Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-18, 11:35   #16

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1541
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Om du menar odds med odds så är det klart först efter målgång.

Mvh Uffe
Med "odds" menar jag det "odds" man får av spelarkollektivet. Och det oavsett spelform. Behöver inte vara ett decimalodds eller xx för 10.

( Insatsfördelningen är det inverterade oddset, spelavdraget oräknat. Och för streckspelen är det "klart" någon minut efter spelstopp. )
Gammal 2016-07-18, 11:49   #17

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1201
Standard

Jag tror Folli blir ett stort skrik tills på lördag.

Lågt rankad imorgon, 1-2-4-8-12 kommer säkert bli rankade före, kanske ngn till.

Sen kommer betaltjänsterna på fredag, då börjar procent vandringen.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 15:05   #18

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Snabb-analys

v75-1
14 Some Summit brakfavorit. Motiverad sådan. I jakten på miljonerna garderar jag. Främst med 3 Evening Prayer, som kan bli svårfångad i spets. 6 Above All nämndes i TT:s podcast liksom 12 Cantabs Fortune som nästagångare.

v75-2
Öppet lopp. Tar ställning och chansspikar 10 Cantona Mearas. Lät uppåt senast från Stall Båth. Ni som garderar vidare bör tänka på 2 Pirate Broline , som har formen på topp.

v75-3
Tre hästar bör räcka långt. Tipsettan går till 5 Anna Mix som nu körs av Erik Adielsson ffg. Värmde mkt bra på Jarlsberg. Stark sak som är ute på rätt distans nu. 9 Call Me Keeper gjorde det strålande senast, men får stå i skymundan för min tipsetta. Sista strecket går till 2 Solvato.

v75-4
Tar med fem hästar , där 4 Scarlet Ribb är ett kul drag ! 5 Please Mr Plesase såg finfin ut senast , men ett femtespår är ej optimalt.

v75-5
3 Salsomaggiore hoppade senast mot ett tufft gäng på Jägersro. Spikar i ett annars streckkrävande lopp , där Adrian & hästen är ett samspelt ekipage. Spets och slut !

v75-6
11 Nadal Broline är utöver det vanliga med sin löpskalle. Spikförslag. 1 Seedorf O.M.F har lottats till ett gyllene läge. Leder länge. Bedövaren i loppet är 8 Berghults Leffe , som också denne TT språkade om. 4 Fridericus = dags nu?

v75-7
4 Furious Francis får tipsnicken i ett hårt lopp. Pappa Olle kör möjligtvis bästa hästen i fältet. Måste med på lappen. Rysaren är 12 Officer CD , som nu körs av Örjan . Megaplus! 10 Juvels Boy nu med lopp i kroppen. Tidig.

systemförslag
3.6.12.14
10 Cantona Mearas
2.5.9
1.4.5.7.11
3 Salsomaggiore
1.4.8.11
1.4.10.12

960 rader / bolagsspel 50kr per andel

Stora Bolaget
3,14 (12,6)
2.3.4.5.6.8.10.11(1,7)
2,5,9(4,7)
1,4,5,8,11(6,7)
3,4,11,12(6,15)
4,6,11(1,3)
10 Juvel's Boy (1,4)

2880 rader (bolagsspel)

Senast redigerad av spalato den 2016-07-21 klockan 16:54.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 16:24   #19

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
On Hold såg klart dålig ut i sitt vinstlopp senast allmänt trög krävs en labero för att få ordning på hästen igen.
Eller ett körspö....
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 16:27   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Finns inget spelvärde på nästgångaren Star Advisor Joli då Björn Goop hoppar upp kommer bli ett megaskrik den här gången.Sen trivs hästen förträffligt bra på axevallaovalen.
Du får nog ett hyfsat odds på Star Advisor Joli - trots BG i vagnen.

Han är inte tillräckligt kapabel att slå underdjuret Nadal Broline. Han får även jobbigt med Seedorf och en felfri Fridericus. Frode Hamre släpar en enda häst till Axevalla - Bruno di Quattro, som i år startat åtta gånger och vunnit sex.

Star Advisor Joli tycker jag är mer sprinterbetonad. Han såg bra ut senast men kommer sannolikt inte med på mitt system. Antingen spik på Nadal eller en handfull streck.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-18, 16:38   #21

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Du får nog ett hyfsat odds på Star Advisor Joli - trots BG i vagnen.

Han är inte tillräckligt kapabel att slå underdjuret Nadal Broline. Han får även jobbigt med Seedorf och en felfri Fridericus. Frode Hamre släpar en enda häst till Axevalla - Bruno di Quattro, som i år startat åtta gånger och vunnit sex.

