Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-04, 10:59   #61

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Solig dag, sitter på balkongen framför liven med en öl i handen. Har inget med detta forumet att göra. Men kan någon travkunnig ta en titt på V4-4 nu på Dannero och förklara för mig VARFÖR nr 9 K.A PRIOL står 40m tillägg!?!

40m?! Varför inte 20m?

Hur fan ska den ta in på startfollan? Det är inga dåliga hästar, de har ju tjänat bra mycket mer jämfört med KA Priols 40 meter ...
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:05   #62

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Det här kan bli ännu en framgångsdag för Björn Goop. Så här blev mitt bolagssystem.

1) 2,3,6,7,10 r9-8 (favoriten 10 har bakspår. 3 bfro och "hål" i skygglapparna. Tar ledningen. Här kan skrälla)
2) 5 r3-1 ((dagens säkraste vinnare)
3) 5 r6-2 (Björn låter stenklar. Oerhörd senast på Lunden)
4) 3,5,6,7,12 r1-14 (tyvärr kan det bli 6 SoS. Spelar emot)
5) 3,5,8,12 r2-4 (3 överlägsen senast men jag har råd att gardera)
6) 1,2,4,5,6,9 r11-8 (flera med chans men 6 kan vara överlägsen)
7) 5,6,9,11,12 r3-4 (vill inte ryka i sista)

Kostar 1500:-. Om spikarna sitter i den här typen av system, så har man stor chans till 7 rätt med liten utdelning. Många andelsköpare blir nöjda. Men på så här stora system får man också plats med några skrällar. Då blir andelsköparna euforiska.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)

Senast redigerad av mackpeter den 2016-06-04 klockan 11:11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:07   #63

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Solig dag, sitter på balkongen framför liven med en öl i handen. Har inget med detta forumet att göra. Men kan någon travkunnig ta en titt på V4-4 nu på Dannero och förklara för mig VARFÖR nr 9 K.A PRIOL står 40m tillägg!?!

40m?! Varför inte 20m?

Hur fan ska den ta in på startfollan? Det är inga dåliga hästar, de har ju tjänat bra mycket mer jämfört med KA Priols 40 meter ...
För att de anmält till en propp med 40 meters tillägg för hästar som tjänat
över 485.001 kr. Inga anmälda till 20 meters tillägg, för de som tjänat över
295.001 kr. Tjänat det dubbla mot de på start. Borde inte få va med sina 1297 startpoäng en breddloppsdag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:12   #64

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4129
Standard

Bara jag som tror att Southwind Mozart vinner detta hur lätt som helst? Dessutom tror jag att Peter släpper ledningen när den såg hur bra hästen var senast, om nu Jörgen fattar att köra till spik på allt!
Jarmop är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:14   #65

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 7616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av busenswe Visa inlägg
å sen titta ja på snyting å vart frälst.
Reijo säger om V75 1 nr 8 Snyting.
Gick bra senast och håller fin form.
Hoppas på fin resa i morgon då spurtar han bra.
Vanlig vagn bf ro och Norskt hlag.
OUTSIDER.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:16   #66

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Bara jag som tror att Southwind Mozart vinner detta hur lätt som helst? Dessutom tror jag att Peter släpper ledningen när den såg hur bra hästen var senast, om nu Jörgen fattar att köra till spik på allt!
Peter U kör så länge lampan lyser .....det bäddar för sonen Johan U med 11 Flash Håleryd.....stallets andra-häst ..??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:20   #67

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Peter U kör så länge lampan lyser .....det bäddar för sonen Johan U med 11 Flash Håleryd.....stallets andra-häst ..??
Peter hade inte bestämt taktik ännu, och mellan raderna kan man läsa att han kan tänkas släppa, och då blir det nog enbart till Southwind Mozart om den kommer tidigt...

