|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-08-02, 22:43 | #61 |
Underbart
Underbart att slippa Olle och hans okunniga kommentarer om travtävlingar
utanför Jägersro, Kalmar och Halmstad. Han tror fortfarande att Jägersro är en storbana, glöm det! Fyll loppen, titta på andra banor-spel, publik och håll käften! Behöver väl bidrag som hela Malmö behöver, Sorgligt--Klipp dig för fan och skaffa dig ett jobb, gäller hela Malmö! Malmö är tragiskt för hela landet, tyvärr har det förökats sig till andra delar av landet. Gäller även travet! |
|
2016-08-02, 22:47 | #62 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+10) |
||
2016-08-02, 23:07 | #63 | |
Banned
|
Citat:
Alt 1 1 Kenneth Haugstad X Stefan Persson 2 Bo Falsig Alt 2 1 Kjell P Dahlström X Hans R Strömberg 2 Troels Andersen Alt 3 1 Jan Myrdal X Hans Holmér 2 Carl Bildt |
|
2016-08-02, 23:13 | #64 |
Det kan man undra? Tomma flugor surrar mest. Jag saknar Olle och hans
travengagemang. Inte många här på sidan som är i närheten av Olles kunnande. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
levin1891 (+10) |
|
2016-08-02, 23:22 | #65 | |
Citat:
Olle må vara skånsk patriot men kunnande har han och det finns INGEN på den här sidan som plöjer timmar för att sedan så matnyttigt dela med sig här på Sharps! Har stor respekt för mångas kunnande och bidrag men kan ärligt säga att INGEN är i närheten Olle att dela med sig av den volym information han så frikostigt bjuder mig/oss på! Förstår du inte det kan du fortsätta hålla dig under 80 inlägg (ta mig fan fler tecken i ett svar av Olle här på Sharps) du hittills presterat! Skämmes ta mig fan!
2016-08-03, 00:38 | #66 |
Kan enbart hålla med. Vart är olle? I dagens trav är ju utrustning och ändringar närmast A och O. Att han sedan delar med sig av detta är ju guld värt. Man kan välja att lyssna eller bara scrolla vidare. Du behöver inte läsa.
Jag uppskattar det dock och läser igenom och tar till mig. Vidare kan jag hålla med Olle om Norrlandstravet. Inte så att jag ratar det helt och hållet. Men det är bra mycket sämre nivå. Både på hästar och kuskar. Så är det bara. |
|
2016-08-03, 02:32 | #67 | |
Citat:
|
||
2016-08-03, 02:38 | #68 |
Olle har nog bara tagit semester från travet ett tag. SO drog ju ut på hjortronmyren efter den uttömmande veckan i Hoting. Hoppas han har hittat hem igen.
|
|
|