Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-28, 22:07   #61
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Bra utdelning för en inte omöjlig omgång
Nä, hade man kunnat räkna ut att Ulf Eriksson skulle låta Henrik Svensson få köra första 2 varven i V86:1 efter 1.16-1.17 så hade det här varit busenkelt....men Ulf E är inte lätt att räkna på.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-28, 22:15   #62

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, hade man kunnat räkna ut att Ulf Eriksson skulle låta Henrik Svensson få köra första 2 varven i V86:1 efter 1.16-1.17 så hade det här varit busenkelt....men Ulf E är inte lätt att räkna på.
Överdriv lite mer med "busenkelt". Att 6an hade goda vinstchanser i första var solklart! Det talar vinnar-oddset för. Inte ofta hästar vinner heller från dubbla tillägg och Above all ås hade det perfekta spåret.

Däremot det som inte gick att förutse var att storfavoriten i tredje galopperar från start och lämnar vidöppen lucka till 9 Igucci. Han hade aldrig varit i närheten av vinst annars och det var knappast ett lopp där det kändes att man borde strecka alla 12.

Visar vilken ren tur som krävs i detta spel..
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-28, 22:32   #63
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Överdriv lite mer med "busenkelt". Att 6an hade goda vinstchanser i första var solklart! Det talar vinnar-oddset för. Inte ofta hästar vinner heller från dubbla tillägg och Above all ås hade det perfekta spåret.

Däremot det som inte gick att förutse var att storfavoriten i tredje galopperar från start och lämnar vidöppen lucka till 9 Igucci. Han hade aldrig varit i närheten av vinst annars och det var knappast ett lopp där det kändes att man borde strecka alla 12.

Visar vilken ren tur som krävs i detta spel..
Jo. Det hade varit busenkelt. Om UlfE hade varit tydlig med att han tänkte sitta och meta i kön med 12 Narold Vox, inte göra en enda ansträngning för att förbättra position - trots 2 galopper i ett redan relativt begränsat fält - då hade jag gjort ett avsteg från mina principer och spikat 6 Above All Ås, trots kusk, och garderat i sista, spikarna på Readly Express, In Vain Sund och Bon Bon Mearas hade jag f-n inte rört.

Nu fick jag bara 6 rätt, 8 hade känts bättre.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-28, 22:35   #64

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Men vi visste ju båda två redan innan att han är bäst, eller hur?
Jamen, men inte alla fattar det här i livet.

Å enligt en viss krönikör i Ronden ska han snart nog sluta köra lopp, för att
hans styrelseuppdrag på ST och ATG kommer ta över.

Jo hej.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-28, 22:44   #65

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jo. Det hade varit busenkelt. Om UlfE hade varit tydlig med att han tänkte sitta och meta i kön med 12 Narold Vox, inte göra en enda ansträngning för att förbättra position - trots 2 galopper i ett redan relativt begränsat fält - då hade jag gjort ett avsteg från mina principer och spikat 6 Above All Ås, trots kusk, och garderat i sista, spikarna på Readly Express, In Vain Sund och Bon Bon Mearas hade jag f-n inte rört.

Nu fick jag bara 6 rätt, 8 hade känts bättre.
Ingen kusk kan berätta exakt hur han planerar att köra och lova att det blir så.

Det du inte verkar ha tänkt på är att det är omöjligt att veta hur hästen kommer agera/kännas efter att loppet har gått. Ulf kanske kända att något inte stämde med hästen, det är levande varelser vi snackar om inga jävla robotar.

Enda som är busenkelt är att vara efterklok som du är nu och säga hur man borde ha spelat. Spika Above all ås och ta med alla hästar i tredje loppet ( för du hade inte 9an med på kupongen eller hur? därav dina 6 rätt!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-29, 11:05   #66

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Inte ofta hästar vinner heller från dubbla tillägg
Dubbla tillägg vinner väldigt ofta i just långloppen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td