|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-08-21, 18:44 | #1 |
"Så lätt var det på V75"
V64 med Grand Slam i dag:
"Så lätt var det på V75 i går". Något av det mest korkade som visats på Trav-TV. Det var i klass med "Vinnarfesten". Jag var tvungen att byta kanal. Hur många rätt hade Anders Malmrot själv? Heuer "When the handicap rank matches the betting rank, the horse probably is not an overlay and should not be bet" |
|
2016-08-21, 18:54 | #2 |
Har du inte sett BADMÖSSORNA, på Solvalla med SVEN och benny. PINSAMT
Det hade varit roligare om dom gjorde en återblick på VASS eller KASS |
|
2016-08-21, 22:02 | #3 |
|
|
2016-08-22, 06:47 | #4 |
Sven & Benny gjorde trav-TV för 15 år sedan. Det var ett pilotprojekt i en tid då budgeten var rätt så liten och ingen hade en aning om hur man skulle göra trav i TV. Där fanns redaktörer som tyckte loppen var föga mer roliga än att se Lottokulorna rulla runt, och de försökte paketera travet i ett helt annat format. Klart det inte blev bra, men vi kanske kan kalla det ungdomligt oförstånd?
Jag tycker vi lägger det till historien och så börjar vi mäta kvaliteten på travprogram med dagens måttstock. Trav-TV kostade förra året mer än 250 miljoner. Det är himskans mycket pengar. Mina krav på kvalitet blir rätt höga med en sådan budget.
|