Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-05-28, 18:18   #406

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Nästan 6 miljoner bara på 7 rätt om man hittade alla vinnarna och rätt boostnummer .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 18:20   #407

Standard

Blev en väldigt bra speldag mot normalt för min del. Bara drygt 200 kr back
Gammal 2016-05-28, 18:20   #408

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Onödigt att han svarar men min feeling är iaf att det kvittar då han aldrig stått emot fräsarna som kom på slutet...
Givetvis svårt att vinna. Han känner nog mest att hästen aldrig fick chansen, eftersom en envis pajkastare vill ha 30 sekunder i rampljuset!
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 18:22   #409

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vad är klockan? Snart halvsju?......Står nog en limo och väntar på JV, Brolin har tydligen fest på gång...
Ses vi där?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 18:24   #410
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bara två lopp kvar sen är frågan om man ska satsa på en god middag och Champions leauge final eller kvälls V65an från Norge? Dåligt att inte ATG kör för fullt i kväll från svenska banor. En V65a från Hagmyren saxat med breddtrav från skrubbs t ex. Alldeles för lite att bara ha suttit vid ATG live sedan kl 11 idag.
Håller med. Tycker att man skulle kunna köra treskift, med nattatrav häruppe i Norrland, varje tävlingsdag, när vi nu har begåvats med midnattssol i 3-4 månader.

Tänk er bara, sätta sig ner nu och ladda in på V5an i Hoting, direkt efter Hagmyren, första start klockan 01.30....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 18:26   #411
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vore kul om Svanberg fick vinna nu, men jag tror motståndet är övermäktigt denna gång.
Motståndet var ju övermäktigt redan förra starten. Vad hette den som vann? Nån som kommer ihåg? En Melander-häst som inte vunnit på 3-4 år....tycker synd om den som spelade Usain Henna idag, precis lika bra som förra starten....alltså stenkass.
Gammal 2016-05-28, 18:28   #412
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Ses vi där?
? Jag är redan där, till höger i baren, bredvid Nisse Nilox.......
Gammal 2016-05-28, 18:30   #413

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Håller med. Tycker att man skulle kunna köra treskift, med nattatrav häruppe i Norrland, varje tävlingsdag, när vi nu har begåvats med midnattssol i 3-4 månader.

Tänk er bara, sätta sig ner nu och ladda in på V5an i Hoting, direkt efter Hagmyren, första start klockan 01.30....
Hoting går annars motsatt väg mot Jägersro. Jägersro får allt färre tävlingar men Hoting får ju bl a en fredags V65a i år förutom sitt vanliga lunchtrav så Hoting kommer synas tom i direktsänd tv i år. Det är absolut inte fel. Hoting är en väldigt fin bana som till största delen drivs ideellt . Värre att man flyttar V86or till Boden, V75 från Jägersro till Dannero och även kör onsdags V86a i Östersund i år. Ingen av dom banorna har hästar av den kvalitet man vill se på V75/V86 så det är helt obegripligt .
Gammal 2016-05-28, 18:39   #414
Banned

Standard

...kan ingen intervjua Klantio på finska istället, och översätta, så att man äntligen får reda på vad han egentligen tycker....?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Gammal 2016-05-28, 18:54   #415

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2079
Standard

Dagens vinnare Jos, lyckades balansera uppers and downers fram på eftermiddagen. Lite snygga grå slingor i kalufsen.

Dagens icke-vinnare Johnny, felbalanserad sedan en tid, ser ut som 'hillbilly heroin' (oxycontin).

xxx MDMA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2)
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 18:56   #416

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Dagens vinnare Jos, lyckades balansera uppers and downers fram på eftermiddagen. Lite snygga grå slingor i kalufsen.

Dagens icke-vinnare Johnny, felbalanserad sedan en tid, ser ut som 'hillbilly heroin' (oxycontin).

xxx MDMA
Johnny prickade formen totalt fel i år. Var på topp för några veckor sen, vann med allt. Återstår att se hur länge han är på retur innan det vänder igen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 19:12   #417

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2079
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Johnny prickade formen totalt fel i år. Var på topp för några veckor sen, vann med allt. Återstår att se hur länge han är på retur innan det vänder igen.
oxy
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 19:35   #418

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Fick skit för att man var på Svanberg förut. Faktum kvarstår. Kommer inte rätt på honom allt för ofta och tycker inte han är någon skicklig kusk. (Neeej jag är inte bättre men sysslar inte med samma sport som honom.)

För övrigt en dag i tiltarnas spår. Fick 8st femmor. Missar v5an på Bravo Navaronne som jag dessvärre har på tre hästar på v7an. Spelade 9-14 dubbeln.

Kom fel på allting! Till och med tidiga "lunch" loppen. Allt blev fel. Gick in tung i v4-1 och 2. Där bajsade allt ner sig. Avstod från spel i v4-3 och 4. Där satt allt tvärtom. Så jävla surt. Så jävla surt!!!!!

Bara att ta nya tag? Mhh kanske. Men extra surt när polaren vann så mkt idag och jag kamma noll. Och då hade vi samma idéer.

Iskallare än ett kylskåp är man just nu!! Backa 5 tusen. Ba att ta några kalla och grubbla.

Här har ni en efterhandare ni kan gotta er med! En förlust efterhandare!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 19:44   #419

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4743
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Fick skit för att man var på Svanberg förut. Faktum kvarstår. Kommer inte rätt på honom allt för ofta och tycker inte han är någon skicklig kusk. (Neeej jag är inte bättre men sysslar inte med samma sport som honom.)

För övrigt en dag i tiltarnas spår. Fick 8st femmor. Missar v5an på Bravo Navaronne som jag dessvärre har på tre hästar på v7an. Spelade 9-14 dubbeln.

Kom fel på allting! Till och med tidiga "lunch" loppen. Allt blev fel. Gick in tung i v4-1 och 2. Där bajsade allt ner sig. Avstod från spel i v4-3 och 4. Där satt allt tvärtom. Så jävla surt. Så jävla surt!!!!!

Bara att ta nya tag? Mhh kanske. Men extra surt när polaren vann så mkt idag och jag kamma noll. Och då hade vi samma idéer.

Iskallare än ett kylskåp är man just nu!! Backa 5 tusen. Ba att ta några kalla och grubbla.

Här har ni en efterhandare ni kan gotta er med! En förlust efterhandare!
Tråkigt men har man 5000kr att satsa då bör man ha råd att förlora dessa.Fan det omsätter inte jag på typ månader.......
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-05-28, 20:00   #420

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vad sa pappa om Navarone ?

td