Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-26, 05:48   #16

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tar med mig hur Odin Tabac såg ut när den gav över 30 gånger.Självklat lirade man tack vare barfota första gången som gjorde susen.

Nu har hästen vilat och kanske behöver det här loppet i kroppen?
Gammal 2016-08-26, 08:13   #17

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jonaskba Visa inlägg
Kikat lite på Nuncios senaste starter. Han är ju inte direkt en startraket. Finns det någon utanför honom som kan ta en längd?

Försöker övertala mig själv till att gardera Nuncio på lördag, och plocka de stora pengarna
Hur ofta sitter örjan fast? det skulle bli kul att.se.oasis i öedningen, inte helt.enkel att plocka ner.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 09:34   #18
robust
Guest

Sharp$:
Standard

I Guld skulle jag ta med OTP om jag visste att den skulle gå barfota runt om( i expressen står det skor bak), med en superförstärkning till kusk (Joseph Verbeeck). Min fråga är om någon vet, varför har man sparat på barfotakörningen? Dåliga hovar eller har man sparat dessa till det här loppet?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 10:05   #19

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nahar kräver fäste.
Går bra på tungt OM fästet finns, annars går han inte alls.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tänk om det blir dålig bana av en massa regnande och Tarzan stryker Nuncio. Då går en massa streck som spik på Oasis Bi. Här gäller det att välja reserver.
Nahar gillar tungt. Han är gammal och hoppar när han inte vill tävla. Kanske är han löpsugen på sin gamla hemmabana.
Gammal 2016-08-26, 10:40   #20

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Island Life i avd5 är nedstruken till spår 1. Möjligheter för den att hålla spets?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 11:51   #21
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Trots två megalampor i form av Nuncio och Månprinsen AM ser lördagens V75a rätt intressant ut. Flera avdelningar mer tveksamma favoriter där det kan smälla rejält.

Dessutom - Gunnar Melander visar ju regelbundet att han borde överlåta styrningen till nån med körhänder och taktisk förmåga. När en sån som Sauveaur kan klappa ihop fullständigt i dödens över lång distans....så varför inte?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 14:52   #22
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Island Life i avd5 är nedstruken till spår 1. Möjligheter för den att hålla spets?
OAL - Pannkaksmannen - ska tydligen satsa järnet från start....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 15:06   #23

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Är det värt att gå emot Månprinsen på 80%
Minns ju monster monsun som klampade förbi båda björs frej och tomeld ÖK på samma distans.
känner mig kluven här

Samt Seedorf OMF från spår 1, kan ju gå hela vägen tycker jag.

Vad tror experterna om Backorder från spår 1 ?

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2016-08-26 klockan 15:08.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 15:41   #24

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 4082
Standard

Vad tror experterna om Backorder från spår 1 ?[/QUOTE]

Nu är inte jag en expert. Men tycker det nästan ser upplagt ut för Backorder, bra spår och bra kusk, iallafall i 2120 meter. För längre ut i banan kommer 13 Windy Ways och spurtar ner allt.
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 16:03   #25

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Guld och lärlingar

I Guld spikar för tillfället 1 Nuncio. Men kanske garderar jag med 9 Piraten. Vem vet vad han kan åstadkomma i händerna på Jos Verbeeck? Johnny T är ju mycket duktig men Jos

Avd 4 lärlingar.
Här har jag för tillfället
1 Backorder
5 Withma
7 Catwalk In

Beror på att kuskarna vunnit på V75 samt tjänat hyfsat i år:
Kevin Oscarsson 1,5 miljoner
Oskar J Andersson 3,3 miljoner
Jimmy H Andersson 904 000.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 16:03   #26

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Är det värt att gå emot Månprinsen på 80%
Minns ju monster monsun som klampade förbi båda björs frej och tomeld ÖK på samma distans.
känner mig kluven här

Samt Seedorf OMF från spår 1, kan ju gå hela vägen tycker jag.

Vad tror experterna om Backorder från spår 1 ?
Expert och expert, väl stor favorit tycker jag. Inte minst för att hon inte lyckats på volt förut. 8 försök har gett en plats (2:a/3:a). Dessutom är jag inne på att 3 tar spets. Seedorf är intressant, om nu inte Bergh bara blåser till spets.
Gammal 2016-08-26, 16:20   #27

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Ulf Ohlsson om sina styrningar på lördag.

Importedfmdetroit –visar bra fart felfri men är hopplöst osäker. Stor galopprisk och tjugo meter på Örjans blir normalt för tufft.

Only Eyes Broline – tror jag har viss chans. Formen är bra och senast blev hästen dragen sist. Bra avslutning efter det och läget är ok.

Above All Ås – mycket bra senast. Bra form men även bra emot. Ska dock inte nonchaleras.

Hulte Magnus – är bra varje gång. Synd på läget som vi inte kan utnyttja. Med klaff har vi vettig chans att vara tvåa bakom Gunnars.

Self Future – jagar slantar.

Shadow Woodland – bra form men iskallt läge. Jagar slantar.

Top of the World – bra form men det ser ut att vara för tufft emot. Tänker närmast på Michelangelo Ås och Tobin Kronos.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 16:23   #28

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det ser ut att bli regn ikväll och möjligen i natt. Men imorgon sol och värme. Dvs fin sommarbana. Då förstår jag inte vad som skall hindra Nuncio från att lubba in en mille till Tarzan. Till råga på allt har stallet en skyddsvakt i Volstead från spår 2. Antingen ligger han kvar i dödens eller går ner i Nuncios rygg och tar hem ytterligare 400' till stallet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 16:48   #29
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Putte vem spetsar i sista? Kommer 4 till spets?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 17:01   #30

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det ser ut att bli regn ikväll och möjligen i natt. Men imorgon sol och värme. Dvs fin sommarbana. Då förstår jag inte vad som skall hindra Nuncio från att lubba in en mille till Tarzan. Till råga på allt har stallet en skyddsvakt i Volstead från spår 2. Antingen ligger han kvar i dödens eller går ner i Nuncios rygg och tar hem ytterligare 400' till stallet.
Känner väl som du. Det är bara Oasis Bi som kan häxa i starten. Ska tydligen blåsa 18-20 m/s, mest troligt motvind över upploppet. Kan ge en del stumma ben till slut för några.

td