|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-05-28, 07:25 | #166 |
Tycker Rede'n verkar ovanligt låg om Windy Ways.. Borde väl gynnas kraftigt av tre strykningar nu och Örjan upp. Någon här som har lite bra info?
|
|
2016-05-28, 07:37 | #167 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hon såg inte bra ut senast, men man tror det var banan som inte passade.
Tränat bra efter det.
2016-05-28, 09:05 | #168 |
Say That Again BFR samt jänkarvagn
|
|
2016-05-28, 09:22 | #169 | |
Hej
Citat:
Vad fan. " Jag gillar inte dig, och inte din häst heller" . Nej det är ju inget personligt, om det skulle vara personligt, hade du då snackat om min morsa och min fru då eller? Älskar folk som kommer med totala förolämpningar och avslutar med inget personligt, säger man att man inte gillar nån blir det väl inte så mkt mer personligt eller? Men det är lugnt, för 10 år sen hade jag tyckt det var jobbigt faktiskt, men nu tycker jag det är helt lugnt att inte alla gillar mig, rätt naturligt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), Shizznit (+5), kunghumle (+5), Sicken (+10), stoffolainen (+5), Kyodai (+10), X0 (+11), andersson79 (+10), greyhound (+10), MatsE (+5), SuprMario (+10), bokis29 (+5), Sprite (+5), SH (+5), keewa124 (+10), linfre (+10), asgaya3141 (+10) Senast redigerad av OskarSvanberg den 2016-05-28 klockan 09:27. |
||
2016-05-28, 09:39 | #170 |
Halvvägs på tågresan med slutdestination Solvalla. Finns det något bättre än att grotta ner sig och analysera lördagens V75 under Elitloppshelgen? Man är fortfarande pigg i skallen och har både gott om förhoppningar och pengar. Tankarna pendlar just nu mellan "idag blir jag ensam vinnare på V75" till " helvete vilken svår omgång det är "
En sak är jag säker på och det är att jag inte spikar fransosen i Harpers. Jag har lovat mig själv att aldrig mer göra det efter det att jag bytte ut Max Flukt mot Jardy och missade sju rätt på det 2005. Vi som läser här på Sharps måste ju strecka Usain Henna. Det är vi skyldiga Oskar som gett oss mycket bra information här. I övrigt: - trist med strykningarna i V75-1 - Goop kan få en bra lördag. Men jag fäller gärna NTNS och spelar honom som vinnare i loppet innan istället - V75-6 är ju rena analysorgien. Utdragen körning för att avslutas med att Bartender In blåser runt fältet ute vid korvkiosken? Nej dags för andra halvlek i att studera loppen. Lycka till med spelbesluten idag! Och kids, ta det lugnt med spritintaget, det är en lång travhelg som ligger framför oss |
|
2016-05-28, 10:32 | #172 |
En sak jag inte förstår idag: varför lyfter flera tjänster Opitergium? Inga prestationer av ögonöppnartyp på sistone, däremot ett lopp med krafter kvar som oplacerad. Jag måste sakna någon väldigt viktig pusselbit här...
|
|
2016-05-28, 10:46 | #173 | |
Citat:
alla människor och alla hästar. Däremot spelar jag fel ofta men det beror endast på min egen inkompetens. All respekt Oskar S och GodTur. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5) |
||
2016-05-28, 10:49 | #174 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8326Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är för att han såg dunderfin ut i Copenhagen Cup, det ser ut som han tokvinner med fritt.
Robban kan dessutom sina grejer, ingen är bättre på att ställa i ordning till större lopp.
2016-05-28, 10:50 | #175 |
Tänkte - nu gäddrar skall vi fånga storfisken
Vi kombar helt enkelt de fine betaltipsen Hm, vart för dyrt Kassan tillåter bara maxspel för dryg hundring..
2016-05-28, 10:57 | #176 | |
Citat:
Betaltjänsterna Sharpsar och lämnar inte in sina system. Dom gör stora system för att det ska se ut som att dom har många rätt. En majoritet av alla spelare piskar dom 8 dagar i veckan. Mvh Uffe |
||
2016-05-28, 11:00 | #177 |
|
|
2016-05-28, 11:04 | #178 |
Fast det var väl ett (klumpigt) försök att analysera loppet och att beskriva varför häst & kusk inte vinner?
|
|
2016-05-28, 11:10 | #179 |
|
|
2016-05-28, 11:12 | #180 |
Lite senare tankar:
1: Pisstråkigt med strykningarna. Borde nu räcka långt med Roses och Windy. Redén dock väldigt avvaktande. Spik på Roses därmed ett alternativ. Moving on känns väl överstreckad nu men kanske tänder till med 1000m-bana. Blir ju samtidigt billigt att köpa loppet. 2: Har varit inne på Ymer Brick hela veckan och är det fortsatt. Kanske inte som spik men tveklöst som A. Salong känns spelvärd också, var ju stor favorit från spår 12 på 75 för ett tag sedan. Talassio känns väl stor när Target ska laddas. Tycker nog den sistnämnde känns mer prisvärd. Bakspåren borde få svårt och Bottnas känns mest streckvärd av dem, är ju bra varje gång. 3: Svårt lopp. Har varit inne på Global Patriot hela veckan och håller fast vid den. Men känns väl djärvt att spika. Tidernas skrik på Al's Winnermede som väl också måste med. Vill även ha med Sir Ratzeputz. Svårt se favoriten vinna om han inte släpper till Takethem, vilket inte är troligt. Tror heller inte Takethem vinner från dödens i det här sällskapet. Final Oak är tokskrällen. 4: Eldrick Boko var mitt tidiga drag men spåret ställer till det även om det är statistikplus. Tar knappast spets med så många startsnabba utanför. Kan 5 spåra hela vägen? 11 var grym senast men det är ju ändå skillnad mellan spets och spår 11.. Vill även ha med Top Yllit vid gardering. 5: Tidigt inne på Jetset och sitter fortsatt med spik på den. Visst blir det långt fram men på ngt sätt brukar den hinna fram och den kan ju rygga Alvena. 2,6,7 tidiga bakom amt möjligen 14 om barfota. 6: Fantastiskt lopp som blir dyrt om man vill känna sig trygg. Känns ändå som 3,5,6,9 är huvudet högre med varning för 4 som bara vinner och är rikast i fältet. Lite kuskminus dock och Björn tog inte med den. 6 är mitt klara förstastreck, var ju nära Fossens senast trots mkt sämre lopp. Men har stor respekt för 9. 7: Sauveur rätt klar förstahäst. Men kan inte ta bort Reckless till 4% efter insatsen senast. Brukar gilla Mellby Viking och har varit ganska rätt på den. Har dock inte riktigt rätta känslan den här gången. Bird Parker har säkert bäst kapacitet men känns som kusken kommer att ställa till det. Har nog svårt se någon annan än dessa vinna men isf. är det de på tillägg och möjligen Usain som är en favorit. Kommentar kring ovan kommentar till Oskar: Måste ändå ge Khiarshoor lite rätt i detta. Han gillar inte hästen och inte kusken. Det får väl i så fall ses som kritik mot din förmåga som kusk snarare än mot din person? Om någon säger att Zlatan gör en dålig match så är det ju inte att kritisera personen Zlatan..? |
|
|