Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-10, 17:26   #31

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Bästa spiken ikväll Berghs 6 Angle Of Attack! Favorit på 20% i ett lopp som det är rundspel i! PERFEKT spik! Berghs stallform är på kraftig väg uppåt och här tar hästen spets i ett naffs! Var smällfin sist och Bergh tror på bra SOS-chans. Det gör jag också!

Min andra spik är det ännu bättre värde på men inte lika klar! Dock ENORMT underspelad!
Stall Kolgjini har också uppåtform i stallet och när man selar ut en häst i dokumenterad form med extremt god spetschans som dessutom får en ruskig kuskförstärkning i jollen ja då hamrar jag in spiken till 8% utan att blinka! Christoffer Eriksson är MYCKET bättre i sulkyn än både Adrian och Lutfi tillsammans! 3 Rajesh Face i sista är hästen jag talar om!

Det räcker så!
Jag tror mycket på Angel Of Attack och spikar eventuellt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 17:26   #32

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Part Two är en av spikarna rundar hela fältet
Gammal 2016-08-10, 17:28   #33

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6604
Standard

Citat:
Bästa spiken ikväll Berghs 6 Angle Of Attack! Favorit på 20% i ett lopp som det är rundspel i! PERFEKT spik! Berghs stallform är på kraftig väg uppåt och här tar hästen spets i ett naffs! Var smällfin sist och Bergh tror på bra SOS-chans. Det gör jag också!

Min andra spik är det ännu bättre värde på men inte lika klar! Dock ENORMT underspelad!
Stall Kolgjini har också uppåtform i stallet och när man selar ut en häst i dokumenterad form med extremt god spetschans som dessutom får en ruskig kuskförstärkning i jollen ja då hamrar jag in spiken till 8% utan att blinka! Christoffer Eriksson är MYCKET bättre i sulkyn än både Adrian och Lutfi tillsammans! 3 Rajesh Face i sista är hästen jag talar om!

Det räcker så!
Angle är vi helt överens om, spikar. Mer tveksam till Rajesh, är rädd att favoriten bara är bäst. Men vid gardering, absolut. Även intressant med bfro och Björn på 8.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 17:34   #34

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:

Det räcker så!
Får nog revidera "extremt god spetschans" men bra lopp i främre träffen och kanske spets får den! Blandade ihop hästen men en annan.... Tror dock inte mindre på hästen för det! SPIKAS!
Gammal 2016-08-10, 17:36   #35

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Angle är vi helt överens om, spikar. Mer tveksam till Rajesh, är rädd att favoriten bara är bäst. Men vid gardering, absolut. Även intressant med bfro och Björn på 8.
Ingen häst går bara ut och vinner med Tobbe "fd" Jansson i sulkyn! Hans reaktioner duger inte längre! Tror den hamnar på vingel och får dödens! Rajesh är mer startsnabb och kommer före! Skiter fullständigt i Luddes "platschans-snack"! Med Eriksson i sulkyn blir den 20 meter bättre!
Gammal 2016-08-10, 17:38   #36

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1368
Standard

Favoriter i fara

Roses Glory
Verkar osäker vid laddning se Solvalla 0528 lite långsam start Åby 0519
var hamnar favoriten? garderingsbar!

Mellby collector
Kuskminus måste köra sig till ledningen Roger America rusar typ kan häxa till det för favoriten garderingsbar!

Sundsvik Mayday
Ovan voltstart enda starten i volt från tillägg nu mitt i hästhögen
Garderingsbar

Favoriter med bästa chansen (enl mig)

Undine
Skoryck nedstruken bästa hästen !

Faye Bros
Missar inte ledningen spets och slut!

Lycka till alla!
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:05   #37

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NORTHLAD Visa inlägg
Favoriter i fara

Roses Glory
Verkar osäker vid laddning se Solvalla 0528 lite långsam start Åby 0519
var hamnar favoriten? garderingsbar!

Mellby collector
Kuskminus måste köra sig till ledningen Roger America rusar typ kan häxa till det för favoriten garderingsbar!

