|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-10-05, 22:03 | #46 |
|
|
2016-10-05, 22:05 | #47 | |
Citat:
|
||
2016-10-05, 22:13 | #48 | |
Citat:
Storspelare som vinner 35k postar inte i forum och skriker av glädje. De är vana att vinna sådanna belopp och det är inget märkvärdigt. Min point var att hans system var ogenomtänkt eftersom han missade Shellby Glide på 5 hästar. Skulle kunna förklara för dig varför Shellby glide var så given på kupongen men jag orkar inte.. Mitt eget system som jag posta nyss talar klarspråk.. Kan tillägga att jag inte har någon respekt och inte heller beundrar spelare som vinner lite större belopp och sen kort efter ökar insatserna ordentligt och börjar kastar pengarna i sjön. Senast redigerad av Cyran den 2016-10-05 klockan 22:16. |
||
2016-10-05, 22:13 | #49 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+18) |
||
2016-10-05, 22:19 | #50 | |
Citat:
|
||
2016-10-05, 22:19 | #51 | |
Citat:
Det är oerhört vanligt att se spelare som vinner större belopp och strax efter blir de giriga och det börjar påverkar deras spel negativt. Ökar insatserna utan att lägga ner tiden som krävs på att analysera noga. Tack btw! |
||
2016-10-05, 22:24 | #52 | |
Citat:
Så alla minus på Qahar Q.C: Ludde + Galoppbenägen häst + Galopp senaste starten + senaste vinsten var i ett billigt gäng (bara 35k prisumma) + Oplacerad på medeldistans de 5 senaste starterna |
||
2016-10-05, 22:37 | #53 |
Skitsamma räcker med att konstatera att du navigerade dig fram till en snygg vinst på ett medelstort system som också gav en medelstor vinst, medans Major lirade 15 ggr större men så siktade han också på en mycket högre vinst, han chansspikade ju till och med emot Redens kanon i sista vilken var betydligt mer "lätthittad" än Shellby Glide men likväl så fick den inte plats på 19200 rader och då kan man nog lugnt konstatera att systemet inte var ute efter en vinst på 15-20 lax...
Tycker du är en duktigt tippare Cyran men du måste väl hålla med om att såga tips i efterhand aldrig är särskilt trevligt inte ens när det gäller betaltjänsterna! |
|
2016-10-05, 22:44 | #54 |
Jag ska förklara nu varför jag gjorde så..
Jag har nämligen gjort precis samma sak som Major. Vunnit ännu mer och spelat som en jävla idiot efteråt, skillnaden är att jag inte postat dessa idiotsystem i forumet. Pratar om dyra system som varit ogenomtänkta! Har fått lära mig av mina misstag istället och det har svidit. Därför stack det i ögonen när jag såg hans system och kunde inte hålla mig från att kommentera även om det var efter loppet.. Som jag sa no offense! Men det finns inget att argumentera om här då hans system var ogenomtänkt och på tok för dyrt imo. För att inte tala om spiken han hade i sista loppet när det finns en Örjan som sitter bakom en häst som sprungit in över 12 miljoner.. Och visat att den kan vinna enkelt från bakspår.. Senast redigerad av Cyran den 2016-10-05 klockan 22:49. |
|
2016-10-05, 22:50 | #55 | |
[QUOTE=Cyran;507540]
Citat:
Tycker dock det är trevligt när folk på förhand delar med sig av sina system så att man har något att följa (och kanske till och med lära) efter att man bränt sina egna bongar alldeles för tidigt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+5) |
||
2016-10-06, 01:34 | #56 |
Någon som fattade Jennifers motivering på DD?
- 5 och 6 ger tre gånger så då är det spelbart... Per såg ut som en fågelholk och vände blad. Men hon är söt som socker.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2016-10-06, 02:41 | #57 | |
Citat:
Om det möjligen var det hon menade borde hon vara diskvalificerad från att yppa någonting alls under vinjetten "experttips" i fortsättningen... Men så kan det väl knappast ha varit, eller? |
||
2016-10-06, 05:18 | #58 | |
Citat:
|
||
2016-10-06, 08:44 | #59 | |
Citat:
Det är för i helvete INTE i de jämna loppen pengarna finns att hämta utan i de med stora favoriter! Att täcka ett jämnspelat lopp ger dig mkt edge...eller inte! Fattar inte varför du gnäller nör en person som lagt upp ett stort system till allmän beskådan?! Idiot kommentarer som dessa är den största anledningen till att jag själv inte lägger ut när jag gör större system...har ingen lust att försvara varför jag tagit ut den hästen men inte den...tror inte Major har lust heller. Är man vettig och inte taktlös, du går alltså bort, så kan man ställa frågan rätt om hur man tänkte och ev. få ett svar och inte framstå som en tomte utan koll. Var glad att han visar i stället för fan! Att man väljer bort eller chansar bort hästar som vinner händer emellanåt men vill man vinna stora pengar är det inget konstigt. Man kan inte ta med alla som är spelade över 10%. Kan inte heller se att Shelby Glide hade vinstchans i paritet med hur spelad den var....den vinner inte ihjäl sig direkt. Nu var den oväntat bra och även jag klev av där. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+10) |
||
2016-10-06, 08:45 | #60 |
Det blev en hel del inlägg om systemet, det var TT slutspelet som jag spelade, mycket pga av DD vinsten i förra veckan.
Lägger undan 70% av vinsten och spelar för resterande, storspelare eller ej, klart man blir glad när man sätter en rak DD till 37ggr. Om det inte sitter börjar jag om och lirar små system till jag har kassa sedan mer. Tycker att TT har haft bra form och tips senast tiden där av all in på V86 som kan ge bra återbäring. Nya tag på lördag
|