|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-08-30, 21:48 | #16 |
Wallman är en media pajas, stor, dryg och stor i käften!
Utan SVEA är han ingenting! Utan Örjan är han ingenting. Stor i käften, kanske använder han astma medicin? Han är otrevlig i de flesta sammanhang, även utanför krogen! |
|
2016-08-30, 22:04 | #17 |
Intressant!
Vad vet/visste Erik Adielsson om vad som hänt? Erik uttalar sig om allt och alla -mest om Stig och Svante-. Erik som travets förlängda arm i media -vad visste Erik och inte tog tag i saken? Travtränarnas organisation? Kommunal? Många bra frågor, SVAR! Som traventusiast tappar man som många andra lusten! Jämlikhet finns inte inom travet, lopp enbart för damer! Minst 40 år tillbaka i tiden, löjets skimmer! |
|
2016-08-30, 22:39 | #18 |
Valde mellan? Känns jävligt oklart varför man ens skulle nämna Adrian i sammanhanget.. känns som en jävligt prydlig kille.
|
|
2016-08-30, 22:49 | #19 |
Du är lycklig, du vet inte vad du talar om, jag hänvisar till de innersta
travkretsarna! Tänk till, ta reda på vad de anställda talar om hans uppträdande i stallarna. Han är kung, tror han. Han liknar inte alls sin far som trots olika framträdande är en mycket ödmjuk och i själ och hjärta mycket fin person. |
|
2016-08-31, 01:13 | #20 | |
Citat:
Tänk på att han är ung och han en dag ska ta över rörelsen efter sin far. Det är inget litet ansvar. Vad hade du sagt om din chefs son el dotter hade kommit in och börjat säga till dig vad du ska göra, när du jobbat där kanske sen innan han föddes. Klart att folk som inte har lite "överseende/tålamod/tro" med-på honom snackar massa. Det är ju bra att personalen vill mycket, då har han och hämta lärdom där. Det blir nog bra med tiden, jag gillar grabben, han har vinnarskalle, och han kommer ratta sina tankar och ideer en vacker dag på Jägersro och då kommer jag se det komma. Vore ju ganska respektlöst och inte slitas mellan sina egna tankar och sin fars i en så ung ålder. Han har några fina uppsittningar på lördag och då håller jag 2 tummar. Tycker han e framme och ställer frågor när ingen annan frågor och smyger när andra diskuterar, så hoppas han kan trycka in ett ess på lördag, pisken ska högt upp i luften! |
||
2016-08-31, 06:27 | #21 |
http://www.ladda-upp.se/bilder/xpxrtxqzhyqqnk/
http://www.ladda-upp.se/bilder/ajnjcsmzqwxvk/ Äckligt om det stämmer! |
|
2016-08-31, 06:51 | #22 | |
Citat:
|
||
2016-08-31, 07:49 | #23 | |
Citat:
2016-08-31, 08:49 | #24 | |
Citat:
Det är nog mycket lidande bakom kulisserna för hästarna som vi aldrig får ta del av. Alla historier runt Åke S känns inte som en bluff heller. |
||
2016-08-31, 09:06 | #25 |
Så fort något sånt här vidrigt händer så spekuleras det vilt på nätet. Jag ser att en del hämtar näring från Flashback. Jag tycker dock att man ska vara väldigt försiktig med att peka ut folk och börja trolla. Tyvärr så finns många odemokratiska krafter i Sverige idag. Vi som fortfarande tror på demokratin vet dock att man inte ska peka ut folk utan att verkligen veta, och ingen är skyldig förrän den är dömd.
|
|
2016-08-31, 10:38 | #26 |
Ingen verkar vilja såga av den gren som den själv sitter på. Stämmer de meddelanden så är det ju helt jävla galet. Man får ju svårt att tro det att det en vuxen människa skrivit så till en annan?!
Gissar att ganska många småbrudar får "jobba av" sin plats hos hästarna, då dom aldrig själva skulle ha råd att ha en egen häst eller annars kunde få göra det dom gillar. Förmodligen finns det många stenar att lyfta på här, frågan är om någon vill/vågar? I det här fallet hoppas jag att de inblandade vågar visa alla korten och sedan bör han åtalas. Även om det är lockande att slå han hårt i huvudet. Är det verkligen så här det ser ut i många stall??? |
|
2016-08-31, 13:21 | #27 | |
Citat:
2016-08-31, 14:19 | #28 |
Det är klart att det finns en polisutredning, men polisen avgör inte vem som är skyldig eller inte. Det har vi domstolar till. Polisen utreder endast och lägger fram material för en åklagare att ta ställning till. Punk!
|
|
2016-08-31, 14:29 | #29 |
Med hänsyn till de bilder som visas ovan borde misstanke om djurplågeri och
övergrepp i rättssak ha högsta dignitet vid domstolsförhandling och utdömande av straff. Ang. misstanke om djurplågeri blir det svårt för arbetsgivare och ST att frångå ansvar. |
|
2016-08-31, 15:03 | #30 | |
Citat:
|
||
|