Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-24, 12:08   #16

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Så resonerade jag igår vad gällde Goops mindre streckade favoriter/andrahandare. Gick utmärkt, men de besluten gällde dryga 20-procentare. 50-procentare gör jag tvärtom med, de ska fällas! Jag var nyss inne på att spika Unters nr 11. Men 9 och 5 hoppar också upp och vill ha uppmärksamhet...

Jag kommer ihåg den gamla spelregeln "Spika aldrig en häst med ett ägg senast". Det är inget jag följer direkt slaviskt, men en häst startar nästa lopp som den avslutade det förra. Nu har jag nog dragit alla gamla klyschor. Som sagt: jag köper ditt resonemang om det gäller en bortglömd häst som spelarna tappat. Men det tycker jag inte gäller här.
Känslan är dock att Walmann inte tar ut hästen igen om den inte skulle vara i ordning, och då duger den en bit här.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:09   #17

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5012
Standard

Är det någon som vet hur bra Per Nordström är på att köra på klocka/taktiskt? Vet jag att jag kan lita på honom så spikar jag mig ur loppet.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:12   #18

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Borde inte Sambuca Knight vara favorit i avd 2? Går ju i princip låga 13-tider varje gång i årets starter, ofta mot tuffare gäng än så här, ensam på spring från tillägg...

Jag spikar den iaf
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:15   #19

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Känslan är dock att Walmann inte tar ut hästen igen om den inte skulle vara i ordning, och då duger den en bit här.
Överstreckad kan man hålla med om, men 3,15 på unibet kanske går att prova...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:18   #20

Standard

[QUOTE=Windy ways? Trots procenten (och att en favorithäst är med i loppet, Alvena Take It) övervägde jag att spika. Sedan drog jag mig till minnes att någon i lajven igår flaggade för osäkerheter kring stallform/eventuell sjukdom eller liknande när de pratade om Call Me Keeper. Det var inga fakta, bara en känsla från någon. Det gör att jag känner att jag måste tänka ytterligare ett varv här.[/QUOTE]

Att Call Me Keeper skulle vara sjuk eller ur form när den rekordsänkte med en sekund på distansen låter ju rent befängt. Anna Mix var grym igår när den fick tugga på i spets i hårt och jämnt tempo, inget minus till Call Me Keeper i min bok iaf.
Gammal 2016-07-24, 12:21   #21

Standard

Fan man skulle ha en spåkula och se på vilket humör Hillustrious, men även Svanen Jr är på idag... Laddas det för fullt från start eller bara en bit och sen ner i banan så får favoriten bestämma?
Gammal 2016-07-24, 12:23   #22

Shooters avatar

Standard

Det låter på Walmann som att Spoil Me ska köra till spets och släppa. Då riskerar man att hon fastnar, så då måste jag gardera.
Gammal 2016-07-24, 12:24   #23

Sharp$: 5012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Fan man skulle ha en spåkula och se på vilket humör Hillustrious, men även Svanen Jr är på idag... Laddas det för fullt från start eller bara en bit och sen ner i banan så får favoriten bestämma?
Rafolo håller väl spets lite som den vill?
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:27   #24

Shooters avatar

Standard

Kommer Princess Face ut i tid så vinner hon nog Stochampionatet, men den går heller inte att spika. Fördel Patithea Face på spets.
Gammal 2016-07-24, 12:34   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Rafolo håller väl spets lite som den vill?
Jag kanske är lite förblindad av hur Hillustrious var i Sprintermästaren förra året (framförallt uttagningsloppet)
Gammal 2016-07-24, 12:36   #26

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Kommer Princess Face ut i tid så vinner hon nog Stochampionatet, men den går heller inte att spika. Fördel Patithea Face på spets.
Kommer ut?

Hon håller väl spets hur enkelt som helst...sen att hon inte har en chans att vinna loppet från spets utan får lov att släppa till stallisen och hoppas på tur är ju en annan sak...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:37   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Kommer ut?

Hon håller väl spets hur enkelt som helst...sen att hon inte har en chans att vinna loppet från spets utan får lov att släppa till stallisen och hoppas på tur är ju en annan sak...
Hon kommer inte att köras i spets, utan i rygg på Adrians uppsittning. Så det behövs att hon får en lucka och kommer ut.
Gammal 2016-07-24, 12:39   #28

Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Jag kanske är lite förblindad av hur Hillustrious var i Sprintermästaren förra året (framförallt uttagningsloppet)
Även förra starten var den GRYM. SOLVATO, före sej i mål, men varvade på 10,0.
Höll strålande,
Henke diablo, grymt startsnabb , om den laddas
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:47   #29

Shooters avatar

Standard

Hoppas att Veijo håller hela vägen nu. Barbara L.Hanover är lirad till under 2 ggr i sin debut. Ofattbart även om den skulle vinna.

Vilket den gjorde.
Gammal 2016-07-24, 13:03   #30

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Hon kommer inte att köras i spets, utan i rygg på Adrians uppsittning. Så det behövs att hon får en lucka och kommer ut.
Jag skulle tro att Örjan tar dödens och då skall det mycket till för att det skall bli någon lucka för rygg ledaren...
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td