Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-19, 23:50   #31

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Glömde nu min chansspik, Som var en av de första jag tog ut.
I avdelning tre och Radieux tror jag segrar till slut, Då det kommer bli en snabb inledning..
Och är inne på att Adrian tar de andra och är först över mållinjen!
7 % är helt okej, Samt att både Ludde och Christoffer som körde honom senast, De var väldigt nöjda med Radieux, Samt att Adrian sa att hästen var mycket bättre senast!
Jo problemet är ju vad hormonstinne Ludde kommer göra när han i princip (som vanligt) sagt att han har bästa hästen i fältet?

1. han kommer att galoppera.
2. han kommer att köra sönder hela fältet och leda 800 kvar och sluta sist.
3. han kommer vinna.

Bara att gissa.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-19, 23:53   #32

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Jo problemet är ju vad hormonstinne Ludde kommer göra när han i princip (som vanligt) sagt att han har bästa hästen i fältet?

1. han kommer att galoppera.
2. han kommer att köra sönder hela fältet och leda 800 kvar och sluta sist.
3. han kommer vinna.

Bara att gissa.
Sorry det är ju Adrian som kör, han har ju en pungkula mindre än far sin om mat skall mäta till stissighet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 00:54   #33

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Har jagat Standout en längre tid, och nu mot billigare motstånd än på länge - samt Örjan i vagnen - är det dags. När de andra lekt rommen av sig kliver han in och förbi. Spika och bläddra. (Det har ju för övrigt ofta känts så på senare tid - hur mycket man än spekulerar och analyserar slutar det ändå med att Örjan vlnner. Så, varför öda tankemöda?)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 01:04   #34

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Har jagat Standout en längre tid, och nu mot billigare motstånd än på länge - samt Örjan i vagnen - är det dags. När de andra lekt rommen av sig kliver han in och förbi. Spika och bläddra. (Det har ju för övrigt ofta känts så på senare tid - hur mycket man än spekulerar och analyserar slutar det ändå med att Örjan vlnner. Så, varför öda tankemöda?)
11 Dreams Take Time är min vinnare i loppet. PU ryggar Örjan under slutvarvet och avgör. Vi har ju också sett hästen vinna från dödens !
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 01:12   #35

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5003
Standard

Citat:
Spår 9 är inte sämst om spåren 1-6 har gått.
Jag kanske inte hänger med här, men spår 9 är sämst oavsett vilka spår som gått. Men iofs, någon gång ska vara den första som någon vinner från spår 9 med gällande förutsättningar... det kanske är imorgon?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 01:15   #36

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Spår 9 är inte sämst om spåren 1-6 har gått.
Jo, spår 9 är mycket sämre, bara det att tränarna inte förstår det.
Normalt hamnar du i 5e ut och är chanslös, men med bra rygg kan det förstås bli bättre.
Gammal 2016-08-20, 03:42   #37

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Mycket spelvänlig omgång som kan bli både fågel, fisk och mitt emellan utdelningsmässigt då det finns ett gäng motiverade favoriter men faktiskt inga som känns oslagbara (inte ens på förhand ^^)

Lite smått och gott som fastnat i förhandsinfon:

Har tidigare hört ifrån Goop tror jag det var att kusken gör cirka 10-15% och hästen resten om det finns någon som helst sanning i det så bör väl Als Winnermede vara stenklar!?

10 Unter Uns (Joakim Lövgren) var inte lika vass senast som i förra E3-rundan och jag tycker att hon borde ha vunnit försöket. Vi kommer att köra barfota runt om och ryckhuva för första gången, säger Joakim. Klart intressant ifall man streckar fler än 2-3st då det troligtvis blir tempo.

7 Royal Fighter går ner i klass, formen ska vara uppåtgående. Man behöver tjäna in poäng och kommer troligtvis köra bf. SPIK!

En viss expert vid namn Micke Nybrink spikar 1 Amour Winner, kanske inte förstrankade experten för min del men han hittar sådana "psykdrag" emellanåt och jag streckar till kul procent.

Saxat ifrån Berglunds krönika:
10 Staro Jersey Side har slagit favoriten regelrätt tidigare och den gången borde Countdown Fougett ha vunnit från ledningen. Efter det har Staro Jersey Side gått bra ett par gånger även om han var sämre senast. Duger nog bra i det här sällskapet och tidig trots läget.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 07:21   #38

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Mcspirit är en kanon bra procent på chans spik plus bra kusk..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 07:40   #39

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Här är alla hästar som är nämnda hittills i tråden, kanske är ett miljonsystem + Mcspirit

whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 08:33   #40

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Är det så lätt att 11.Forever Pace blåser runt hela skiten till 40 gånger degen.
Gammal 2016-08-20, 09:09   #41

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5437
Standard

Två spikar om ni inte har några inför eftermiddagen.
Avd 3- Standout 7%, fattar ingenting möter enklare hästar och den där Örjan kör...
Avd 6- 2 Marciano 6% inget fan av Leddes köregenskaper men som den såg ut i kvalet kan han bara gasa och hålla undan. Jag chansspikar
Två andra skrällar som hittats.
Avd 1-Har feeling för Origo Tilly i första avdelningen idag.
Jansson körde ju väldigt defensivt i lördags.
Möter samma motstånd och helt bortglömd.
Avd 7 - 12 Faith Hill i brons enklare emot än vid skrällsegern,ett måste på kupongen.
Lycka till!!
Gammal 2016-08-20, 10:10   #42

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Är det så lätt att 11.Forever Pace blåser runt hela skiten till 40 gånger degen.
Med hans kvallopp i Gävle på näthinnan är svaret NEJ. Här hjälper varken pisk eller morot.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 10:11   #43

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 481
Standard

Vilka är dagens två bästa spikar och varför?
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 10:11   #44

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Har också lite feeling för Origo Tilly
Har en grym känsla att Örjan tar Avd2 med UNIQUE JUNI när det är 1.000.000 i första
får bli min chans spik

Min DD 4 - 10

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 10:13   #45

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5203
Standard

Gör ett DD-försök med numerologi-basis

3 mot 1-3-4

Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td