Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-15, 23:55   #1

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Extra V75 Solvalla - 17 Augusti

Extra omgång på Onsdag med Jubileumspokalen som det stora dragplåstret men hög klass även på de andra racen!

Omgångens största favorit blir 6 Nuncio som deltar i huvudnummret och det är väl knappast läge att gå emot även ifall 2 Spartan Kronos gjort det bra i Frankrike och stallkamraten 7 Volstead varit grym på sistone så känns det inte som de är i närheten av Nuncio...

Den andra "riksspiken" lär väl bli 1 Michelangelo Ås i Ahlsell Legends och inget snack om saken att det är bästa hästen och kanske även bästa kusken, MEN efter 5 raka segrar så avtog formen i Mars-April och här comebackar man efter 4 månaders tävlingsfrånvaro och visst bör man vara lite kritisk till en spelprocent över 50 med dessa faktorer. Det är dock inte helt lätt att hitta något klockrent motbud heller och ska man gadda så är väl Berghs kanon ett utmärkt utgångsobjekt med många eller kanske alla bakom!?

Treåringsloppet för ston i avd 2 lär väl stå för "rikslåset" då de flesta kommer att gå på 1 Caddie Lisieux och 3 Darling Mearas men den lösningen blir nog inte aktuell för min del då det inte krävs mycket för att dessa unga hästar ska underprestera eller galoppera och går det utanför även tredjehandaren 7 Calella Eliza så rensar det fint. Mina bästa drag sitter dock med bakspår och kräver ju rätt löpningsförlopp för att vinna, snackar i första hand om 11 Ratu Royale men även Riordans 10 High Beam Hanover får plats på min kupong.

Blir inte riktigt klok på den tredje avdelningen där 3-åringarna står med 20 meters försprång på 4-åringarna men visst är det rätt favorit i 6 Cruzado Dela Noche men är inne på att med minsta tappstart så kanske han inte hinner ifatt de där framme och även ifall han hittar fram till dödens tidigt och trycker på så är det väl inte givet att han får överta när det vankas kort distans !? Nu blev det kanske lite flummigt men troligtvis kommer jag att strecka minst 1 Mellby Emeralds och 2 Louie Brodde.

Även det andra stoloppet på kupongen i avd 4 bjuder på två klara favoriter och en lika klar tredjehandare som i avd 2. Här är det dock lite klurigare att hitta skrälldrag och här nöjer jag mig nog med streck för 6 Anna Mix som var strålande ifrån spets senast och Walmanns tuffing 8 D'One. Heiskanens 10 Some Summit är klart förlåten för förlusten senast men kan väl knappast vara aktuell här känns i alla fall inte särskilt spelvärd till nuvarande 21%.

Ännu ett stolopp i den femte avdelningen och här är det mer jämnstreckat och även ifall favorittrion 5 Jetset, 6 Alvena Take It och 9 Denise F. Boko är givna streck så tycker jag inte att man ska vara utan 4 Bostonz Credit som äntligen fick vinna senast med en viss ÖK i vagnen som kör igen, det roligste budet är dock 2 Georgie Mae som äntligen fått ett vettigt utgångsläge och med Goop i vagnen kanske det är dags att förbättra segerprocenten.

Vi avslutar med Diamantstoets final och Goop är klar favorit med sin 5 Well Done La Marc som tråkigt nog står inför en lämplig uppgift här men jag kan bara inte singla denna om jag nu inte får för mig att lira flerbong. Motbuden då? Ja det finns gott om spelvärda objekt bakom favoriten och förutom Eriks och ÖK's uppsittningar som är hyffsat betrodda så kan man väl inte missa 15 Withma till nuvarande 1% även ifall läget är skit, 11 Wingait Ida inte alls otänkbar och 2% helfestligt, nu ska man kanske inte dra för stora växlar av nuvarande spelprocent med cirka 1 miljon omsatt men visst ser det ut att bli en hel del borttappade objekt i sista!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+5), dado (+5), bokis29 (+5), DonDraper (+1), Balou (+5), Jao (+5), asgaya3141 (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 12:24   #2

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Extra omgång på Onsdag med Jubileumspokalen som det stora dragplåstret men hög klass även på de andra racen!

Omgångens största favorit blir 6 Nuncio som deltar i huvudnummret och det är väl knappast läge att gå emot även ifall 2 Spartan Kronos gjort det bra i Frankrike och stallkamraten 7 Volstead varit grym på sistone så känns det inte som de är i närheten av Nuncio...
Värt att tilläggas är att Nuncio var struken för feber inför detta. Även om det inte syns i jobben (för jag tror inte Melander skulle ta ut Nuncio om han inte tycker att hästen är i tävlingsskick) så kan det märkas i loppet. Värt att lyssna lite extra på Melander innan man bestämmer sig för hur man ska göra med Nuncio. Volstead och Spartan Kronos är som sagt inga dussinhästar.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 13:02   #3

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Bostonz Credit surrades det om bike på ffg i intervjun i guiden. Well done la Marc snabba pengar det sista? Bär den dom?
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 20:01   #4

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2538
Standard

Anna Mix bör vinna avd. 4. Lycka till!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 02:36   #5

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
1 Michelangelo Ås tjusade mig med några riktigt grymma lopp i början på året, men har nu fått ta igen sig ett tag. Robert Bergh har säkert trimmat lite extra för att ge Stig H Johansson goda möjligheter att vinna detta legendlopp och jag tror att så blir fallet.

