Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-24, 19:27   #151

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Om du hade sett något lopp med kolgijini i spets, så drar han undan sista 700-800m , då får ryggledaren fritt i tid
Sett många lopp med den kusken finns bara en sak kör framåt.
Gammal 2016-07-25, 09:27   #152

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Klart som fan att Adrian blev besviken när han annars hade fått vinna ett storlopp till. Blir man inte det så har man ingen vinnarskalle. Örjan gjorde fel och är man att erkänna det, så det är inget att snacka om. Han tog inte vara på sin hästs bästa chanser.

"Det blev för tufft för henne med facit i hand. Jag borde ha lagt upp det annorlunda. De var besvikna på mig med all rätt, det var ett dåligt upplägg av mig helt enkelt, säger Örjan Kihlström."
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 09:49   #153

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Klart som fan att Adrian blev besviken när han annars hade fått vinna ett storlopp till. Blir man inte det så har man ingen vinnarskalle. Örjan gjorde fel och är man att erkänna det, så det är inget att snacka om. Han tog inte vara på sin hästs bästa chanser.

"Det blev för tufft för henne med facit i hand. Jag borde ha lagt upp det annorlunda. De var besvikna på mig med all rätt, det var ett dåligt upplägg av mig helt enkelt, säger Örjan Kihlström."
Adrian är bedrövlig! Vinnarskalle ska man ha men det där lilla blöjbarnet beter sig som en travets brat!

Det är för i helvete en Stochampionatsfinal och skäller på Örjan och bölar ut i TV att Örjan borde ha släppt!!?

Tycker inte Örjan gjorde ett skit fel! Hästen vann försöket, misstänks ha toppform och får spets och möjlighet att hålla favoriten utanför! Klart som FAN han ska köra i spets! Pappa och son Kolgjini trodde sig ha kört loppet på förhand! Man räknade med andrahästen i spets och släpp till blöjan och jag tror att Hybris-familjen redan räknat in dubbelsegern! Det lät åtminstone så i alla förhandsintervjuer! Mer eller mindre mellan raderna!

Nääää! Lågt beteende och dom borde skämmas!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 10:36   #154

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Hur många gånger har Kolgjinis svarat spets med en häst som haft mindre vinstchans än Örjans i går?

Vissa har inte kommit i mål än.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+50)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 11:30   #155

Standard

Om ni tror att Örjan går ut för att förstöra lopp så tror ni fel.Nör hästen lämnar bilen så kör man där efter hur hästen känns den dagen och redens häst kändes bra.Sen vad Adrian säger är ju att han är sur och grinig för han gör bort sig själv med hästen.Så någon vinnarskalle har han inte.

Senast redigerad av Spiken64 den 2016-07-25 klockan 11:32.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 11:35   #156

Standard

Hästar med ett lopp i kroppen som Örjans igår var ju också betrodd i loppet och kvalde väldigt bra.
Gammal 2016-07-25, 12:03   #157

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

En annan väldigt betydande faktor är ju att Stall Zet äger In Toto Sund. Ågerup struntar givetvis i ev prisplaceringar, han vill vinna troféer (med all rätt).

Att Örjan då skall ge upp loppet finns ju inte på kartan. Hade hästen varit amatörtränad och ev prispengar livsviktiga för verksamheten hade han kanske släppt.

Minns när Lennartsson hade synpunkter på Adrians sena svar i derbykvalet mot Cash Gamble som var stor förhandsfavorit till derbyt. Då gick hela Kolgjini-klanen till hånfulla angrepp mot Per i media efteråt.

Jag är oerhört förvånad att Örjan var så ångerfull efteråt, han spände bågen och körde för vinst. Hade varit nödvändigt och uppfriskande om han rutit ifrån i eftersnacket.
Stall Kolgjini är ingen av hans arbetsgivare heller..

Sen kan vi leka med tanken att Bergh eller Walmann levt rövare som Kolgjinis pga ett taktikval likt detta, då hade Lennart Persson ägnat kommande 6 veckor åt hånfulla krönikor. Nu givetvis inte ett uns kritik, snackas istället om "kolgjinis vinnnarskallar"
Altoc (+5), MattiasB75 (+5), abstruse (+10)
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 12:06   #158

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Om ni tror att Örjan går ut för att förstöra lopp så tror ni fel.Nör hästen lämnar bilen så kör man där efter hur hästen känns den dagen och redens häst kändes bra.Sen vad Adrian säger är ju att han är sur och grinig för han gör bort sig själv med hästen.Så någon vinnarskalle har han inte.
Som sagt: Örjan insåg att han gjorde fel och inte gav sin häst bästa möjligheten i loppet. All heder åt hans självinsikt. Så är det med det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 12:13   #159

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2397
Standard

Skulle ha valt den bästa kusken i lärlingsloppet..Håkan körde som en gud
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 12:44   #160

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lelle_16 Visa inlägg
Skulle ha valt den bästa kusken i lärlingsloppet..Håkan körde som en gud
amatör.

Ja inte du alltså. Håkan är amatör och inte lärling.
Gammal 2016-07-25, 13:57   #161

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hilding Visa inlägg
En annan väldigt betydande faktor är ju att Stall Zet äger In Toto Sund. Ågerup struntar givetvis i ev prisplaceringar, han vill vinna troféer (med all rätt).

