Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-03, 13:11   #46

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 287
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Brukar alltid ta med hästar som kommer från silver till guld. Tror Nadal vinner lätt i sin debut. Efter den väntande startrusningen, Adrian är ju med, tror jag Nadal är ensam på målfotot.
Ganska ologiskt att du alltid ta med hästar som kommer från silver till guld då dom nästan aldrig vinner i debuten :P Jag brukar göra tvärtom att inte ens ta med debutanter i guld.
Däremot tror jag väl Nadal har en liten chans idag men absolut inte första häst i mina ögon, rankad 4 för mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1)
Tobnil89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:14   #47

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Je t'aime Express SOS
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:21   #48

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73 Visa inlägg
Brindeborg har skött och till största delen stått för träningen? Förstört allt hos Puro sista årena och skrämt bort duktiga anställda! Ja man tar inte hänsyn på sina hästar i detta fall. Ägarna har gjort miljoner i vinst hos Puro!
Här är hästarna som flyttades och årets resultat:
JESSICA HIGHNESS 8 0-1-0
KUSIN VITAMIN 0 0-0-0
NI TALAR BRA LATIN 6 1-1-0
PETER HIGHNESS 0 0-0-0
PHOTO FINISH ROSE 2 0-0-0
ULRIIKA HIGHNESS 8 0-1-3
VÄSTERBOONTHENEWS 12 3-2-1
Det är mycket vi inte vet om och ska uttala oss om. I vissa fall är det enormt viktigt att skötaren och hästen trivs bra ihop för prestationen, i vissa fall inte alls lika viktigt. Hur det sett ut hos Puro 2016 efter att skötaren lämnat får vi aldrig veta.

Det finns som sagt mycket annat än maximera output i form av vinstpengar när man väljer sina vägar som ägare. Hållbarhet på hästarna, upplevelser på och utanför banan osv. Exakt hur resonemanget gått här vet vi inte, men det är ju troligt att det är flera saker som spelat in. Hade man enbart gått på pengar så lät man dem nog vara kvar hos Puro, så mycket kan vi vara överens om.

On topic så tycker jag om omgången att vi har några överskattade kort:

-Scellino på 58% i skrivande stund är ett jättefavoritskap som är väldigt omotiverat! Det är ett bra ekipage med bra spår men också jättelångt ifrån en straffspark! Spetsfavoriten Top of the world 8% blir min chansspik.

-Tudor Kronos 51%. Spikar istället To be or not to be 21%, tar han bara starten och kör taktiskt riktigt (jämnt hårt tempo) så är det där stenklart!

-Nadal Boline 30% är hårt i gulddebut på sprint utan rimlig chans på spets. Loppet håller ingen kanonklass men det är inga vidare förutsättningar alltså. Lägger mycket hellre mitt andrastreck på spetsvinnaren Je taime express 12%!

1,2
1,2,4,5,6,7,8,11,12,14
1,3
1
1,3,5,6,7,9,10
1,2,3,4,6
1

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:39   #49

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Je t'aime Express SOS
Den är förbannat blöt till slut när den möter lite bättre hästar, och med öppningen idag och inte ens garanterad spets så kan Peter likväl stryka hästen..
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:40   #50

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det här är inte lätt idag. Känns inte som att det finns någon riktigt säker spik att luta sig emot och jag tror på rejäl utdelning.
Finns 2 en tänkbar och en rolig.
Gammal 2016-09-03, 13:57   #51

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns 2 en tänkbar och en rolig.
Flirt Fortuna och Heartbreaker V.S. Sen ska det till en tredje spik också. Jag har mina tankar om det, men har ändå inte bestämt något.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:57   #52

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

I mitt bolagsspel blir det spik på Västerbo Highflyer samt utgång (minst 1 av 2) på Countdown Fougett och Tripolini VP.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 13:58   #53

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Jag har en förkärlek till att ta med hästarna som bommade Derbyt.
Där vet man att de toppat formen så mycket de bara kan till dagens start med tanke på att Derbyt körs imorgon.

Dessa hästar som åker med på min lapp idag är:

- Conrads Definitif
- Mellby Duke
- Mellby Drake
- Sevilla
- Gambino Degato
- Falco Di Quattro
asgaya3141 (+3), oinkk (+2), Tirich (+1), yxbackarteddy (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 14:07   #54

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa skrällar är helt klart....

4 Flo Rida Sea- 3%

och

3 Order By Keeper - 3%!

Obegripligt lågt streckade från dessa lägen med angivna förutsättningar!
Gammal 2016-09-03, 14:12   #55

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Den är förbannat blöt till slut när den möter lite bättre hästar, och med öppningen idag och inte ens garanterad spets så kan Peter likväl stryka hästen..
Vore väl knappast första gången som en sån har trillat undan för nedförsbacken på Jägers?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 14:15   #56

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3585
Standard

hej doob det var länge sen vad har du för system idag? tack
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 14:30   #57

Shooters avatar

Standard

Citat:
Flirt Fortuna och Heartbreaker V.S. Sen ska det till en tredje spik också. Jag har mina tankar om det, men har ändå inte bestämt något.
Jag ska dra om ett tag så förmodligen singlar jag även Conrad Definitif i första, men det gäller att Uhrberg håller upp ledningen. Flo Rida Sea är ju snabb ut och Erik kanske laddar med sin, även om Stig H. vill se den på speed.
Gammal 2016-09-03, 14:36   #58

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Jag ska dra om ett tag så förmodligen singlar jag även Conrad Definitif i första, men det gäller att Uhrberg håller upp ledningen. Flo Rida Sea är ju snabb ut och Erik kanske laddar med sin, även om Stig H. vill se den på speed.
Känns som många kommer ladda här, luktar hårt tempa och Uhrberg tror inte jag kan hålla upp!
Dens Bea slår av samtliga över upploppet, bästa hästen från sämsta läget!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 14:37   #59

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Sharps tuggar om att jag inte skrivi på länge,tänkte därför lägga ut mitt spel,men vet inte hur man vidare befordrar i nya ATG
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-03, 14:40   #60

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Känns som många kommer ladda här, luktar hårt tempa och Uhrberg tror inte jag kan hålla upp!
Dens Bea slår av samtliga över upploppet, bästa hästen från sämsta läget!
Det är lite svårt att sia om hur de tänker taktiskt, mer än att Uhrberg kommer att ladda. Jag testar att spika den då de flesta kommer att gardera upp loppet hårt. Går det så har man ett bra utgångsläge. Lycka till!
alle (+5)
Svara

td