avd2.
1 Caddie Lisieux är inget spjut från start varför utgångsläget med ett innerspår bakom startbilen är aningen chansartat. Men skulle det lösa sig finns tveklöst fart för att kunna vinna. Chansspik!?

avd3.
2 Louie Brodde har tagit fyra segrar på sex starter och visat prov på gott kunnande. Ett bud om favoriten sviker.

avd4.
10 Some Summit gick ett strålande lopp senast, men tvingades ändå ge vika till slut. Med två lopp i kroppen lär toppformen sitta där och jag vet vilka höga tankar Heiskanen har om sin häst.

avd5.
3 Radysin America
hängde senast på bra i en mycket snabb avslutning. Läget är tilltalande och hon måste ses med goda möjligheter.

avd6
2 Spartan Kronos galopperade direkt från start i Hugo Åbergs Memorial, men såg smällfin ut både i värmning och efter galoppen. Givet streck

avd7.
Jag avslutar med en rolig spik.
5 Gunell Palema gick ett starkt slutvarv fram till seger senast. Ikväll förstärker dessutom Adielsson i sulkyn. 14% är ett fynd!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 07:47   #6

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Värt att ha i åtanke idag är att Ulf Ohlsson var favorit i 5 av 6 avd på V64 Solänget igår, i den avd han inte var favorit i var han andrahandare. Flera av avd var han dessutom storfavorit i. Han vann EN avd. EN enda, efter flera svaga styrningar enligt mig, knappast toppform på honom.
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 08:00   #7

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2521
Standard

Kitspirit surras om strukning i sista, mer plats i volten för 3:an i sista...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 08:18   #8
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Värt att ha i åtanke idag är att Ulf Ohlsson var favorit i 5 av 6 avd på V64 Solänget igår, i den avd han inte var favorit i var han andrahandare. Flera av avd var han dessutom storfavorit i. Han vann EN avd. EN enda, efter flera svaga styrningar enligt mig, knappast toppform på honom.
Det var väl spelarnas "fel" att han var storfavorit i så många lopp...?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 08:39   #9

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Spartan Kronos kan vinna detta lopp utan galopp sa bra är hästen..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 12:15   #10

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Vem kan egentligen rå på 7 Adriana Chip ifall denna dansar till spets och ÖK får bestämma tempot? Såg smällfin ut senast som fastlåst bakom Gloria Sund och kan faktiskt vara en tänkbar chansspik!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 12:31   #11

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 481
Standard

Chompipe du skriver din åsikt som att det vore en sanning och att Lugauer med Spartan Kronos ska vinna mot Örjan som kör Elitloppsvinnaren Nuncio ikväll är väldigt väldigt osannolikt och borde inte skrivas som en klar färdig sanning redan.
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 12:35   #12

Standard

Likaså Klanke nej det är inget givet streck på Spartan Kronos ikväll. Ett långsökt, förmodligen kostsamt men roligt streck ja om man vill tro på andra än Sveriges och kanske världens bästa häst för att försöka bli ensam vinnare på V75:an
Gammal 2016-08-17, 13:07   #13

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8342

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Luck Is Back var kanonbra senast, intressant till 10%.
Caddie fick svåra spår1, och kan bli fast där.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 13:11   #14
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

.......

Senast redigerad av trance_error den 2016-08-17 klockan 13:16.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 13:34   #15

Sharp$: 4163
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Chompipe du skriver din åsikt som att det vore en sanning och att Lugauer med Spartan Kronos ska vinna mot Örjan som kör Elitloppsvinnaren Nuncio ikväll är väldigt väldigt osannolikt och borde inte skrivas som en klar färdig sanning redan.
Word

Citat:
Likaså Klanke nej det är inget givet streck på Spartan Kronos ikväll. Ett långsökt, förmodligen kostsamt men roligt streck ja om man vill tro på andra än Sveriges och kanske världens bästa häst för att försöka bli ensam vinnare på V75:an
Och Word

Senast redigerad av Jarmop den 2016-08-17 klockan 13:36.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 13:53   #16

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

är nån som inte spikar Nuncio ikväll? i så fall varför? Tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 14:40   #17

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
är nån som inte spikar Nuncio ikväll? i så fall varför? Tacksam
Infektion senast kan ibland sätta ner formen och prestationsförmågan. Stefan spikar alltid sig själv när Nuncio är ute men idag gör han ett undantag och målar på med några hästar. Då tror han inte på sin Nuncio lika mycket idag som han brukar.

Större favoriter har ju fallit för....

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 15:03   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det var väl spelarnas "fel" att han var storfavorit i så många lopp...?
Absolut, men sen var det många konstiga saker han valde under loppen (underliga tempobedömningar, val att backa sist etc)

Sen brukar ofta kuskar bakom storfavoriter få en del gratis i loppen, men kändes från mitt perspektiv som att han inte hade ngn feeling alls igår i sina styrningar.
Gammal 2016-08-17, 15:12   #19

Sharp$: 4242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Infektion senast kan ibland sätta ner formen och prestationsförmågan. Stefan spikar alltid sig själv när Nuncio är ute men idag gör han ett undantag och målar på med några hästar. Då tror han inte på sin Nuncio lika mycket idag som han brukar.

Större favoriter har ju fallit för....