Citat:
– 2 Poet Broline (V75-6) ser allting bra ut med och vi fick ju bra läge. Taktiken har jag inte bestämt än och jag är medveten om att han möter väldigt bra hästar. Det stora målet för hans del är Sprintermästaren och det blir barfota runt om, helstängt huvudlag och jänkarvagn som senast
Gammal 2016-06-04, 11:23   #68

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Tror du verkligen mesproppen Sjunnesson kör till? Är väl en av landets mest hopplöst defensiva kuskar. Jag tror Poeten har bra chans att spåra runt.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:53   #69

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spiken

Kalle Kalas vilket namn? haha! gick en 11 tid senast det räcker och blir över i sammanhanget. En gång är ingen gång och på bolaget garderar jag men kör utgång, på de mindre spikar jag. Hästen har ju alltid visat fin kapacitet och i spets är det hästen att slå.

Dragen:

British Steel där Marcus har aviserat form i stallet en tid, hästen är mycket s-snabb och tar kanske ledningen om inte sjunnesson är vaken... Rolig "ide!" till 7%.

On Hold gillas och jag förstår inte varför gamlingen Spring Erom blir mega lampa, ju äldre de blir ju mer gillar de kortare distanser, Givetvis kan han vinna men han är för stor favorit i min bok. On Hold gick 1.11 sista 1000 senast och behövde loppet i kroppen, vässad inför detta och känns rolig emot. Jag spikar till 11%

Pandora Face står fint inne i loppet och känns lite spelad. 12% "ide!"

Poet Broline vann kungapokalen senast från spets, mycket s-snabb och tar spets igen, obesegrad därifrån och mycket tidig. Spikar på ena bolaget.

Bedövaren:

Grappa Boe som visade knallform i början av april, lite segare senast är klart ett frågetecken och han är streckad därefter på 0%. Han är dock travsäker och har fin fart när allt fungerar, man skall prova att ändra från öppet huvudlag till norskt vissa hästar tänder till ordentligt på det. (Eriksson har inte provat det i träningen) Lyx-streck
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:54   #70

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror du verkligen mesproppen Sjunnesson kör till? Är väl en av landets mest hopplöst defensiva kuskar. Jag tror Poeten har bra chans att spåra runt.
Jag har sett en del körningar under våren i Tyskland, Danmark och södra Sverige av Sjunnesson. Han har varit betydligt mer offensiv än tidigare.

Idag måste han forcera Fridericus till ledningen. Han kommer att köra offensivt även med sina två andra styrningar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:55   #71

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tror du verkligen mesproppen Sjunnesson kör till? Är väl en av landets mest
hopplöst defensiva kuskar. Jag tror Poeten har bra chans att spåra runt.
Mespropp - Ja det har ju varit hans stora problem, hittills.
Nu har han ju kört över både svensk och dansk travorganisation
och bestämt helt på egen hand att han ska köra Veijos hästar idag.
Meset kanske har gått över?

Mvh Uffe

Senast redigerad av Grant den 2016-06-04 klockan 11:57.
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 11:59   #72

Standard

Jag tror Veijo gett klara direktiv till Sjunnesson...fixar han inte dom, så är det nog sista gången han kör för Veijo
Gammal 2016-06-04, 12:01   #73

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Klart han kör till med Fridde.
Annars får han börja på en fiskfabrik.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har sett en del körningar under våren i Tyskland, Danmark och södra Sverige av Sjunnesson. Han har varit betydligt mer offensiv än tidigare.

Idag måste han forcera Fridericus till ledningen. Han kommer att köra offensivt även med sina två andra styrningar.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 12:03   #74

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jo men det borde vara helt mot alla regler, borde inte få ske.
Han hade fyra uppsittningar på Lunden ikväll.
Det går ju alltid att hävda att identifikationspapper är borttappade och att han därför inte kan ta sig till Lunden, då vi har dessa underbara gränskontroller. Problem löst för Jörgen. Han blir väl inte ens bötfälld för reseproblem?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-04, 12:15   #75

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Det går ju alltid att hävda att identifikationspapper är borttappade och att han därför inte kan ta sig till Lunden, då vi har dessa underbara gränskontroller. Problem löst för Jörgen. Han blir väl inte ens bötfälld för reseproblem?
Tror du inte dom släpper in ensamkommande travkuskar utan papper?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td