|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-10-06, 09:39 | #61 | |
Citat:
Tur att Major verkar hålla huvudet kallt, för han förstår att det inte var något personangrepp utan jag kritiserade bara det dyra systemet inget annat. Vi har alla gjort missar när vi skrivit system, det är därför det är så viktigt att kunna lära sig av de misstagen... Postar man ett system för 5000kr så får man vara beredd att ta lite kritik..Det är en summa de flesta inte ens spelar för på 2 månader.. I min värld ska man inte få en medalj bara för man går "all in" med stålarna, utan att ha gått "all in" med lopp analyserna först. Du verkar inte förstå ett skvatt av vad jag pratat om innan heller. Så du menar att lopp med stora favoriter inte kan vara jämna? Självklart kan de vara det och det händer ofta då spelarna missar detta faktum och överspelar favoriten! Sen kliar de sig i huvudet och undrar varför en "outsider" vinner när det egentligen inte borde varit en outsider om man hade tänkt till ordentligt och tittat på alla faktorer. |
||
2016-10-06, 10:59 | #62 |
Du behöver inte förklara varför du spelar på ett visst sätt för mig, bara tacksam att folk vill visa sina system oavsett stl. Mest trött på att folk ska gnälla här inne. Blir bara fler o fler som hoppar av här inne o då främst duktiga. Kvar blir tomtarna som gnäller
|
|
2016-10-06, 11:01 | #63 |
[QUOTE=Major;507549]Det blev en hel del inlägg om systemet, det var TT slutspelet som jag spelade, mycket pga av DD vinsten i förra veckan.
Lägger undan 70% av vinsten och spelar för resterande, storspelare eller ej, klart man blir glad när man sätter en rak DD till 37ggr. Om det inte sitter börjar jag om och lirar små system till jag har kassa sedan mer. Tycker att TT har haft bra form och tips senast tiden där av all in på V86 som kan ge bra återbäring. Du behöver inte förklara varför du spelar på ett visst sätt för mig, bara tacksam att folk vill visa sina system oavsett stl. Mest trött på att folk ska gnälla här inne. Blir bara fler o fler som hoppar av här inne o då främst duktiga. Kvar blir tomtarna som gnäller |
|
|