Han kan nog falla men feber och infektion? Enligt Tarzan själv hade Kattis enligt rutinerna tagit tempen, 39,5. Nån timma senare 38 nånting och efter det inget alls. Han såg hängig ut nån timma och sedan dess varit sig själv.
Tänker inte spela men tycker sjukdomsbilden i media är helt överdriven.
Klanke (+3)
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 15:17   #20

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13318
Standard

Tror mycket på DENISE F.BOKO bra smygläge
PANORAMIC måste med för mig

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 15:44   #21

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Tror mycket på DENISE F.BOKO bra smygläge
PANORAMIC måste med för mig
Synd bara att Panoramic har den i särklass sämsta kusken... Linkans bäst före datum är utgånget sedan länge
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 15:59   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Synd bara att Panoramic har den i särklass sämsta kusken... Linkans bäst före datum är utgånget sedan länge

Hahah, ska väl dessutom gå med skor ikväll tror inte Linkan hade ens vunnit om han varit ensam på banan
Gammal 2016-08-17, 16:08   #23

Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Han kan nog falla men feber och infektion? Enligt Tarzan själv hade Kattis enligt rutinerna tagit tempen, 39,5. Nån timma senare 38 nånting och efter det inget alls. Han såg hängig ut nån timma och sedan dess varit sig själv.
Tänker inte spela men tycker sjukdomsbilden i media är helt överdriven.
Och hur vet du att det Cattis och Tarzan säger är hela sanningen..?
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 16:15   #24

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Varför skulle de ljuga? Tarzan skriver ju att han tycker att man kan ta med Volstead som ändå har bättre form.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 16:16   #25
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

SCELLINO LUIS!!!!
Vinner V75:6 och visar vilken klasshäst han är!!!
HEJA STIG-ERIK!!!

Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 16:34   #26

Sharp$: 4242
Standard

Citat:
Det vet man ju aldrig! Att spela på trav är att försöka skaffa all information man kan och i mitt fall blir det via videoarkiv och intervjuer. Så vad ska man tro på? ALLA kan ju ljuga i intervjuer, i så fall kan man ju lika gärna sluta spela på trav.....
Bonbon är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 16:52   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Varför skulle de ljuga? Tarzan skriver ju att han tycker att man kan ta med Volstead som ändå har bättre form.
Påstår inte att de ljuger, men travtränare i allmänhet har en förmåga att tona ner minus och problem och att utgå från att mediebilden är överdriven pga det Tarzan säger nu inför start är nog att vara väl blåögd.

OM Nuncio hade stått med hög feber i sex dagar efter strykningen senast så hade knappast Tarzan läckt det av konkurrensskäl.

Nu tror ju inte jag heller att det är så, men utan att ha direkt insyn i stallet så kan man ju inte utgå från att media överdriver heller. När tränare drar upp minus ska man nog snarare överskatta än underskatta informationen.
Gammal 2016-08-17, 16:54   #28

Shooters avatar

Standard

Citat:
Påstår inte att de ljuger, men travtränare i allmänhet har en förmåga att tona ner minus och problem och att utgå från att mediebilden är överdriven pga det Tarzan säger nu inför start är nog att vara väl blåögd.

OM Nuncio hade stått med hög feber i sex dagar efter strykningen senast så hade knappast Tarzan läckt det av konkurrensskäl.

Nu tror ju inte jag heller att det är så, men utan att ha direkt insyn i stallet så kan man ju inte utgå från att media överdriver heller. När tränare drar upp minus ska man nog snarare överskatta än underskatta informationen.
Nja, hade problemen varit stora så hade han nog inte startat så här tätt inpå. Dessutom så tror jag inte han mörkar när han säger att man bör gardera. Kanske är det så att man istället ska spika.
Gammal 2016-08-17, 17:18   #29

Shooters avatar

Standard

Vädret är inte det roligaste idag. Regnet vräker ner för tillfället. Blir nog hård bana.
Gammal 2016-08-17, 17:24   #30

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7517
Standard

V75 Lopp 1 Ang Jens.

Jens är inne på 5 Unique Julia.
Men när man läser vad Reijo säger så låter det inte så bra.
Han säger. Med rätt resa kan hon ta en plats.
För mig låter det inte så intressant.
Men vem vet?
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 17:31   #31

Sharp$: 4416
Standard

Plus eller minus med Sjunnesson istället för Veijo på Some Summit? Hade tänkt spika den idag...
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 17:51   #32

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Plus eller minus med Sjunnesson istället för Veijo på Some Summit? Hade tänkt spika den idag...
Sjunnesson upp på Veijos hästar har funkat fint i närtid, tänker framförallt på Southwind Mozart som vann Ina Scots ära på Mantorp med 300' i förstapris.

Skulle säga att det är ett kuskplus
SakanAA (+5)
Gammal 2016-08-17, 17:53   #33

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SakanAA Visa inlägg
Mycket svårt att sia om men Sjunnesson skräller till emellanåt..
Tror dock att favoriten Anna vinner men har garderat med just..

