Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-06, 09:39   #61

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Blablabla....blabla...

Det är för i helvete INTE i de jämna loppen pengarna finns att hämta utan i de med stora favoriter!

Att täcka ett jämnspelat lopp ger dig mkt edge...eller inte!

Fattar inte varför du gnäller nör en person som lagt upp ett stort system till allmän beskådan?!

Idiot kommentarer som dessa är den största anledningen till att jag själv inte lägger ut när jag gör större system...har ingen lust att försvara varför jag tagit ut den hästen men inte den...tror inte Major har lust heller.

Är man vettig och inte taktlös, du går alltså bort, så kan man ställa frågan rätt om hur man tänkte och ev. få ett svar och inte framstå som en tomte utan koll.

Var glad att han visar i stället för fan!

Att man väljer bort eller chansar bort hästar som vinner händer emellanåt men vill man vinna stora pengar är det inget konstigt. Man kan inte ta med alla som är spelade över 10%.

Kan inte heller se att Shelby Glide hade vinstchans i paritet med hur spelad den var....den vinner inte ihjäl sig direkt. Nu var den oväntat bra och även jag klev av där.
Du och många andra här är väldigt känsliga.

Tur att Major verkar hålla huvudet kallt, för han förstår att det inte var något personangrepp utan jag kritiserade bara det dyra systemet inget annat. Vi har alla gjort missar när vi skrivit system, det är därför det är så viktigt att kunna lära sig av de misstagen...

Postar man ett system för 5000kr så får man vara beredd att ta lite kritik..Det är en summa de flesta inte ens spelar för på 2 månader.. I min värld ska man inte få en medalj bara för man går "all in" med stålarna, utan att ha gått "all in" med lopp analyserna först.

Du verkar inte förstå ett skvatt av vad jag pratat om innan heller. Så du menar att lopp med stora favoriter inte kan vara jämna? Självklart kan de vara det och det händer ofta då spelarna missar detta faktum och överspelar favoriten! Sen kliar de sig i huvudet och undrar varför en "outsider" vinner när det egentligen inte borde varit en outsider om man hade tänkt till ordentligt och tittat på alla faktorer.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-06, 10:59   #62

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Du behöver inte förklara varför du spelar på ett visst sätt för mig, bara tacksam att folk vill visa sina system oavsett stl. Mest trött på att folk ska gnälla här inne. Blir bara fler o fler som hoppar av här inne o då främst duktiga. Kvar blir tomtarna som gnäller
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-06, 11:01   #63

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

[QUOTE=Major;507549]Det blev en hel del inlägg om systemet, det var TT slutspelet som jag spelade, mycket pga av DD vinsten i förra veckan.
Lägger undan 70% av vinsten och spelar för resterande, storspelare eller ej, klart man blir glad när man sätter en rak DD till 37ggr.
Om det inte sitter börjar jag om och lirar små system till jag har kassa sedan mer.
Tycker att TT har haft bra form och tips senast tiden där av all in på V86 som kan ge bra återbäring.

Du behöver inte förklara varför du spelar på ett visst sätt för mig, bara tacksam att folk vill visa sina system oavsett stl. Mest trött på att folk ska gnälla här inne. Blir bara fler o fler som hoppar av här inne o då främst duktiga. Kvar blir tomtarna som gnäller
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td