Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-31, 17:10   #31

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

http://www.speedyshare.com/TRT2b/zigenartino.pdf

Där kan ni läsa om smutset så kanske de som känner att de måste försvara idioten kan hålla käften sen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+200)
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 17:20   #32

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 435
Standard

Speedyearl är de någon som försvarat honom? Bara för vi frågade om källa på bilderna?
Fattar ingeting....
DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 17:34   #33
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
http://www.speedyshare.com/TRT2b/zigenartino.pdf

Där kan ni läsa om smutset så kanske de som känner att de måste försvara idioten kan hålla käften sen.
Är väl ingen som försvarat ngn i denna tråd. Däremot är det klart att folk undrar var uppgifterna/bilderna/sms är hämtade ifrån.

Är väl en jäkla skillnad att veta om du har insikt i utredningen kontra om det är hämtat från Flashback lr liknande.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 17:35   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonYolo Visa inlägg
Speedyearl är de någon som försvarat honom? Bara för vi frågade om källa på bilderna?
Fattar ingeting....
Nej ingen har försvarat honom och det var inte dig eller någon annan som jag åsyftade utan Shooter som fint poängterade att vissa hämtat information från Flashback och att det uppenbarligen per automatik är lögn.

Odemokratiska krafter osv osv...trams.
Gammal 2016-08-31, 17:37   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Är väl ingen som försvarat ngn i denna tråd. Däremot är det klart att folk undrar var uppgifterna/bilderna/sms är hämtade ifrån.

Är väl en jäkla skillnad att veta om du har insikt i utredningen kontra om det är hämtat från Flashback lr liknande.
Alla handlingar är offentliga och bara att begära ut om ni så önskar.
Gammal 2016-08-31, 17:42   #36
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Alla handlingar är offentliga och bara att begära ut om ni så önskar.
Jo det vet jag oxå. Men alla vet inte det vilket jag kan köpa & då är det bra att infa varifrån uppgifterna är hämtade.
Gammal 2016-08-31, 17:45   #37

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2027
Standard

Citat:
Nej ingen har försvarat honom och det var inte dig eller någon annan som jag åsyftade utan Shooter som fint poängterade att vissa hämtat information från Flashback och att det uppenbarligen per automatik är lögn.

Odemokratiska krafter osv osv...trams.

Ja, enligt robfri blir alla typer av handlingar per automatik lögn om de mellanlandar på flashback. Samma sak med s.k oberoende media. Även om en artikel är en direkt kopia av s.k mainstream-media så blir den opålitlig om obereonde media förmedlar den. Det är en av de mörka, odemokratiska krafternas främsta egenskaper. De är osedvanligt skickliga på att trycka ner huvuden i sand.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 17:47   #38

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9239
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Så fort något sånt här vidrigt händer så spekuleras det vilt på nätet. Jag ser att en del hämtar näring från Flashback. Jag tycker dock att man ska vara väldigt försiktig med att peka ut folk och börja trolla. Tyvärr så finns många odemokratiska krafter i Sverige idag. Vi som fortfarande tror på demokratin vet dock att man inte ska peka ut folk utan att verkligen veta, och ingen är skyldig förrän den är dömd.
Du har helt rätt i sak. Sedan finns det något som heter polisiärt uppklarat men det är ingenting jag kommer att gå in på att förklara här..
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 18:00   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Du har helt rätt i sak. Sedan finns det något som heter polisiärt uppklarat men det är ingenting jag kommer att gå in på att förklara här..
Och hur menar du att någon började trolla om detta?

Att det jag delade var lögner?

Jag delade fakta och sen får var och en bilda sin egen uppfattning. Jag kallar personen smuts osv. medans andra tycker att en dom är det enda som räknas.
Gammal 2016-08-31, 18:02   #40

Standard

Skitnödiga jävlar är vad många utav er är och det är tack vara stollar som shooter Sverige lånar 600 miljoner per dag under högkonjuktur.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5), sskssk (+10), mrotur (+50)
Gammal 2016-08-31, 18:29   #41

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 435
Standard

DonYolo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 18:33   #42

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2509
Standard

Men hur vet vi att tjejen talar sanning och Tino ärling ljuger? Efter att ha läst förundersökningsmaterialet är jag inte helt övertygad. Hade bevisen varit entydiga så hade han garanterat varit åtalad vid det här laget och så är inte fallet. därav kan man väl dra slutsatsen att varken polis eller åklagare är säkra på hur det verkligen ligger till. För min del verkar tjejen lätt psykotisk, märkliga mail hon har skickat minst sagt.....
Jag tycker många är alldeles för snabba med att döma någon här på forumet när man inte har alla fakta och framförallt innan någon är dömd inom rättsväsendet.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 18:36   #43

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det är en bortskämd blöja som inte vill ta till sig kritik!
En liten "kris" sen har han sin finaste tid framför sig

https://www.youtube.com/watch?v=HBPvkctfN6Y
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 18:37   #44

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
Skitnödiga jävlar är vad många utav er är och det är tack vara stollar som shooter Sverige lånar 600 miljoner per dag under högkonjuktur.
Snacka om vem som är stolle. Det mesta du skriver är rent nonsens.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-31, 18:41   #45
Banned

Robfri Expertrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Ja, enligt robfri blir alla typer av handlingar per automatik lögn om de mellanlandar på flashback. Samma sak med s.k oberoende media. Även om en artikel är en direkt kopia av s.k mainstream-media så blir den opålitlig om obereonde media förmedlar den. Det är en av de mörka, odemokratiska krafternas främsta egenskaper. De är osedvanligt skickliga på att trycka ner huvuden i sand.
Vi kan ta en diskussion via PM om du vill.

Jag är jurist och vet vad jag pratar om. Såklart det är av vikt om information kommit via ex Flashback kontra förundersökningsmaterial.

Om ni vill veta hur det hela slutar så kan ni få svaret redan nu.

Han frias.

Sen vad man kan tycka om det är en annan sak.
Svara

td