Mitt inlämnade system!
V75
Inlämnat: 2016-08-17, 14:35
Solvalla
Onsdag 2016-08-17
Start: 19:20
Kostnad: 168,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Michelangelo Ås
2: 1, 2, 3, 4, 7, 10, 11
3: 3, 6
4: 6, 10
5: 3, 4, 5
6: 6 Nuncio
7: 3, 5, 7, 9

1x7x2x2x3x1x4 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr.
Totalt: 168,00 kr
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 17:53   #34

Shooters avatar

Standard

Börjar V4:a med en spik i alla fall. Kanske bådar gott för kvällen. Annars så har regnet dragit förbi och de säger att det inte ska komma något mer i kväll. Vi får se.
Gammal 2016-08-17, 18:13   #35

Shooters avatar

Standard

Nuncio barfota runt om idag, måste bli omöjlig att slå.
Gammal 2016-08-17, 18:30   #36

Alderbrans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1708
Standard

Vad tippar Expressens Sören Englund idag?
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 18:32   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alderbran Visa inlägg
Vad tippar Expressens Sören Englund idag?
Han har inte råd att spela nåt mer, nu går det en tusenlapp i veckan till skillnad mot förr
Gammal 2016-08-17, 18:41   #38

Alderbrans avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1708
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Han har inte råd att spela nåt mer, nu går det en tusenlapp i veckan till skillnad mot förr
Alderbran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 18:54   #39
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

haha, forsgren nämner i live att bubba degato ser fin ut. går från 8 ggr till dryga 4 ggr på 2 min. Nog har de inflytande
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 18:57   #40
Banned

Standard

Ser ut som att det regnar lite...?
Gammal 2016-08-17, 18:58   #41

Sharp$: 6036
Standard

mycket starka favoriter ikväll. BLir överraskad om utdelningen tyar över 10 000kr. Bara titta o njuta av underbart fina hästar ikväll
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 19:00   #42

Standard

Fina hästar men känns som mycket risig spelomgång

En liten kupong att ha som sällskap blev det:

1,2
4,11
6,8
6 Anna Mix
2,3,9
6 Nuncio
1,3,6,7,9,13

Den kloka kör nog en fleris istället..
Gammal 2016-08-17, 19:01   #43
Banned

Standard

Bedrövligt av kollektivet att spela Jörgen Westerholm till favorit...varit ute mot B-gäng i senaste starterna, aldrig startat över 2640 meter...? Tack för kaffet!
Gammal 2016-08-17, 19:08   #44
Banned

Standard

Så här blev det idag....

V75:1 - 2 Pepe di Jesolo (IT)
V75:2 - 1,3,4,6,7,11
V75:3 - 6 Cruzado Dela Noche (US)
V75:4 - 5,6
V75:5 - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11
V75:6 - 7 Volstead (US)
V75:7 - 1,3,5,6,7,8

Lycka till!
Gammal 2016-08-17, 19:18   #45

Shooters avatar

Standard

V5-spikar: Nuncio och Anna Mix.
Gammal 2016-08-17, 19:30   #46

Shooters avatar

Standard

Alltid lika kul att se Stig H. köra lopp. Man saknar den tiden när han dominerade travovalerna.
Trinity (+1)
Gammal 2016-08-17, 19:41   #47

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2733
Standard

Pepe Di Jeselo har arbetat ihop till en seger nu även om det inte var riktigt nära idag.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 19:52   #48
Banned

Standard

Det är lätt att vara "bäst" när de andra kör loppet i halsen....6 Merit blir väl fölmärr nu, kommer väl inte till start nån fler gång?
Gammal 2016-08-17, 19:58   #49

Standard

Citat:
Alltid lika kul att se Stig H. köra lopp. Man saknar den tiden när han dominerade travovalerna.
Eller tvärtom. Det var ju ganska träligt när han satte dit alla storfavoriter i parti och minut.
Gammal 2016-08-17, 20:01   #50

Shooters avatar

Standard

Citat:
Eller tvärtom. Det var ju ganska träligt när han satte dit alla storfavoriter i parti och minut.
Såväl hästarna som kuskarna på den tiden var större profiler än idag. Då fanns ju heller inga catch drivers, om man inte räknar när Ulf Thoresen och Jorma Kontio togs över från sina hemländer för att köra något större lopp.
Gammal 2016-08-17, 20:08   #51
Banned

Standard

Ähh, det här måste väl 4-åringarna göra upp?

6 - 5,8 - valfritt antal tusenlappar...!
Gammal 2016-08-17, 20:11   #52

Shooters avatar

Standard

Bra start på V5. Tog 5,6,8, vilket räckte bra.
Gammal 2016-08-17, 20:12   #53

Sharp$: 11975
Standard

Örjan har hittat ett vinnande koncept
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 20:13   #54

Shooters avatar

Standard

Synd att inte Tango fick vinna.
Gammal 2016-08-17, 20:15   #55

Shooters avatar

Standard

Då ska vi snart se om Anna Mix kan dra dem sönder och samman. Jag hoppas det.
Gammal 2016-08-17, 20:16   #56

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Såväl hästarna som kuskarna på den tiden var större profiler än idag. Då fanns ju heller inga catch drivers, om man inte räknar när Ulf Thoresen och Jorma Kontio togs över från sina hemländer för att köra något större lopp.
Tids nog saknar vi kuskar som Björn och Örjan när de enbart tävlar nåt lopp per år.
Gammal 2016-08-17, 20:18   #57

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Tids nog saknar vi kuskar som Björn och Örjan när de enbart tävlar nåt lopp per år.
Förmodligen.
Gammal 2016-08-17, 20:20   #58

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

Två spikar och ett lås inne. Nu ångrar jag att min sista spik är 5 Venice i nästa lopp. Känns inte lika tryggt längre
Gammal 2016-08-17, 20:26   #59

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Två spikar och ett lås inne. Nu ångrar jag att min sista spik är 5 Venice i nästa lopp. Känns inte lika tryggt längre
Men det kommer bita bra om den vinner
Gammal 2016-08-17, 20:35   #60

Sharp$: 4151
Standard

Vilket MONSTER hon är Anna Mix!!!