Star Advisor Joli tycker jag är mer sprinterbetonad. Han såg bra ut senast men kommer sannolikt inte med på mitt system. Antingen spik på Nadal eller en handfull streck.
Där vill inte jag hålla med om att den är sprinterbetonad.Björn kör på väntan och tar dom till slut tror jag.
Gammal 2016-07-19, 09:14   #22

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Blev ganska nöjd hur dom tippade i fem tipoar v75 ranken på Star Advisor Joli.
Gammal 2016-07-19, 18:49   #23

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Där vill inte jag hålla med om att den är sprinterbetonad.Björn kör på väntan och tar dom till slut tror jag.
Jag fattar ingenting just nu....
Spekulerar ni i hur spelvärd Staro Advisor Joli är??
Alltså, Nadal Broline är med här!!
Antar att när ni spekulerar, låtsas ni att Nadal Broline blir struken, sjuk eller liknande?
Säger så här, kommer Nadal till start kan man spekulera hur mycket man vill men Nadal vinner det här
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-19, 18:50   #24

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Skriver inte mycket här nuförtiden men har den här gången lite "inside" att bjuda på om det nu kan kallas för det när samma info säkert kommer i andra intervjuer. Var hos Goops idag med brorsan som vunnit "hästen är din" och vår häst är då Furious Francis. Björn håller den som sin bästa vinstchans i omgången och det verkade som att han trodde det var klart så länge den höll sig i trav, i det närmaste ett klartecken från en Goopare. Matchas för att skickas ner till Frankrike i vinter och ska plocka lite pengar de närmsta månaderna för att kunna komma med där. Så de vill gärna göra bra ifrån sig reedan i det här meetinget med försöket nu och finalen på Åby.

Hästen såg ut att vara i fint skick (enligt mitt lekmansöga) och vad gäller galopperna på slutet så hade några av dem goda förklaringar. I svängen när den hoppade med segern klar fick den inget fäste och sist när den laddades från innerspår var inga konstigheter, det är ju nästan mer regel än undantag att de stressar upp sig och krånglar med de förutsättningarna. Björn och skötaren menade på att hästen inte är såpass strulig som raden visar nu.

Själv fick jag äran att köra Tiger Woods As och det var mer än tillräckligt att köra i 20-tempo, våldsamt kul att sitta bakom en häst med lite power i! Motorburna nöjen i all ära, men det där är något alla borde uppleva! Björn var lika trevlig och jordnära som man alltid trott genom att se på avstånd. Fantastiskt fin gård har de också, frågade tv-teamet om det var så här fint hos alla stortränarna men de höll med om att det här nog var lite alldeles extra.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+3), znipstern (+5), MattiasB75 (+10), spalato (+10), bokis29 (+5), Cleon_9 (+5), draken (+5), Manprinsen (+10), Emeffeff (+5), DIF (+2), Major (+10), abstruse (+2), Spojs (+2), coolmanriver (+4), PinkiePie (+5), hammering (+3), the_mirage (+100)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-19, 20:43   #25

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skriver inte mycket här nuförtiden men har den här gången lite "inside" att bjuda på om det nu kan kallas för det när samma info säkert kommer i andra intervjuer. Var hos Goops idag med brorsan som vunnit "hästen är din" och vår häst är då Furious Francis. Björn håller den som sin bästa vinstchans i omgången och det verkade som att han trodde det var klart så länge den höll sig i trav, i det närmaste ett klartecken från en Goopare. Matchas för att skickas ner till Frankrike i vinter och ska plocka lite pengar de närmsta månaderna för att kunna komma med där. Så de vill gärna göra bra ifrån sig reedan i det här meetinget med försöket nu och finalen på Åby.

Hästen såg ut att vara i fint skick (enligt mitt lekmansöga) och vad gäller galopperna på slutet så hade några av dem goda förklaringar. I svängen när den hoppade med segern klar fick den inget fäste och sist när den laddades från innerspår var inga konstigheter, det är ju nästan mer regel än undantag att de stressar upp sig och krånglar med de förutsättningarna. Björn och skötaren menade på att hästen inte är såpass strulig som raden visar nu.

Själv fick jag äran att köra Tiger Woods As och det var mer än tillräckligt att köra i 20-tempo, våldsamt kul att sitta bakom en häst med lite power i! Motorburna nöjen i all ära, men det där är något alla borde uppleva! Björn var lika trevlig och jordnära som man alltid trott genom att se på avstånd. Fantastiskt fin gård har de också, frågade tv-teamet om det var så här fint hos alla stortränarna men de höll med om att det här nog var lite alldeles extra.
Furious F. kan tänkas spikas på mitt stora bolag. Absolut. En rak dd således = 11/4
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-19, 22:13   #26

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Kul se hur det låter i Goop's V75-hörna.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-20, 01:19   #27

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Jag fattar ingenting just nu....
Spekulerar ni i hur spelvärd Staro Advisor Joli är??
Alltså, Nadal Broline är med här!!
Antar att när ni spekulerar, låtsas ni att Nadal Broline blir struken, sjuk eller liknande?
Säger så här, kommer Nadal till start kan man spekulera hur mycket man vill men Nadal vinner det här
Förra gången hästen hade bakspår klarade den inte att plocka ner Ni Talar Bra Latin. Vem vet, kanske blir det samma nu. Hur som helst går det inte spika Some Summit och Nadal om du ska spela V7 och då tror jag Some Summit är än mer klar än Nadal då motståndet är hårdare för Nadal.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-20, 01:23   #28

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Intressant! Men hur skulle han vinna, via dödens? För nog släpper väl inte Veijo med Othello face?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-20, 06:42   #29

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Intressant! Men hur skulle han vinna, via dödens? För nog släpper väl inte Veijo med Othello face?
Om han nu lyckas hålla sig i trav så släpper Veijo nog om Björn är bestämd.

FF har väl dessutom en tendens att bli lite het i dödens?!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-20, 10:07   #30

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Vi diskuterade knappt taktik, det var så givet med spets och slut. Veijo släpper till det ekipaget det är jag hundra på. Det är ingen häst man sitter dyngfast bakom direkt, billigare andraplats med chans på vinst får man leta efter.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td