Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-30, 10:32   #31

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Åh herregud...
Såh ska det låta!

Master of the Universe är ett annat passande namn
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-30, 11:59   #32

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Åsikterna går isär vilken som är den bästa kusken. Sanningen är att det alltid kommer att finnas subjektivitet i en sådan utnämning. Men i min bok är Björn Goop fortfarande obestridlig etta. Han har allt: Påläst, känsla, vinnarskalle, taktiker, flexibel, erfaren och har de andra kuskarnas respekt.

Gällande grupperingar så är det absolut viktigt att ha koll på detta. Men de etablerade kuskarna brukar som sagt inte tokköra mot varandra.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 14:18   #33

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 481
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det finns ett gäng kuskar (ex. Tomas Pettersson, Troels Andersen m fl) som gärna lämnar fördel till toppkuskarna, tar upp för att släppa ner i andrapar utvändigt, väljer att vika ner invändigt invändigt istället för att hålla kvar utvändig position osv. Vet inte om det räknas, kan väl knappast räknas som en "gruppering", det handlar väl mer om ointelligens....

Annars finns det en f d Jägersrokusk som vid några tillfällen, lite oväntat, lämnat fördel åt en tidigare Jägersrokollega, med glada odds som resultat - även på V75. Den grupperingen brukar jag titta efter, när det är läge...
Det är sådant här jag startade tråden för, kan du utveckla med flera och Jägers infon?
Spetsochslut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-01, 15:23   #34

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2502
Standard

Jag såg på åby för några år sedan ludde o conrad lugauer snacka ihop sig när värmde häst innan loppet. Visst blev det så taktiken var ihop snackad mellan ludde o conny den gången när loppet blev kört på ett visst sätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spetsochslut (+5)
dumle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-11, 22:22   #35

Standard

Uhrberg kanske en kusk som inte ger andra fördelar eller bryr sig om vem han möter också?
Gammal 2016-08-11, 22:34   #36

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

att ge "andra fördelar" så är det ju något som är fel och om du tror att det är så skall du sluta spelar på trav.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-12, 14:53   #37

Standard

Alla är de människor och fungerar på olika sätt och så länge jag förstår mönstren i hur det fungera så kommer jag inte att sluta spela på trav. Men visst har man vacklat ibland när det sker stallkörningar, prepareer, dopingfall och annat.
Gammal 2016-08-12, 20:39   #38
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spetsochslut Visa inlägg
Det är sådant här jag startade tråden för, kan du utveckla med flera och Jägers infon?
"Med flera":

Ta Per Lennartsson. Idag hade han möjlighet att få rygg på U.S.D och en skön (gratis) andraplats.

Vad gör ******? Jo, han tar spets - och låter Ulf Ohlsson köra över honom. Resultat? Tja, hamnar plötsligt i tredje invändigt och klättrar i rygg på Reven. Självförvållat - och alldeles urbota dumt. Närmast infantilt. Varför anmälde han överhuvudtaget, med det beteendet?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td