FY fan vilken insats!!!!!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 20:36   #61

Shooters avatar

Standard

Vilken grym prestation av Anna Mix. Jag tror och hoppas att hon vann.
Gammal 2016-08-17, 20:36   #62
Banned

Standard

Oj! Jörgen Sjunnesson tog ett initiativ !?!? Eller har en kusk tagit på sig Sjunnessons körsvensdräkt?
Gammal 2016-08-17, 20:37   #63

Shooters avatar

Standard

Härligt! Då är V5:an med.
Gammal 2016-08-17, 20:38   #64

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Haha, hur kör Jörgen på upploppet egentligen? Vagnen va ju som en kokande kittel när han vinglade överallt. Bedrövligt upplopp för Summit. Han hade vunnit annars.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 20:41   #65

Cleon_9s avatar

Standard

Med spik på Anna Mix rankar jag just nu det där loppet som ett av de häftigaste jag sett. Lätt!! Vilken jävla krigare Anna Mix!!!
Gammal 2016-08-17, 20:41   #66
Banned

Standard

Vem släpper Björn till? Är det nån av de här trötta märrarna som verkligen vill köra i spets?
Gammal 2016-08-17, 20:42   #67

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Haha, hur kör Jörgen på upploppet egentligen? Vagnen va ju som en kokande kittel när han vinglade överallt. Bedrövligt upplopp för Summit. Han hade vunnit annars.
såg vi samma upplopp?
Gammal 2016-08-17, 20:45   #68
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
såg vi samma upplopp?
Det gjorde ni nog men personen i fråga satt nog med spik, vinnare lr liknande på some summit. Då letar man fel, som inte finns i detta lopp.

Jisses vilka hästar vi fick se, hoppades på "dött" lopp
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 20:51   #69

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Det gjorde ni nog men personen i fråga satt nog med spik, vinnare lr liknande på some summit. Då letar man fel, som inte finns i detta lopp.

Den analysen stämmer fint. Och vilken framtid Some Summit kommer att få. Överlägsen de andra hästarna och bara stryk av en stenhård märr.
Gammal 2016-08-17, 20:51   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg

Hon är mycke hårdare än så länge och ska så vara. Men vilken potential det finns i some summit. Heiskanen kan ta henne hur långt som helst. Men det här loppet var Anna Mix väl värd att vinna. vilket race!
Gammal 2016-08-17, 21:02   #71

Shooters avatar

Standard

Örjan satt lugn och fin i tredje ytter och det blev lätt som oftast för honom. Nu ska han vinna med Nuncio i nästa också.
Gammal 2016-08-17, 21:02   #72

Cleon_9s avatar

Standard

Idag äger han Örjan. Frågan är om han lägger i nästa då?
Gammal 2016-08-17, 21:03   #73

Standard

Citat:
Idag äger han Örjan. Frågan är om han lägger i nästa då?
Örjan lägger ingenting. Han är felfri just nu. Det är upp till Nuncio.
Gammal 2016-08-17, 21:04   #74

Shooters avatar

Standard

Svårt att tro att Nuncio skulle lägga det här barfota runt om. Min absoluta favorithäst i dagsläget.
Gammal 2016-08-17, 21:04   #75
Banned

Standard

Där får man nog ta på sig dumstruten. Tre ägg i raden, hyfsad senast men totalt jävla överlägsen idag. Helt överlägsen. Örjan satt bara och tittade sig omkring i sista sväng, helt säker på att han skulle vinna. Märkligt förbättrad tycker jag, men det är väl så det är. Travhästar är ju bara djur....
Gammal 2016-08-17, 21:07   #76

Standard

Citat:
Där får man nog ta på sig dumstruten. Tre ägg i raden, hyfsad senast men totalt jävla överlägsen idag. Helt överlägsen. Örjan satt bara och tittade sig omkring i sista sväng, helt säker på att han skulle vinna. Märkligt förbättrad tycker jag, men det är väl så det är. Travhästar är ju bara djur....
Örjan va väldigt uppåt på den innan. spelarna släppte upp örjan till 10 ggr i öppet lopp, lite märkligt
Gammal 2016-08-17, 21:07   #77

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Svårt att tro att Nuncio skulle lägga det här barfota runt om. Min absoluta favorithäst i dagsläget.
Nej det ska inte vara nån risk men Örjan har en märklig förmåga att styra in oddsare, idag mer än vanligt och med Nuncio skall han ju bara vinna. Men det blir liksom lite jinx att vinna med "allt" innan och sen skall man ut med en 70%-are.
Gammal 2016-08-17, 21:12   #78
Banned

Standard

Citat:
Örjan va väldigt uppåt på den innan. spelarna släppte upp örjan till 10 ggr i öppet lopp, lite märkligt
Som jag sa: Dumstrut på. Totalt kass i tre lopp, klarade inte distansen förra gången hon testade - men nu "hade de känn på att formen sitter där".....10ggr pengarna, rena rånet.
Gammal 2016-08-17, 21:13   #79

