Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-07, 15:29   #46

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
I kallblodsloppet så var första tanken att gardera, men jag lutar åt att Myr Faksen leder runt om. För nog borde väl ändå Erik vilja ha den ryggen på open strech-bana? Myr Faksen har ju slagit Tekno Odin m.fl.
Visst är det open -stretch men det är inte som Åby. På skellefteå
ska du ha en väldigt speedig häst.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 16:06   #47

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag såg loppet på Sä då Mel Odin trots dödens sprang i stort sett dött lopp med Hulte Magnus (samma start) (23.7) Mel Odin är fn 3;e handsfavorit på vinnarspelet och med tanke på att Hulte Magnus knappast kan utnyttja SPRINGSPÅRET borde Mel Odin vara före Ohlssons häst på första långsidan, TYCKER JAG.......
Det är autostart, lycka till SO.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 16:30   #48

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Jag känner mig lika vilsen bland kallbloden som när jag iklädd vit skjorta och slips var på nattklubb en lördagkväll i Kiruna bland stöddiga gruvarbetare med snus under läppen och plunta innanför västen. Men norrländskan visste vad hon ville så det gällde att snabbt kila upp på rummet innan man fick en snyting.

I morgon lutar jag mig mot Angelica Holm. 10 Mel Odin var tvåa i SM efter Odin Tabac och slog Månprinsen, 7 Hulte Magnus och 5 Myllarfaks. Senast trea efter omöjlige Tekno Odin och 7 Hulte Magnus.

Antingen spikas 3. Därtill streckar jag 2,7 och 10.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 16:54   #49

wallemedws avatar

Reg.datum: nov 2015
Sharp$: 474
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3

Jag känner mig lika vilsen bland kallbloden som när jag iklädd vit skjorta och slips var på nattklubb en lördagkväll i Kiruna bland stöddiga gruvarbetare med snus under läppen och plunta innanför västen. Men norrländskan visste vad hon ville så det gällde att snabbt kila upp på rummet innan man fick en snyting.

I morgon lutar jag mig mot Angelica Holm. 10 Mel Odin var tvåa i SM efter Odin Tabac och slog Månprinsen, 7 Hulte Magnus och 5 Myllarfaks. Senast trea efter omöjlige Tekno Odin och 7 Hulte Magnus.

Glöm inte Myllarfaks om du garderar. Kan tillägga att jag tycker 4 % är ett fynd i ett såpass öppet lopp som jag tycker det är. Barfota runt om på både Myr Faksen och Myllarfaks såg jag någonstans!

Senast redigerad av wallemedw den 2016-10-07 klockan 17:00.
wallemedw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 17:20   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallemedw Visa inlägg
Glöm inte Myllarfaks om du garderar. Kan tillägga att jag tycker 4 % är ett fynd i ett såpass öppet lopp som jag tycker det är. Barfota runt om på både Myr Faksen och Myllarfaks såg jag någonstans!
Skälet till att jag inte streckar Myllarfaks är att han fick stryk av Mel Odin från dödens på Solänget och var rejält frånåkt av Mel Odin i SM. Det snackas om att Myllarfaks skall gå barfota men han har ännu inte vunnit ett lopp i år på nio starter.
SO (+1), Travekul (+1)
Gammal 2016-10-07, 17:41   #51

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Hot Pride kan skrälla imorgon .
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 18:43   #52
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Det är autostart, lycka till SO.
tjenis. Flera har redan påpekat det. Men 7;e spår på auto är väl ännu sämre för Hulte Magnus gissar jag
mackpeter (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 18:44   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Hot Pride kan skrälla imorgon .
Hyssssch! Han var riktigt bra från spår 12 senast efter Allan Wadd. Den håller vi för oss själva till under 6 %..
Gammal 2016-10-07, 18:48   #54
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Utan att värdera just Angelicas skicklighet så är det där lika märkligt att säga som "att skicka från start kan väl de flesta". Varför skulle just det där momentet vara något som "de flesta kan"? Samma med "bara skaffa sig position". Givetvis är vissa bättre än andra även på det, även om slumpen eventuellt spelar större roll.
Jag som sett Angelicas styrningar i många år tycker hon är mycket duktig på att hamna rätt från början. Viktigt att hamna i t ex tredje ytter och inte i femte. Sånt kan vara avgörande. Synd att hon är så hårt spelad för jag anser Mel Odin vara lika bra som Hulte Magnus
Gammal 2016-10-07, 18:55   #55

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4373
Standard

Avd.1 - Håller fast vid låset 6,8. En strykning hittills som i mina ögon definitivt gynnar Victory Bonsai. Bravo Navarone har fortsatt spårfördel, men häst mot häst bedömer jag VB som snäppet vassare.