Sundsvik Mayday
Ovan voltstart enda starten i volt från tillägg nu mitt i hästhögen
Garderingsbar

Favoriter med bästa chansen (enl mig)

Undine
Skoryck nedstruken bästa hästen !

Faye Bros
Missar inte ledningen spets och slut!

Lycka till alla!
Jag vet inte om de står för skorycket på Undine. Tarzan skriver i Aftonbladet att den ska köras med skor.
Gammal 2016-08-10, 18:07   #38
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Om Bergharn har fått ordning på 7 Carelin så måste väl det kunna vara kvällens spel? Det här är ju en riktig tanks. 7ggr?

2 Roger Amerika bfro - 4%? Vann inte den här V75 i vintras?

Syn på favoriten i sista avdelningen säger jag.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:11   #39

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspapito Visa inlägg
Det jag tror du är ute efter, Rickyfashion, ligger under "Tips" fliken inför V86 samt V75 med benämningen "Loppkommentarer", kommer ut måndag 14.00 (v86) samt torsdag 14.00 (v75).

Med tanke på utseende så misstänker jag att ATG samarbetar med Travfakta när det gäller detta, och kanske således bara kommer att finnas under en begränsad tid (för att marknadsföra sig och därefter "stänga av" gratisflödet) ??
Det har funnits tillgängligt för V86+V75 i åratal. Dock har det inte varit lika lätthittat på "nya sajten". ( Den fullständiga betaltjänsten innehåller MYCKET mer information och sök-/sorteringsmöjligheter än bara den statiska 5-startlistan. )

Att just det där lilla smakprovet ska försvinna inom förutsebar framtid tror jag är mycket långsökt.

Travfakta huserar mycket riktigt under TR Media som ägs äger Travronden. Om jag har förstått det hela rätt så är ST huvudägare,
Gammal 2016-08-10, 18:16   #40

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mlinke Visa inlägg
Kan man se anledning till strykningar någonstans? Tänker på Berghs två ikväll, sjukdom i stallet eller skadade?

Angående Talassio/Mellby Collector: Har inte Örjan valt den häst som stallet ser med störst vinstchans? Han har ju kört minst de 5 senaste på båda så borde väl vara ett rimligt antagande?

Mellby Elegant = str, påg.vet.behandl.

Global Money = str, hälta

www.travsport.se
Gammal 2016-08-10, 18:23   #41
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Det blir ett litet ett idag:

V86
1: 2 Roses Glory
2: 8 Undine
3: 1 Faye Bros
4: 2 Ottens Casher
5: 2, 3, 4, 6, 7, 9, 11
6: 7 Carelin
7: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 15
8: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12

Sitter spikarna så kanske man kan få ett par sexor iaf...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:33   #42

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Blir ett litet system

1) 2 (dagens klaraste)
2) 8 (överlägsen häst, som stallet tror på)
3) 1 (SoS)
4) 2,3,4,6 (streckar favoriterna)
5) 6 (Walmanns bästa chans idag)
6) 6,8 (8 värmer just nu som den kanon han är. Provar mot favoriten)
7) 1,2,3,13,15 (3 hoppar nog. 2 var jättebra senast och underskattad här)
8) 2,4,5,7 (streckar inte luddehästen 3 - ej heller 9 - de enda som har chans mot mina streck)

Kostar 40:-. Som hittat.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:45   #43
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ingen häst går bara ut och vinner med Tobbe "fd" Jansson i sulkyn! Hans reaktioner duger inte längre! Tror den hamnar på vingel och får dödens! Rajesh är mer startsnabb och kommer före! Skiter fullständigt i Luddes "platschans-snack"! Med Eriksson i sulkyn blir den 20 meter bättre!
I vilket lopp med bilstart har Rajesh påvisat startsnabbhet ?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:47   #44

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3597
Standard

hej doob allt väl vad har du för system man
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 19:16   #45

Shooters avatar

Standard

Spikar blir Roses Glory, Undine och Angel of Attack. Sparlopp på Västerbo Arthur och Mellby Collector. Nu kör vi!
Svara

td