Standard

kanske örjan tar 5 st ikväll
Gammal 2016-08-17, 21:14   #80

Standard

örjan har haft en hyfsad kväll och nu bör han plocka hem bägge dubbelloppen också för adriana chip bör väl spetsa fån springen?
Gammal 2016-08-17, 21:19   #81
Banned

Standard

Citat:
kanske örjan tar 5 st ikväll
Är det bara jag som tycker att Björn har kört lite "under isen" idag?
Gammal 2016-08-17, 21:20   #82

Standard

Citat:
Är det bara jag som tycker att Björn har kört lite "under isen" idag?
ja. Har väl inte gjort några missar vad sett. Inte haft nåt direkt att åka med förutom crusado som hoppade då
Gammal 2016-08-17, 21:22   #83

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
ja. Har väl inte gjort några missar vad sett. Inte haft nåt direkt att åka med förutom crusado som hoppade då
Håller med men sätter väl dit Melanders andrahäst nu då
Gammal 2016-08-17, 21:22   #84

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

NU KÖR VI KHENNET H
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:26   #85

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Hahahaha oj vad enkelt
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:26   #86

Cleon_9s avatar

Standard

Klasskillnad! Plus loppet kört i halsen.
Gammal 2016-08-17, 21:26   #87

Shooters avatar

Standard

Härligt utväxling. Oj, vilken häst!
Gammal 2016-08-17, 21:27   #88

Standard

ha ha typiskt Melander, andra hästen dödas och Nuncio enkelt
Gammal 2016-08-17, 21:27   #89

Standard

10,6 lekande lätt. finns ingen häst som ens liknar detta kraftpaket. vilket väsen det är!
Gammal 2016-08-17, 21:27   #90

Shooters avatar

Standard

Nu är det bara att hoppas på en kul häst i sista och att Goopen inte får in favoriten.
Gammal 2016-08-17, 21:29   #91

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Nu är det bara att hoppas på en kul häst i sista och att Goopen inte får in favoriten.
Vi hoppas på fortsatt kräftgång för Goop. Görna Ulf Olsson eller Oskar Svanberg för min del
Gammal 2016-08-17, 21:29   #92

Shooters avatar

Standard

Det är kul att de snackade upp motståndarna så mycket. Nuncio var värd att slippa gå i spåren och utvändigt varje gång. Hade såklart vunnit från dödens som vanligt om det hade behövts.
Gammal 2016-08-17, 21:29   #93
Banned

Standard

Om Uffe hade fått bättre fart på 5 Fire To The Rain i utgången av sista sväng så hade det där kunna bli riktigt bra....
Gammal 2016-08-17, 21:30   #94

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Äckligt å se goop köra sådär bara för att spartan kom till spets. Han hade aldrig gjort sådär mot nuncio, 1.10 i 1500m.

"Mmm ja Stefan mer pungsås i mungipan tack" "javisst ja kör gärna fler hästar åt dig"
tomtom2 (+3)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:31   #95

Shooters avatar

Standard

Citat:
Vi hoppas på fortsatt kräftgång för Goop. Görna Ulf Olsson eller Oskar Svanberg för min del
Jag har 1,3,5,7,8,9 och 13 i sista. Så helst någon av Kulani, Steady Brodda, Gaia Sund eller Catwalk In. Vi kan säga Kulani så blir bägge nöjda.
Gammal 2016-08-17, 21:32   #96

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2289
Standard

Vilken individ och ett unikum som bär hela travsporten. Tack igen Nuncio, det var ett sant nöje.

Jag är nog lika kär som Tarzan...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:34   #97

Sharp$: 2510
Standard

Björn Goop visade återigen vilken gris han är, körde helt efter Tarzans instruktioner och tryckte sönder Spartan Kronos. Hade inte det minsta intresse av att köra sin häst för bästa möjliga placering. Inte så svårt för Örjan att vinna då när det är bäddat och klart.
Att han ser fortsätter köra hästar åt fuskaren Fabrice Souloy säger det mesta om hans totala brist på moral och lojalitet mot fair play inom travet.
Altoc (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:34   #98

Cleon_9s avatar

Standard

Citat:
Jag har 1,3,5,7,8,9 och 13 i sista. Så helst någon av Kulani, Steady Brodda, Gaia Sund eller Catwalk In. Vi kan säga Kulani så blir bägge nöjda.

Deal!
Gammal 2016-08-17, 21:35   #99

Standard

Man kan ju fråga sig hur det blir med nuncio med den franska starten? Tarzan borde kankse plocka ut honom i några vanliga stayerlopp med voltstart för att få snurr på den biten.
Gammal 2016-08-17, 21:37   #100
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5715
Standard

Vad hade du i sjätte?
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:37   #101

Shooters avatar

Standard

Citat:
Man kan ju fråga sig hur det blir med nuncio med den franska starten? Tarzan borde kankse plocka ut honom i några vanliga stayerlopp med voltstart för att få snurr på den biten.
Jag tror inte att det franska systemet ska vålla honom några problem. Vincennes borde kunna funka bra också, med tanke på Nuncios otroliga styrka. Det vore grymt kul om han skulle vinna Prix d'Amerique.
Gammal 2016-08-17, 21:37   #102
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

ÄCKLIGT ATT SE!!!
FY FAN FÖR STALLKÖRNING, BORDE FÖRBJUDAS. SPARTAN HAR INTE EN CHANS MOT TVÅ HÄSTAR!!!
FY FAN FÖR MELANDER-SVINET!!!
tomtom2 (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:38   #103

Stekels avatar

Sharp$: 26740
Standard

Mycket skitsnack om Björn och Melander nu. Hur fan kan man tro att en häst som Nuncio behöver hjälpryttare i ett sånt här lopp!!?? Vinner ju Elitlopp och nästan alla andra lopp också utan draghjälp. Gå och lägg er, eller hitta något med substans att klaga på.

för Nuncio! Undrade just när de skulle börja prata på allvar om att det faktiskt kan vara något snäpp värre än Varenne. Väldigt synd att inte de där två var igång samtidigt!