Att Örjan då skall ge upp loppet finns ju inte på kartan. Hade hästen varit amatörtränad och ev prispengar livsviktiga för verksamheten hade han kanske släppt.

Minns när Lennartsson hade synpunkter på Adrians sena svar i derbykvalet mot Cash Gamble som var stor förhandsfavorit till derbyt. Då gick hela Kolgjini-klanen till hånfulla angrepp mot Per i media efteråt.

Jag är oerhört förvånad att Örjan var så ångerfull efteråt, han spände bågen och körde för vinst. Hade varit nödvändigt och uppfriskande om han rutit ifrån i eftersnacket.
Stall Kolgjini är ingen av hans arbetsgivare heller..

Sen kan vi leka med tanken att Bergh eller Walmann levt rövare som Kolgjinis pga ett taktikval likt detta, då hade Lennart Persson ägnat kommande 6 veckor åt hånfulla krönikor. Nu givetvis inte ett uns kritik, snackas istället om "kolgjinis vinnnarskallar"
WORD!!

"Kolgrinisarna" ska ha all cred för frispråkigheten. Dom är en frisk fläkt i travsverige. Att dom sedan har i blodet att köra som Glada Hudik-teatern går att räkna på som spelare men gårdagens utspel visar enbart på hur klasslösa dom är, vilken hybris dom har samt vilken stor portion narcissism dom handikappas av! Särskild psykopativarning på "blöjan"!
Gammal 2016-07-25, 14:24   #162

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Jag orkar fan inte med ATG Live eller ännu värre Tv4:as produktion. Tack o lova att man numera kan välja banans kanal enbart.

En inte så liten del i det hela är väl ändå att detta sagts i affekt, tro fan att man får höra en del om man någon minut efter målgång sticker en mikrofon i trynet på de aktiva, vilket de älskar att göra !?

Kolgjinis har rätt i att Örjans spetssvar var ologiskt, även om han går för vinst och inte bästa möjliga måste ju ett släpp till någon som kör ifrån vara ett bra val. Att Örjan bekräftar detta gör det än mer sannolikt.

Själv är jag partisk, jag "gick på" snacket från Kolgjinis och trodde Pasithea var oslagbar, nu var hon riktigt bra men vann ändå inte. Hatten av för vinnaren, den tackade och tog emot och var i full spänst över mål.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 14:34   #163

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Jag orkar fan inte med ATG Live eller ännu värre Tv4:as produktion. Tack o lova att man numera kan välja banans kanal enbart.

En inte så liten del i det hela är väl ändå att detta sagts i affekt, tro fan att man får höra en del om man någon minut efter målgång sticker en mikrofon i trynet på de aktiva, vilket de älskar att göra !?

Kolgjinis har rätt i att Örjans spetssvar var ologiskt, även om han går för vinst och inte bästa möjliga måste ju ett släpp till någon som kör ifrån vara ett bra val. Att Örjan bekräftar detta gör det än mer sannolikt.

Själv är jag partisk, jag "gick på" snacket från Kolgjinis och trodde Pasithea var oslagbar, nu var hon riktigt bra men vann ändå inte. Hatten av för vinnaren, den tackade och tog emot och var i full spänst över mål.
Skitsnack!! Dom är professionella yrkesmän (och ett litet bortskämt crybabybarn) som skall kunna uppföra sig även om det är minuter efter målgång! Kan dom inte det ska dom avböja intervju eller be om att få återkomma. Blöjans intervju var heller inte direkt efter målgång! Han hade börjat klä av sig och borde haft tid att tänka till!

Nääää! Ballongen sprack! Deras hybris steg dom åt huvudet och sedan grinade dom som bortskämda barn när det inte blev som dom ville! PUNKT!
Gammal 2016-07-25, 14:42   #164

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Men haha du gapar som en dåre utan att precis ha gått i mål i ett viktigt lopp eller har jag missat något?

Tycker inte det är en ok produktion, otroligt respektlöst allt som oftast, och "skitsnacket" står du själv för.
1William (+2)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-25, 15:28   #165

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Skitsnack!! Dom är professionella yrkesmän (och ett litet bortskämt crybabybarn) som skall kunna uppföra sig även om det är minuter efter målgång! Kan dom inte det ska dom avböja intervju eller be om att få återkomma. Blöjans intervju var heller inte direkt efter målgång! Han hade börjat klä av sig och borde haft tid att tänka till!

Nääää! Ballongen sprack! Deras hybris steg dom åt huvudet och sedan grinade dom som bortskämda barn när det inte blev som dom ville! PUNKT!
Vilken RAPPAKALJA,
Så Örjan ljuger i tv ,när när han erkänner sitt misstag , klart han gjorde fel annars är han inte näst sist i mål, kanske topp 3 från rygg ledaren,
Dåligt påläst, och det händer väl oss trav spelare ibland,

Men oftast när topp kuskarna kommer till spets så ska man svara bara för sakens skull, den ende som inte tar ett NÄ är ju J Takter, och då blir det kanske för mycket av det goda
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td