du kan skratta vidare din jävla pajas
Jag tror ärligt talat ingen bryr sig om du ligger 5kr eller 5 miljoner plus sen x datum, efterhands rader brukar aldrig tas väl emot här eller någon annanstans. Har ärligt lite svårt att tro att du inte skulle bry dig om du ökat nettot med typ 30% men vi är alla olika så det är mycket möjligt.

Åter till ämnet, ATG behöver seriöst se över hela sitt IT system och jag är fortfarande inte ens nöjd med deras hemsida så har väl inga större förväntningar men... =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td