Manprinsen (+50), oinkk (+5), Om_sommaren (+5), 1William (+5), hejje (+20), Cleon_9 (+3), AMHC (+1), lokatten (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:38   #104

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Björn Goop visade återigen vilken gris han är, körde helt efter Tarzans instruktioner och tryckte sönder Spartan Kronos. Hade inte det minsta intresse av att köra sin häst för bästa möjliga placering. Inte så svårt för Örjan att vinna då när det är bäddat och klart.
Att han ser fortsätter köra hästar åt fuskaren Fabrice Souloy säger det mesta om hans totala brist på moral och lojalitet mot fair play inom travet.
tror du på allvar att tarzan behöver ge "instruktioner" till sina kuskar för att se till att Nuncio ska slå spartan kronors?
lokatten (+5)
Gammal 2016-08-17, 21:39   #105
Ace

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Vad hade du i sjätte?
Frågan till Shooter.
Gammal 2016-08-17, 21:39   #106

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 912
Standard

Citat:
ha ha typiskt Melander, andra hästen dödas och Nuncio enkelt
jop, taskigt för de som lirat vinnare, tvilling, trio, v5, v75, raket, dubbel med volstead, stallköret suger fett, men va ju inte helt oväntat
kowitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:39   #107

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mycket skitsnack om Björn och Melander nu. Hur fan kan man tro att en häst som Nuncio behöver hjälpryttare i ett sånt här lopp!!?? Vinner ju Elitlopp och nästan alla andra lopp också utan draghjälp. Gå och lägg er, eller hitta något med substans att klaga på.

för Nuncio! Undrade just när de skulle börja prata på allvar om att det faktiskt kan vara något snäpp värre än Varenne. Väldigt synd att inte de där två var igång samtidigt!
Exakt! Går i tredjespår och dödens etc. i Elitloppet mot världseliten. Mötte inte de värsta idag. Samtidigt som Goop blev hängades i tredje och var tvungen att gasa framåt.
Trinity (+1)
Gammal 2016-08-17, 21:40   #108

Standard

Citat:
Jag tror inte att det franska systemet ska vålla honom några problem. Vincennes borde kunna funka bra också, med tanke på Nuncios otroliga styrka. Det vore grymt kul om han skulle vinna Prix d'Amerique.
tror inte jag heller, hästen är ju cool. Men övning ger ju färdighet
Gammal 2016-08-17, 21:40   #109

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Frågan till Shooter.
Jag gjorde en V5:a med spik på Nuncio och Anna Mix som jag skrev tidigare. Är med på en V75:a, men den har jag inte gjort själv.
Gammal 2016-08-17, 21:41   #110

Standard

Volstead kördes för bästa placeringen va!? 🙄 Stallkörning existerar ju inte i alla fall...
Gammal 2016-08-17, 21:42   #111

Standard

Citat:
Exakt! Går i tredjespår och dödens etc. i Elitloppet mot världseliten. Mötte inte de värsta idag. Samtidigt som Goop blev hängades i tredje och var tvungen att gasa framåt.
Oj vad synd om stackars Björn som var tvungen att gasa framåt.....
Gammal 2016-08-17, 21:42   #112

Standard

han fick en kass start. Sen skulle han aldrig köra sådär mot nuncio om det var han som var i spets. Det kan en efterbliven sotkorv räkna ut.

Så även om det inte var planerat så vart det som Melander ville ha ändå.
Gammal 2016-08-17, 21:42   #113

Manprinsens avatar

Sharp$: 2289
Standard

Citat:
tror du på allvar att tarzan behöver ge "instruktioner" till sina kuskar för att se till att Nuncio ska slå spartan kronors?
Självklart, och allt ont som händer här i världen är guldhjälmens och Tarzans fel. Har du inte lärt dig det än?

Volstead har ju aldrig tålt att gå en repa i dödens heller, så skör som den hästen är...
Trinity (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:44   #114
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Spartan Kronos kan vinna detta lopp utan galopp sa bra är hästen..
Där fick vi nog se botten i Lugauers....hoppas man slipper alla tipsnickar på att den här ska vinna Guld pisslätt i fortsättningen....
Gammal 2016-08-17, 21:45   #115

Shooters avatar

Standard

Conrad anser inte att Spartan Kronos blev sönderkörd, utan menar på att hästen skulle ha klarat det där. Han är nedstämd över hästen prestation istället. Det kanske ger lite perspektiv på diskussionen.
Gammal 2016-08-17, 21:47   #116
Ace

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Skönt att det är några år emellan... Unnar Nuncio segrarna!
Gammal 2016-08-17, 21:48   #117
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
ÄCKLIGT ATT SE!!!
FY FAN FÖR STALLKÖRNING, BORDE FÖRBJUDAS. SPARTAN HAR INTE EN CHANS MOT TVÅ HÄSTAR!!!
FY FAN FÖR MELANDER-SVINET!!!
Spartan Kronos hade inte en sportmössa mot Volstead, ens. Trots att Volstead tryckte på i dödens så var Spartan Kronos kall redan 400 kvar. Fullständigt söndermosad. Krossad.