Avd.2 - 4 X.Factor är mitt första streck. Därefter 1,7,6,11,12,5

Avd.3 - Här försvann min tidiga spik. Streckar de mest betrodda samt tar mig råd att ödsla ett lyxstreck på 4 Krusen vilket jag inte kan motivera med annat än att jag råkat nämna den tidigare och för allt i världen inte vill missa på den, även om det är osannolikt att den vinner.

Avd.4 - Väljer att spika Ove Ander med 6 Digital Engine i ett lopp som annars skulle bli väldigt dyrt. Hade ett tag streck för såväl 11 Razor Kronos som 9 Janne Sisu.

Avd.5 - Tror en hel del på 3 Drabant Hornline som är stark nog att hålla farten hela vägen och är obesegrad på distansen. Kan bli spik på den till slut.

Avd.6 - Av de betrodda tror jag mest på 7 Angle of Attack. 12 Hot Pride hade jag spikat senast från ett lika dåligt läge och tar med den trots att det mesta talar emot med kort upplopp m.m, men med rejäl körning där framme så kanske... lutar mot 6-7 streck.

Avd.7 - Rundar av omgången med 4 Seriuos Try, 5 X.Factor N.O, 9 Officer C.D och rejält tappade 1 Sambucus P.R kan hinna fram från rygg ledaren via O.S.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 19:05   #56
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3

Tjena Mannen, Blir glad när jag läser ditt inlägg!! Senast var det snudd på dött lopp mellan Hulte och Mel, Mel dödes hela vägen, hulte andra ytter. Och betr Angelica minns du väl julaftonen jag hade med KALCIUM
"STENKLAR" var väl rätta ordet den gången. Blev det 9 ggr?
Gammal 2016-10-07, 19:06   #57

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

[QUOTE=SO;507657]tjenis. Flera har redan påpekat det. Men 7;e spår på auto är väl ännu sämre för Hulte Magnus gissar jag[/QUOTE

Ok.
mackpeter (+1)
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 19:29   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag som sett Angelicas styrningar i många år tycker hon är mycket duktig på att hamna rätt från början. Viktigt att hamna i t ex tredje ytter och inte i femte. Sånt kan vara avgörande. Synd att hon är så hårt spelad för jag anser Mel Odin vara lika bra som Hulte Magnus
Spåret i rygg på Junifaks kan bli riktigt bra. Ulf Ohlsson menade i atg.se i em, att Hulte Magnus senast "inte hade rätta klippet". Ulf sa, att han streckas om man tar 4-5 streck. Frän sjundespår kan han bli över.

Antingen spikas Myr Faksen. Annars 2,3,7,10. Eller lås på 3,10 och ev 2.
Gammal 2016-10-07, 19:34   #59

Reg.datum: apr 2016
Sharp$: 554
Standard

Någon som vet hur travtjänsten /spelvärde tänker?
Stora vinster har bravo navaronne som bästa spik samt global rebell som käftsmäll...
Carlssonae (+5)
Punta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-07, 20:45   #60

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Punta Visa inlägg
Någon som vet hur travtjänsten /spelvärde tänker?
Stora vinster har bravo navaronne som bästa spik samt global rebell som käftsmäll...
Travtjänsten har också Bravo Navarone som bästa.

I Dagens Travrond är Mika Forss väldigt uppåt på Victory Bonsai
Han skulle vara offensive och tror på chans även från dödens.

Han säger också att dom fick en biljett till VM-loppet men tränare
och ägare tackade nej
hugotheboss (+3)
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td