Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-07, 21:20   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Han har en helt MAGISK kusk. Tomas P. Kör 500 lopp per år och vinner väl 3-4 lopp per månad. Så det är nog HELT RÄTT att han är så hårt spelad...
Har all tur i världen, hamnar i andra par utvändigt från 15e spår - och kör i galopp i sista sväng! Vilken FANTOMKUSK!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 21:22   #17

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
HAHAHA....."bra kusk"?.....

Den var riktigt bra...
Han är bra jämfört med de flesta andra kuskar han mötte i det loppet..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 21:24   #18

Standard

Intressant omgång ivf fanns en hel del att ta lärdom av. Återupprepar aldrig samma misstag två gånger när det gäller trav.
Gammal 2016-10-07, 21:26   #19
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Han är bra jämfört med de flesta andra kuskar han mötte i det loppet..
HAHAHAHAHAHA.....jag DÖÖÖR!:...
Gammal 2016-10-07, 21:33   #20

Standard

Citat:
HAHAHAHAHAHA.....jag DÖÖÖR!:...
Vad är ditt problem? Det är min uppfattning punkt slut. Varför ens svara med sådant skräpinlägg.

Kan tillägga att du börjar bli rätt irriterande med dina caps, fetciterade ord/meningar och det ständigt återkommande, "Tack för kaffet!"
Gammal 2016-10-07, 21:35   #21

Standard

.

Jag är inte här för att vara rolig, ironisk eller tyda andras ironi. Jag är seriös och är här för att få mer kunskap.
Gammal 2016-10-07, 21:54   #22
Banned

Standard

Citat:

Kan tillägga att du börjar bli rätt irriterande med dina caps, fetciterade ord/meningar och det ständigt återkommande, "Tack för kaffet!"
Tips från Coachen: Använd "ignorera-funktionen". Så slipper du läsa nåt av mina inlägg fortsättningsvis. Jag vill absolut inte att du ska bli irriterad...!
Gammal 2016-10-07, 22:00   #23
Banned

Standard

Citat:
.

Jag är inte här för att vara rolig, ironisk eller tyda andras ironi. Jag är seriös och är här för att få mer kunskap.
Om du söker kunskap - hur får du till det att Henrik Svensson är bättre än kuskarna som han mötte i det aktuella loppet? Jag kan hjälpa dig att förstå det här med % (antal vunna segrar per start), "inkörda pengar per start" eller vilken indikator som helst. Så slipper du leva i villfarelsen att han skulle vara en "bra" kusk. TD skulle jag säga.

Kan bara vinna på två sätt:

1. Invändig löpning, så snålt som det bara går, häst som galopperar på utsidan så att han äntligen får luckan 150 meter kvar och kan speeda förbi ledaren
2. De andra kör loppet i halsen på honom, öppnar första 500 efter 1.06, kör stafett mot ledaren och han får gotta sig i en position där han lyckas få lucka 300 kvar och från utsidan kan speeda förbi idel trötta hästar

Henrik Svensson har inte lyckats vinna med en favorit sedan Sundsvall brann.

Senast redigerad av Stankarn den 2016-10-07 klockan 22:05.
Gammal 2016-10-07, 22:09   #24

Standard

Citat:
Om du söker kunskap - hur får du till det att Henrik Svensson är bättre än kuskarna som han mötte i det aktuella loppet? Jag kan hjälpa dig att förstå det här med % (antal vunna segrar per start), "inkörda pengar per start" eller vilken indikator som helst. Så slipper du leva i villfarelsen att han skulle vara en "bra" kusk. TD skulle jag säga.
Har inte sagt att han är bättre än kuskarna han mötte, utan bättre än de flesta i det loppet. Det är min egen uppfattning, du behöver inte dela den och finns ingen anledning att skratta åt det. Man tycker olika om många kuskar, det är inget konstigt eller roligt.

Sen körde han även en egentränad häst i det loppet. Bara han och Per Linderoth som hade egentränade hästar, vilket är ett stort plus! Sen tränar / kör han inte några topphästar heller och med tanke på det så är han duktig.

Finns ingen regel som säger att en kusk endast är bra om han har > 15 % segerprocent..
Gammal 2016-10-07, 22:40   #25
Banned

Standard

Citat:
Har inte sagt att han är bättre än kuskarna han mötte, utan bättre än de flesta i det loppet. Det är min egen uppfattning, du behöver inte dela den och finns ingen anledning att skratta åt det. Man tycker olika om många kuskar, det är inget konstigt eller roligt.
Statistiskt sett så är han bättre än två (2) av kuskarna i det loppet....jag förstår inte hur du kan få det till att han är "bättre än de flesta". Du får absolut ha din egen uppfattning om fantomkuskens körförmåga men kom inte och påstå att du söker "kunskap" - när du är så totalt faktaresistent. Och jag kan tyvärr inte hjälpa det, när kuskar som bara har ett körsätt höjs till skyarna så blir det komik. Nästan lyteskomik. Använda ignoreraknappen, blir fortsatt min rekommendation.
Gammal 2016-10-07, 22:52   #26

Standard

Citat:
Statistiskt sett så är han bättre än två (2) av kuskarna i det loppet....jag förstår inte hur du kan få det till att han är "bättre än de flesta". Du får absolut ha din egen uppfattning om fantomkuskens körförmåga men kom inte och påstå att du söker "kunskap" - när du är så totalt faktaresistent. Och jag kan tyvärr inte hjälpa det, när kuskar som bara har ett körsätt höjs till skyarna så blir det komik. Nästan lyteskomik. Använda ignoreraknappen, blir fortsatt min rekommendation.
Det du inte verkar förstå är att Henrik Svensson inte är en catchdriver. Eftersom han kör i stort sett bara egna hästar så har han en edge jämfört med "statistiskt sätt" lite bättre kuskar. Som kanske ligger på 11-12 segerprocent istället för Henriks 9 (detta året).

+ Eftersom han nästan bara kör egna hästar så är det en nackdel när det kommer till hans statistik. Catchdrivers får säkert oftare bättre hästar att köra än Henriks egna, så det är inte konstigt att hans seger procent inte är grym. Han kan inte göra stordåd gång på gång när han inte har en massa bra hästar i sitt stall..

Senast redigerad av Cyran den 2016-10-07 klockan 22:57.
Gammal 2016-10-08, 01:26   #27

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2029
Standard

Citat:

Nu tycker iofs jag också att Henrik Svensson är oduglig som kusk men ändå intresserad av vilken statistik du åsyftar?
forbidden_closet är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td