Volstead gör det bra som ändå håller farten in mot mål. Lugauer har väl knappt kommit i mål än?
Manprinsen (+10)
Gammal 2016-08-17, 21:49   #118

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2119
Standard

Tacksam, kåt och glad Je suis Chatarina
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 21:51   #119

Standard

Det är just det som är grejen att varför behöver Volstead köras så grymt hårt, Spartan har ju ingen chans ändå och Nuncio vinner hur som helst. Märkligt och oschysst tycker jag
Gammal 2016-08-17, 21:55   #120

Shooters avatar

Standard

En 15-procentare i avslutningen. Trodde Jennifer skulle få bättre fart på sin.
Gammal 2016-08-17, 21:55   #121

Standard

grattis shooter och alla andra som vann nåt ikväll, nya tag imorgon med v64 bergsåker, svåra och öppna lopp
Gammal 2016-08-17, 21:56   #122

Shooters avatar

Standard

Citat:
grattis shooter och alla andra som vann nåt ikväll, nya tag imorgon med v64 bergsåker, svåra och öppna lopp
Tack! Få se om jag lirar något före lördag. Lycka till!
Gammal 2016-08-17, 21:58   #123
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

avd7.
Jag avslutar med en rolig spik.
5 Gunell Palema gick ett starkt slutvarv fram till seger senast. Ikväll förstärker dessutom Adielsson i sulkyn. 14% är ett fynd!
Agree....!
Gammal 2016-08-17, 22:00   #124
DanneKing
Guest

Sharp$:
Standard

SÅ JÄVLA KORKADE NI ÄR PÅ DETTA FORUM SOM FÖRSVARAR STALLKÖRNINGEN A´LA MELANDER! GÅ OCH LÄGG ER, IDIOTER!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 22:03   #125

Standard

Citat:
Tack! Få se om jag lirar något före lördag. Lycka till!
ok väntar på dina spikar till lördag
Gammal 2016-08-17, 22:07   #126

Standard

Citat:
SÅ JÄVLA KORKADE NI ÄR PÅ DETTA FORUM SOM FÖRSVARAR STALLKÖRNINGEN A´LA MELANDER! GÅ OCH LÄGG ER, IDIOTER!!!
lär dig trav istället. Kan va bra i framtiden om du ska spela nåt tänker jag
Gammal 2016-08-17, 22:08   #127
Banned

Standard

Citat:
Sorry, jag kan inte se att nån har försvarat nån stallkörning. Om Volstead hade kastat in handduken i sista sväng så hade det varit en annan femma. Men nu vek Spartan Kronos ner sig, totalt.

Helt förståeligt, 10-10.5 första 1000/1500/2000 kan knäcka den bästa....eller en uppskruten silverhäst från skåne....
Gammal 2016-08-17, 22:15   #128

Standard

Bögörjan hann väl dit med 2an? Till andra priset, yes. Fin tvilling, reden förvandlar även den skräphögen. Aldrig sprungit under 1.15

Senast redigerad av shjuve9le den 2016-08-17 klockan 22:30.
Gammal 2016-08-17, 22:31   #129

Standard

Citat:
lär dig trav istället. Kan va bra i framtiden om du ska spela nåt tänker jag
Du kan ändå inte hålla med om att det var snyggt gjort.

Omvänt med nuncio tryckandes så tror jag volstead hade varit på linjen med nuncio
Gammal 2016-08-17, 23:22   #130

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4757
Standard

Det är samma sak varenda gång:NU vann Nuncio och var bäst.OM jag satte raden x 100 idag vore jag rik.Och du Om-sommaren hur mycket vinner du med din kaxiga attityd.Lägg ner och bli ödmjuk:själv fortsätter jag min vinnarresa med tvillingar,tips till er alla vilket bra spel
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-17, 23:36   #131

Standard

Det finns alltid ett gäng enögda personer här på forumet som alltid försvarar Goop oavsett hur korkade styrningar han gör....suck
Gammal 2016-08-18, 00:14   #132
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det finns alltid ett gäng enögda personer här på forumet som alltid försvarar Goop oavsett hur korkade styrningar han gör....suck
Va? Det finns väl ingen här som försvarar Olle Goop, mer än att han är välkommen i loppen för "slocknade stjärnor".....
Gammal 2016-08-18, 04:02   #133

Sharp$: 405
Standard

Jag tyckte Nuncio hade jättechans att vinna här. Mot jämnåriga som hade tjänat en "bråkdel", nåja, av hans 22,9 miljoner. Och som hade fått en liten extravila pga förkylning... Och med Örjan - som inte gärna ser någon annan vinna ett miljonlopp. Och hyfsat spår. Bombsäker spik!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 05:28   #134

Sharp$: 405
Standard

Kevin Oscarsson

Bra gjort av Kevin att bli tvåa i Jubileumspokalen. Bara 21 år.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td